Przyjazne bankowanieprzez internet, lub mobilnie w tablecie i smartfonie

Zacznij korzystać

Bank w każdym urządzeniu

Wolisz komputer, telefon czy tablet?Korzystaj z konta tak, jak Ci najwygodniej.

Korzystaj z bankowości internetowej ING BankOnLine na swoim komputerze lub telefonie.

Bankowość internetowa ING BankOnLine w komputerze

Zarządzaj swoimi pieniędzmi samodzielnie, bez wychodzenia z domu i o dowolnej porze. Bo wszystkie rzeczy powinno się załatwiać tak łatwo i szybko.

Więcej o ING BankOnLine

Bankuj mobilnie z bezpłatnymi aplikacjami mobilnymi ING Banku Śląskiego.

Bankowość mobilna na telefon lub tablet

640tys. pobrań

Korzystaj z konta, gdziekolwiek jesteś. Pobierz ING BankMobile na telefon lub ING BankMobile HD na tablet i bankuj tak, jak lubisz.

Więcej o aplikacji mobilnej

 Pobierz na telefon

 Pobierz na tablet

Od dłuższego czasu korzystam z aplikacji mobilnej ING Banku. Jest ona bardzo wygodna w obsłudze i praktycznie nie pamiętam kiedy ostatnio musiałem logować się do normalnej wersji serwisu.

Mateusz Nowak, Spider's Web

Jak zacząć?

Wystarczy konto w naszym banku oraz dostęp do systemu ING BankOnLine.

1

Jeśli nie masz konta...

możesz otworzyć je już teraz.

Otwórz konto 

Następnie aktywuj dostęp do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.

2

Jeśli jesteś już naszym klientem...

... ale nie masz dostępu do ING BankOnLine, złóż wniosek o udostępnienie.

Proste, prawda?

3

Jeżeli masz już dostęp do ING BankOnLine...

zaloguj się i po prostu zacznij korzystać z systemu.

Jeżeli masz telefon lub tablet, skorzystaj z aplikacji mobilnych ING Banku Śląskiego.

Jak bankować bezpiecznie?

Jak MY dbamy o bezpieczeństwo?

Czy wiesz, czym jest hasło maskowane i w jaki sposób autoryzowane są Twoje transakcje? Zobacz rozwiązania chroniące Twoje finanse i standardy bezpieczeństwa stosowane w ING Banku Śląskim.

Jak TY możesz zadbać o swoje bezpieczeństwo?

To od Ciebie zależy, czy dobrze wykorzystasz wypracowane przez nas rozwiązania. Poznaj podstawowe zasady dotyczące bezpieczeństwa, o których powinieneś pamiętać, bankując online. Bądź na bieżąco z informacjami o aktualnych zagrożeniach.

Dowiedz się więcej

Porównaj nasze rozwiązania

Sprawdź, co możesz zrobić w systemie ING BankOnLine i aplikacjach mobilnych na telefon i tablet. Bankuj tak jak Ci wygodnie.

Porównaj funkcje i możliwości

Pytania i odpowiedzi

Więcej informacji znajdziesz też w naszym Centrum pomocy.

  • Jak zalogować się do systemu ING BankOnLine?

    Wpisz w przeglądarkę internetową adres http://www.ingbank.pl. Następnie wybierz opcję Zaloguj znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Na następnej stronie wpisz Identyfikator Użytkownika (login) nadany podczas udostępnienia systemu ING BankOnLine. Identyfikator Użytkownika (login) wpisz bez odstępów, a następnie kliknij przycisk Dalej.

    Kolejne okno służy do podawania hasła dostępu do systemu. Podczas logowania podaje się tylko część hasła, tzn. pięć wskazanych przez system znaków.

