Najlepsza aplikacja mobilna
na Twój telefon lub tablet

I miejsce w rankingu Newsweeka1 w kategorii "Bankowość mobilna".

700tys. pobrań

Kliknij w ikonę odpowiedniego sklepu i pobierz bezpłatnie aplikację.

 Na telefon

 Na tablet

1ING Bank Śląski zajął I miejsce w kategorii "Bankowość mobilna" w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Dowiedz się więcej

W telefonie

Z aplikacją ING BankMobile.

Zobacz możliwości

  • Dostęp klientów do ich finansów

    Tutaj sprawdzisz informacje o swoich produktach i zrealizujesz transakcje. Zaloguj się.

     

    Stan rachunku bez logowania

    Ustaw minimalną i maksymalną kwotę dla swojego rachunku. Tylko Ty wiesz, co oznacza wskaźnik.

     

    Próbka możliwości dla nieposiadających konta

    W wersji demo aplikacji sprawdzisz: ofertę banku, kursy walut, najbliższy bankomat czy oddział (dotyczy systemów iOS i Android). Możesz także się z nami skontaktować.

     

    Pamiętasz o paragonach?

    W swojej aplikacji mobilnej możesz dodawać i przechowywać wszystkie dowody swoich zakupów. Tak na wszelki wypadek.;)

     
  • Szybki dostęp do posiadanych produktów

     

    Informacje o rachunku za dotknięciem palca

    Zobacz historię transakcji, transakcje oczekujące czy blokady na rachunku. Możesz też wysłać jego numer SMS-sem lub e-mailem (nie dotyczy telefonów z systemem BlackBerry 10).

     
  • Więcej o transakcjach

    Kliknij i sprawdź szczegóły transakcji, pobierz potwierdzenie w pliku PDF (nie dotyczy telefonów z systemem BlackBerry 10) lub wyślij ponownie przelew.

     

    Szczegóły dotyczące transakcji

    Przewiń się do widoku blokad na rachunku lub transakcji oczekujących.

     

    Wysłanie e-maila lub SMS-a z numerem rachunku

    Jedno dotknięcie i wysyłasz numer do swojego znajomego lub kontrahenta (nie dotyczy telefonów z systemem Black Berry 10).

     

    Szukanie po transakcjach

    Wyszukiwarka w historii transakcji to nowość w naszej aplikacji. Transakcje możesz także filtrować wg okresu czasu i rodzaju transakcji (wpływy i obciążenia).

     
  • Wykonujesz przelewy

    - na dowolny rachunek i do zapisanych odbiorców;

    - między swoimi rachunkami (przelewy własne);

    - wzorcowe (uprzednio zdefiniowane w systemie ING BankOnLine);

    - walutowe;

    - do ZUS i Urzędu Skarbowego.

     

    Doładujesz telefon komórkowy
    lub spłacisz zadłużenie karty kredytowej

     
  • Łatwo wykonasz przelew na przykładzie wzorcowego

    - wybierz z jakiego rachunku chcesz wykonać przelew

    - wybierz wzorzec przelewu

    - zatwierdź wykonanie transakcji.

     

Podoba Ci się? Kliknij ikonę odpowiedniego sklepu i pobierz bezpłatnie aplikację na telefon:

Na tablecie

Z aplikacją ING BankMobile HD.

Zobacz możliwości

  • Próbka możliwości dla nieposiadających konta

    W wersji demo aplikacji sprawdzisz najbliższy bankomat, wpłatomat lub oddział banku, skontaktujesz się z nami lub przejdziesz na stronę www.ingbank.pl.

     

    Szybkie logowanie

    Wystarczy identyfikator, którym logujesz się do systemu ING BankOnLine i nadany kod PIN.

     

    Stan rachunku bez logowania

    Ustaw minimalną i maksymalną kwotę dla swojego rachunku. Tylko Ty wiesz, co oznacza wskaźnik.

     
  • Wysłanie e-maila z numerem rachunku

    Jedno dotknięcie i wysyłasz numer do swojego znajomego lub kontrahenta.

     

    Widok ekranu głównego

    Co chciałbyś widzieć po zalogowaniu do aplikacji? Podsumowanie swoich produktów czy wskazany przez siebie rachunek domyślny?

     

    Kategorie wydatków

    Rozrywka, zdrowie, zakupy? Ikony powiedzą Ci, na co wydałeś przelane pieniądze. Możesz także zmieniać kategorie dla transakcji.

