Bankowość internetowa i mobilna

  
 

Bankuj wygodnie przez internet, na swoim
ulubionym urządzeniu mobilnym.

Uzyskaj dostęp 

Bankowość internetowa w Twoim smartfonie. Bankowość internetowa w Twoim komputerze.Aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego na tablet.

Jak zacząć?

Aby korzystać z bankowości internetowej i mobilnej wystarczy
mieć konto w naszym banku oraz aktywować usługę.

Jeśli nie masz jeszcze konta,
dostęp do bankowości internetowej uzyskasz, otwierając konto osobiste.

Jeśli jesteś naszym klientem i nie posiadasz dostępu do ING BankOnLine, złóż wniosek o udostępnienie.

Otwórz konto 

Jeżeli już otrzymałeś kopertę z kodem aktywacyjnym lub założyłeś konto w PLN dla Klientów indywidualnych z autoryzacją przelewem z Twojego rachunku w innym banku, aktywuj
ING BankOnLine.

Aktywuj dostęp 

Jeżeli masz już aktywny dostęp
do ING BankOnLine,
zaloguj się i zacznij korzystać z systemu teraz.

Zaloguj się 

Jeżeli masz smartfon lub tablet,
poznaj nasze aplikacje mobilne

×

 
  • Finansometr to narzędzie ING Banku Śląskiego do zarządzania domowym budżetem.

    Finansometr

    Wiesz, na co wydajesz? Zyskaj kontrolę nad finansami.

    Zaplanuj swój budżet. Zobacz przekrój swoich finansów na graficznym wykresie, porównaj ze sobą różne okresy (ile w ubiegłym roku wydałeś na świąteczne zakupy?) i zobacz, jak radzą sobie inni.

    Więcej

  • Szybkie i bezpłatne przelewy między rachunkami w ING Banku Śląskim.

    Przelewy nawet
    w kilka sekund

    Bezpłatnie, między rachunkami w ING Banku.

    Między rachunkami w ING Banku Śląskim i to za 0 zł. Wysyłasz przelew do odbiorcy w innym banku i zależy Ci na czasie? Wybierz przelew natychmiastowy Express ELIXIR.
    Sprawdź też walutowe zlecenia płatnicze lub przelewy własne walutowe, gdy chcesz przewalutować środki między własnymi rachunkami.

    Więcej

  • Doładuj telefon w systemie ING BankOnLine i korzystaj z promocji.

    Doładuj telefon

    Korzystaj z promocji, stałego doładowania...

    Dlaczego opłaca Ci się doładować telefon w naszym systemie? Zrobisz to szybciej – wystarczy kilka klików, z zyskiem - korzystając z promocji i oszczędzając czas – jeśli ustawisz stałe doładowanie.

    Więcej

  • Produkty ING Banku Śląskiego dostępne przez internet masz w jednym miejscu w systemie ING BankOnLine.

    Oferta na klik

    Produkty banku dostępne online masz w jednym miejscu.

    Z nami oszczędzanie, inwestowanie czy pożyczanie przez internet staje się możliwe. W Ofercie na klik produkty naszego banku dostępne online masz w jednym miejscu. Prawda że wygodnie?

    Więcej

  • ING Bank Śląski na podium w rankingu Newsweeka.

    ING Bank w rankingu Newsweeka

    Z „Bankowością mobilną” i wśród „Banków w Internecie”.

    Na podium z „Bankowością mobilną” i jako jeden z „Banków w Internecie”. Przekonaj się, dlaczego nasze rozwiązania zostały docenione jako „przyjazne” użytkownikowi – bankuj przez internet.

    Więcej

  • Programy oszczędnościowe ING Banku Śląskiego pozwalają łatwo odłożyć pieniądze.

    Oszczędzaj bez wysiłku

    Z programami oszczędnościowymi. Proste!

    Z programami oszczędnościowymi dostępnymi w naszym systemie bankowości internetowej. Ze Smart Saver będziesz oszczędzać przy okazji, z Dream Saver uzbierasz na wymarzony cel.

  • W ING Banku Śląskim możesz bankować przez internet, także z aplikacjami mobilnymi.

    Na dowolnym urządzeniu

    W telefonie, tablecie lub komputerze z dostępem do sieci.

    Możesz cieszyć się wygodą bankowania mobilnego w swoim telefonie czy tablecie – wystarczy, że połączysz się z internetem. Bankuj tak, jak lubisz.