    Przykład:
    Nasze hasło to CzerwonyKapturek.
    W trakcie logowania w ponumerowane pola od 1 do 32 wprowadzamy tylko pięć wskazanych znaków (jaśniejsze, niewypełnione pola). Ponieważ nasze hasło składa się z 16 znaków, a system wskazuje przykładowo pola o numerach 1, 3, 4, 7, 9, wprowadzamy następujące znaki:

    C - e r - - n - K - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Hasło możesz wprowadzić także za pomocą klawiatury ekranowej. Użycie klawiatury ekranowej do wprowadzania hasła jest bezpieczniejsze niż korzystanie z klawiatury standardowej. Przy wprowadzaniu hasła dostępu do systemu możesz używać równocześnie klawiatury ekranowej i standardowej.

    Korzystając z klawiatury ekranowej możesz używać następujących klawiszy funkcyjnych:

    • SHIFT – wybranie tego przycisku spowoduje przejście do trybu znaków specjalnych oraz dużych liter. Przykładowo w miejscu przycisku „1” pojawi się „!”, a w miejscu przycisku „q” pojawi się „Q”. Po kliknięciu któregokolwiek przycisku na klawiaturze nastąpi przejście do normalnego trybu wprowadzania (przycisk SHIFT powróci do stanu normalnego).
    • CAPS LOCK – wybranie tego przycisku spowoduje przejście do trybu dużych liter. W trybie dużych liter wszystkie znaki prezentowane będą jako wielkie litery. Tryb ten pozostanie aktywny aż do kolejnego kliknięcia na przycisk CAPS LOCK.
    • ALT - wybranie tego przycisku spowoduje przełączenie w tryb wprowadzania polskich znaków. Na ekranie klawiatury w odpowiednich miejscach pojawią się polskie znaki (np. w miejscu klawisza „O” pojawi się klawisz „Ó”), przycisk ten zostanie w stanie wciśniętym. Po kliknięciu któregokolwiek znaku na klawiaturze nastąpi przejście do normalnego trybu wprowadzania (przycisk ALT powróci do stanu normalnego).
    • BACKSPACE – wybranie tego przycisku spowoduje wyczyszczenie ostatniego pola formularza i przejście do pola poprzedniego.
    • ENTER – wybranie tego przycisku spowoduje wysłanie wprowadzonego hasła do Banku (klawisz ten ma taką samą funkcjonalność jak przycisk „OK” znajdujący się pod klawiaturą ekranową).

    Po wprowadzeniu pięciu wskazanych przez system znaków hasła dostępu, kliknij Dalej.

  • Co zrobić, gdy pojawiają się problemy z zalogowaniem do systemu

    Zaloguj się ponownie, zwracając uwagę, czy nie wpisałeś błędnie Identyfikatora Użytkownika(loginu) lub hasła dostępu.

    Identyfikator Użytkownika (login) znajduje się:

    • na umowie o korzystanie z systemów bankowości elektronicznej oraz aneksach do tej umowy,
    • lub w formie elektronicznej w tytule zwrotnego przelewu, jaki otrzymałeś na Twój rachunek w innym banku, jeżeli założyłeś konto w złotych dla Klientów indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku.

    Dodatkowo:

    • przy haśle dostępowym zwróć uwagę na wielkość liter (klawisz Caps Lock),
    • jeżeli korzystasz z innego komputera niż zwykle, sprawdź, czy ustawienie układu klawiatury (polska, polska programisty) nie powoduje zmiany położenia liter y i z.

    Zachęcamy do logowania za pomocą klawiatury ekranowej, co pozwoli na wyeliminowanie tego typu problemów.

    Ważne! Pięciokrotne wprowadzenie błędnego hasła dostępowego spowoduje zablokowanie systemu.
    W sytuacji, gdy nie możesz zalogować się do systemu z innych powodów (np. technicznych), skontaktuj się z pracownikiem Banku dzwoniąc pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych lub komórkowych).
    Numery te dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
     

  • Czym jest i gdzie znajduje się Identyfikator Użytkownika?

    Identyfikator Użytkownika (login) to indywidualny dla każdego użytkownika systemu ING BankOnLine ciąg 10 znaków, zwykle składający się z 3 liter imienia, 3 liter nazwiska oraz 4 losowo wybranych cyfr.