  • Płać z ING za zakupy w sklepach internetowych.

    Płać z ING

    Z aplikacjami ING Banku to staje się możliwe.

    Za zakupy dokonane w sklepach internetowych. To bezpieczne (gwarancja ING Banku) i szybkie (wystarczy kilka kliknięć, bez ręcznego wypełniania formatki przelewu) rozwiązanie. Miłych zakupów!

    Więcej

  • W wersji na telefon systemu ING BankOnLine możesz przelewać bez dziennych limitów.

    Przelewaj bez limitów

    Z systemem ING BankOnLine w wersji na telefon.

    Także w wersji systemu ING BankOnLine dostępnej w Twoim telefonie. Jeśli chcesz zmieniać limity dla swoich transakcji, wystarczy kilka kliknięć w pełnej wersji systemu bankowości internetowej.

 

Bank w każdym urządzeniu

Wolisz komputer, smartfon czy tablet?
Korzystaj z konta tak, jak Ci najwygodniej.

Korzystaj z bankowości internetowej ING BankOnLine na swoim komputerze lub telefonie.

Bankowość internetowa ING BankOnLine w komputerze

Zarządzaj swoimi pieniędzmi samodzielnie,
bez wychodzenia z domu i o dowolnej porze.
Bo wszystkie rzeczy powinno się załatwiać
tak łatwo i szybko.

Więcej o ING BankOnLine

Bankuj mobilnie z bezpłatnymi aplikacjami mobilnymi ING Banku Śląskiego.

Bankowość mobilna w smartfonie i tablecie

470tys. pobrań

Korzystaj z konta, gdziekolwiek jesteś. Pobierz
wygodną aplikację na swoje urządzenie mobilne
(na telefony z systemem iOS, Android, Windows Phone 8 i BlackBerry 10 oraz iPady i tablety z systemem Android).

Więcej o bankowości mobilnej

 
  • Od dłuższego czasu korzystam z aplikacji mobilnej ING Banku. Jest ona bardzo wygodna w obsłudze i praktycznie nie pamiętam kiedy ostatnio musiałem logować się do normalnej wersji serwisu.

    Mateusz Nowak, Spider's Web
 

Jak zacząć?

Aby korzystać z bankowości internetowej i mobilnej wystarczy
mieć konto w naszym banku oraz aktywować usługę.

Jeśli nie masz jeszcze konta,
zyskaj dostęp, otwierając je już teraz - przez internet.

Jeśli jesteś już naszym klientem, ale nie masz dostępu do ING BankOnLine - złóż wniosek o udostępnienie.

Otwórz konto 

Jeżeli otrzymałeś już kopertę z kodem aktywacyjnym lub założyłeś konto w PLN dla Klientów indywidualnych z autoryzacją przelewem z Twojego rachunku w innym banku, aktywuj
ING BankOnLine.

Aktywuj dostęp 

Jeżeli masz już aktywny dostęp
do ING BankOnLine,
zaloguj się i po prostu zacznij korzystać z systemu.

Zaloguj się 

Jeżeli masz smartfon lub tablet,
poznaj nasze aplikacje mobilne.

Zacznij korzystać z bankowości internetowej i mobilnej w ING Banku Śląskim.

 

Jak bankować bezpiecznie?

Jak MY dbamy o bezpieczeństwo?

Czy wiesz, czym jest hasło maskowane i w jaki sposób autoryzowane są Twoje transakcje? Dowiedz się więcej o rozwiązaniach chroniących Twoje finanse i standardach bezpieczeństwa stosowanych w ING Banku Śląskim.

Dowiedz się więcej o naszym wkładzie w bezpieczeństwo

Jak TY możesz zadbać o swoje bezpieczeństwo?

To od Ciebie zależy, czy dobrze wykorzystasz wypracowane przez nas rozwiązania. Poznaj podstawowe zasady dotyczące bezpieczeństwa, o których powinieneś pamiętać, bankując online.

Dowiedz się więcej o swoim wkładzie w bezpieczeństwo

Bankowość internetowa w ING Banku Śląskim spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa.

 

Funkcje i możliwości ING BankOnLine

Zobacz, co możesz zrobić w banku 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
I tu, i tam, i wszędzie!

Zobacz wszystkie funkcje i możliwości

 

Pytania i odpowiedzi

 
 
Jak zalogować się do systemu ING BankOnLine?