    Identyfikator Użytkownika (login) znajduje się:

    • Na umowie o korzystanie z systemów bankowości elektronicznej oraz aneksach do tej umowy
    • Lub w formie elektronicznej w tytule zwrotnego przelewu, jaki otrzymałeś na Twój rachunek w innym banku, jeżeli założyłeś konto w złotych dla Klientów indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku
    • Mógł też zostać przekazany podczas etapu składania wniosku o udostępnienie systemu ING BankOnLine na stronie banku,
    • Ponadto, Twój Identyfikator Użytkownika możesz także sprawdzić w Oddziale Banku (po przeprowadzeniu przez pracownika oddziału weryfikacji Klienta).
       
  • Jakie musi być hasło dostępu do systemu ING BankOnLine?

    Hasło musi składać się z co najmniej jednej dużej, jednej małej litery i cyfry oraz powinno być inne niż wcześniejsze hasło w systemie. Całe hasło musi liczyć od 10 do 32 znaków.

    W momencie logowania podajesz tylko część hasła, tzn. pięć wskazanych przez system znaków (tzw. hasło maskowane). Hasło powinno być trudne do odgadnięcia.

    Zobacz jak stworzyć bezpieczne hasło

  • Czy można zmienić swój Identyfikator Użytkownika (login)?

    Swój Identyfikator Użytkownika (login) możesz zmienić jedynie w oddziale Banku.

    Po weryfikacji Klienta zostanie skasowany Twój dotychczasowy Identyfikator Użytkownika i nadany nowy.

    Pamiętaj: w tym przypadku utracone zostaną dane przypisane do dotychczasowego użytkownika: przelewy wzorcowe, nazwa własna dla rachunków, lista zdefiniowanych odbiorców przelewu oraz dane w Notatniku.

    Znajdź najbliższy oddział

  • Czy do aplikacji loguję się za pomocą takiego samego identyfikatora klienta jak w ING BankOnLine?

    Tak. Niezależnie od kanału dostępu, zawsze logujesz się za pomocą tego samego identyfikatora klienta.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    Kod PIN jest to czterocyfrowy kod dostępu do aplikacji.

    Musi zostać nadany przy pierwszym logowaniu i służy do każdego kolejnego logowania.

    Czy wiesz, czego nie powinien zawierać Twój kod PIN?

    • roku lub części daty Twojego urodzenia
    • części cyfrowej Twojego Identyfikatora użytkownika (loginu)
    • szeregu identycznych cyfr np. 1111 lub 2222
    • następujących po sobie cyfr, ustawionych w zwykłej lub odwrotnej kolejności, np.1234 lub 4321
    • początku lub końca Twojego numeru PESEL
  • Co zrobić, gdy zapomnę kodu PIN do aplikacji?

    Podczas każdego logowania można nadać nowy PIN. Do zdefiniowania PINu potrzebne jest hasło maskowane z systemu ING BankOnLine.

  • Czy mogę zmienić mój kod PIN do aplikacji?

    Tak, PIN może zostać zmieniony podczas każdego logowania. Aby go zmienić, wybierz opcję „Nadaj PIN” podczas logowania. Do zmiany PINu potrzebne jest hasło maskowane z systemu ING BankOnLine.

  • Czy jeśli wpiszę błędny PIN do aplikacji, to dostęp do ING BankOnLine zostanie zablokowany?

    Trzykrotne wpisanie błędnego PINu spowoduje jego zablokowanie, natomiast nie zablokuje dostępu do ING BankOnLine. W takiej sytuacji PIN można zdefiniować przy użyciu hasła maskowanego. Uwaga: 5-krotne błędne wpisanie hasła maskowanego spowoduje zablokowanie dostępu do ING BankOnLine.

  • Na jakich przeglądarkach działa system ING BankOnLine?

    Rekomendowane przez Bank przeglądarki to:

    • Internet Explorer (wersja 7.0 i nowsze);
    • Mozilla Firefox (wersja 20.0 i nowsze);
    • Chrome (wersja 30.0 i nowsze).

    System działa również na Safari i Operze. 

RozwińZwiń

Zobacz także