Wpisz w przeglądarkę internetową adres http://www.ingbank.pl. Następnie wybierz opcję Zaloguj znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Na następnej stronie wpisz Identyfikator Użytkownika (login) nadany podczas udostępnienia systemu ING BankOnLine. Identyfikator Użytkownika (login) wpisz bez odstępów, a następnie kliknij przycisk Dalej.

Kolejne okno służy do podawania hasła dostępu do systemu. Podczas logowania podaje się tylko część hasła, tzn. pięć wskazanych przez system znaków.

Przykład:
Nasze hasło to CzerwonyKapturek.
W trakcie logowania w ponumerowane pola od 1 do 32 wprowadzamy tylko pięć wskazanych znaków (jaśniejsze, niewypełnione pola). Ponieważ nasze hasło składa się z 16 znaków, a system wskazuje przykładowo pola o numerach 1, 3, 4, 7, 9, wprowadzamy następujące znaki:

C - e r - - n - K - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hasło możesz wprowadzić także za pomocą klawiatury ekranowej. Użycie klawiatury ekranowej do wprowadzania hasła jest bezpieczniejsze niż korzystanie z klawiatury standardowej. Przy wprowadzaniu hasła dostępu do systemu możesz używać równocześnie klawiatury ekranowej i standardowej.

Korzystając z klawiatury ekranowej możesz używać następujących klawiszy funkcyjnych:

  • SHIFT – wybranie tego przycisku spowoduje przejście do trybu znaków specjalnych oraz dużych liter. Przykładowo w miejscu przycisku „1” pojawi się „!”, a w miejscu przycisku „q” pojawi się „Q”. Po kliknięciu któregokolwiek przycisku na klawiaturze nastąpi przejście do normalnego trybu wprowadzania (przycisk SHIFT powróci do stanu normalnego).
  • CAPS LOCK – wybranie tego przycisku spowoduje przejście do trybu dużych liter. W trybie dużych liter wszystkie znaki prezentowane będą jako wielkie litery. Tryb ten pozostanie aktywny aż do kolejnego kliknięcia na przycisk CAPS LOCK.
  • ALT - wybranie tego przycisku spowoduje przełączenie w tryb wprowadzania polskich znaków. Na ekranie klawiatury w odpowiednich miejscach pojawią się polskie znaki (np. w miejscu klawisza „O” pojawi się klawisz „Ó”), przycisk ten zostanie w stanie wciśniętym. Po kliknięciu któregokolwiek znaku na klawiaturze nastąpi przejście do normalnego trybu wprowadzania (przycisk ALT powróci do stanu normalnego).
  • BACKSPACE – wybranie tego przycisku spowoduje wyczyszczenie ostatniego pola formularza i przejście do pola poprzedniego.
  • ENTER – wybranie tego przycisku spowoduje wysłanie wprowadzonego hasła do Banku (klawisz ten ma taką samą funkcjonalność jak przycisk „OK” znajdujący się pod klawiaturą ekranową).

Po wprowadzeniu pięciu wskazanych przez system znaków hasła dostępu, kliknij Dalej.

Co zrobić, gdy pojawiają się problemy z zalogowaniem do systemu

Zaloguj się ponownie, zwracając uwagę, czy nie wpisałeś błędnie Identyfikatora Użytkownika(loginu) lub hasła dostępu.

Identyfikator Użytkownika (login) znajduje się:

  • na umowie o korzystanie z systemów bankowości elektronicznej oraz aneksach do tej umowy,
  • lub w formie elektronicznej w tytule zwrotnego przelewu, jaki otrzymałeś na Twój rachunek w innym banku, jeżeli założyłeś konto w złotych dla Klientów indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku.

Dodatkowo:

  • przy haśle dostępowym zwróć uwagę na wielkość liter (klawisz Caps Lock),
  • jeżeli korzystasz z innego komputera niż zwykle, sprawdź, czy ustawienie układu klawiatury (polska, polska programisty) nie powoduje zmiany położenia liter y i z.

Zachęcamy do logowania za pomocą klawiatury ekranowej, co pozwoli na wyeliminowanie tego typu problemów.

Ważne! Pięciokrotne wprowadzenie błędnego hasła dostępowego spowoduje zablokowanie systemu.
W sytuacji, gdy nie możesz zalogować się do systemu z innych powodów (np. technicznych), skontaktuj się z pracownikiem Banku dzwoniąc pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych lub komórkowych).
Numery te dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
 

Czym jest i gdzie znajduje się Identyfikator Użytkownika?

Identyfikator Użytkownika (login) to indywidualny dla każdego użytkownika systemu ING BankOnLine ciąg 10 znaków, zwykle składający się z 3 liter imienia, 3 liter nazwiska oraz 4 losowo wybranych cyfr.

Identyfikator Użytkownika (login) znajduje się:

  • Na umowie o korzystanie z systemów bankowości elektronicznej oraz aneksach do tej umowy
  • Lub w formie elektronicznej w tytule zwrotnego przelewu, jaki otrzymałeś na Twój rachunek w innym banku, jeżeli założyłeś konto w złotych dla Klientów indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku
  • Mógł też zostać przekazany podczas etapu składania wniosku o udostępnienie systemu ING BankOnLine na stronie banku,
  • Ponadto, Twój Identyfikator Użytkownika możesz także sprawdzić w Oddziale Banku (po przeprowadzeniu przez pracownika oddziału weryfikacji Klienta).
     
Jakie musi być hasło dostępu do systemu ING BankOnLine?

Hasło musi składać się z co najmniej jednej dużej, jednej małej litery i cyfry oraz powinno być inne niż wcześniejsze hasło w systemie. Całe hasło musi liczyć od 10 do 32 znaków.

W momencie logowania podajesz tylko część hasła, tzn. pięć wskazanych przez system znaków (tzw. hasło maskowane). Hasło powinno być trudne do odgadnięcia.

Zobacz jak stworzyć bezpieczne hasło

Czy można zmienić swój Identyfikator Użytkownika (login)?

Swój Identyfikator Użytkownika (login) możesz zmienić jedynie w oddziale Banku.

Po weryfikacji Klienta zostanie skasowany Twój dotychczasowy Identyfikator Użytkownika i nadany nowy.

Pamiętaj: w tym przypadku utracone zostaną dane przypisane do dotychczasowego użytkownika: przelewy wzorcowe, nazwa własna dla rachunków, lista zdefiniowanych odbiorców przelewu oraz dane w Notatniku.

Znajdź najbliższy oddział

Czy do aplikacji loguję się za pomocą takiego samego identyfikatora klienta jak w ING BankOnLine?

Tak. Niezależnie od kanału dostępu, zawsze logujesz się za pomocą tego samego identyfikatora klienta.

Co to jest kod PIN do aplikacji?

Kod PIN jest to czterocyfrowy kod dostępu do aplikacji.

Musi zostać nadany przy pierwszym logowaniu i służy do każdego kolejnego logowania.

Czy wiesz, czego nie powinien zawierać Twój kod PIN?

  • roku lub części daty Twojego urodzenia
  • części cyfrowej Twojego Identyfikatora użytkownika (loginu)
  • szeregu identycznych cyfr np. 1111 lub 2222
  • następujących po sobie cyfr, ustawionych w zwykłej lub odwrotnej kolejności, np.1234 lub 4321
  • początku lub końca Twojego numeru PESEL
Co zrobić, gdy zapomnę kodu PIN do aplikacji?

Podczas każdego logowania można nadać nowy PIN. Do zdefiniowania PINu potrzebne jest hasło maskowane z systemu ING BankOnLine.

Czy mogę zmienić mój kod PIN do aplikacji?

Tak, PIN może zostać zmieniony podczas każdego logowania. Aby go zmienić, wybierz opcję „Nadaj PIN” podczas logowania. Do zmiany PINu potrzebne jest hasło maskowane z systemu ING BankOnLine.

Czy jeśli wpiszę błędny PIN do aplikacji, to dostęp do ING BankOnLine zostanie zablokowany?

Trzykrotne wpisanie błędnego PINu spowoduje jego zablokowanie, natomiast nie zablokuje dostępu do ING BankOnLine. W takiej sytuacji PIN można zdefiniować przy użyciu hasła maskowanego. Uwaga: 5-krotne błędne wpisanie hasła maskowanego spowoduje zablokowanie dostępu do ING BankOnLine.

 

Ranking "Przyjazny bank Newsweeka 2013" zrealizowany przez SMG KRC na zlecenie Newsweek Polska, opublikowany 25 września 2013r. W badaniu ocenie poddano m.in.: w kategorii "Bankowość mobilna" – łatwość nawigacji po serwisie, użyteczność i innowacyjność aplikacji; w kategorii "Banki w internecie" – czas i skuteczność otwierania konta oraz dokonywania podstawowych czynności bankowych. Więcej o rankingu