     

    Proste podsumowanie wydatków

    W formie graficznego wykresu. Możesz też przełączyć się na widok kalendarza.

     
  • Sposób podglądu historii

    Przełącz się na widok historii w formie kalendarza lub zobacz podsumowanie swoich wydatków na prostym wykresie. Jak wolisz?

     

    Historia w formie kalendarza

    Nowość wśród naszych rozwiązań! Kliknij dany dzień i zobacz swoje wydatki oraz wpływy na konto.

     
  • Proste menu kaskadowe

    Dzięki nawigacji po dużych kaflach wybieranie rodzaju transakcji staje się szybkie i wygodne.

     
  • Szybkie przelewy wzorcowe

    Wystarczy określić rachunek obciążany, wzorzec przelewu i zatwierdzić transakcję. W równie prosty sposób doładujesz telefon czy spłacisz kartę kredytową.

     
    Przelewy wzorcowe w aplikacji mobilnej ING Banku na tablet.

Podoba Ci się? Kliknij ikonę odpowiedniego sklepu i pobierz bezpłatnie aplikację na tablet:

Co nowego w Twojej aplikacji mobilnej?

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zgubić paragon? Lub po czasie okazało się, że Twój dowód zakupu stał się kompletnie nieczytelny?

Koniec z takimi problemami. Teraz w swojej aplikacji mobilnej (ING BankMobile) na telefon możesz korzystać z opcji przechowywania paragonów. Po prostu zrób zdjęcie lub wybierz je z galerii urządzenia, opisz dowód zakupu (będzie Ci go potem łatwiej znaleźć), a po zalogowaniu do aplikacji zostanie on zapisany w ING BankMobile. 

Nie ograniczaj się - możesz dodawać tyle paragonów i przechowywać je tak długo, jak tylko chcesz. Tak na wszelki wypadek.:)

 

Jesteśmy dumni z naszych aplikacji

1 Badanie zrealizowane przez TNS Polska SA na zlecenie ING Banku Śląskiego SA techniką ankiet internetowych na reprezentatywnej grupie Klientów, którzy korzystali z aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego.

Jak skorzystać z aplikacji mobilnej?

1

Pobierz aplikację

Z jednego z autoryzowanych sklepów z aplikacjami (Google Play, App Store,  Windows Phone Store lub BlackBerry World - w zależności od tego, jaki system operacyjny masz w swoim urządzeniu).

Jeśli masz już konto w naszym banku i dostęp do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine, możesz zacząć korzystać z pełni możliwości aplikacji mobilnej.

Nie masz jeszcze konta? 
Nie szkodzi. Pobierz aplikację i sprawdź jej wersję demo. (Na głównym ekranie kliknij w ikonę Poznaj ING, następnie wybierz opcję  Demo.)
Zawsze możesz też do nas dołączyć - otwórz konto

2

Zaloguj się

Klikając w ikonę Strefa klienta. 

Podaj identyfikator użytkownika (login), którym logujesz się do systemu ING BankOnLine i następnie kod PIN.

  • Jeśli nie korzystałeś jeszcze z naszej aplikacji, ustaw kod PIN, którym odtąd będziesz logował się do aplikacji mobilnej. Kliknij w ikonę Nadaj PIN w prawym górnym rogu ekranu.
  • Jeśli korzystałeś już z naszej aplikacji np. na telefon i teraz pobrałeś aplikację na tablet - do obu aplikacji możesz zalogować się tym samym, nadanym wcześniej kodem PIN.

Pamiętaj: Twój kod PIN do aplikacji mobilnej nie jest i nie powinien być numerem, którego używasz, korzystając z karty płatniczej.

3

Bankuj mobilnie

Zlecaj przelewy, doładowuj telefon, sprawdzaj stan konta - po prostu łatwiej zarządzaj swoimi finansami.
Gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz, na ulubionym urządzeniu.

Jak bankować bezpiecznie?

Jak MY dbamy o bezpieczeństwo?

Szyfrowane połączenie z systemem bankowym, automatyczne wylogowanie przy braku aktywności czy dzienny limit 4000 PLN na wykonywane przelewy to tylko kilka ze stosowanych przez Bank standardów bezpieczeństwa.

Jak TY możesz zadbać o swoje bezpieczeństwo?

Pomóż nam w procesie dbania o bezpieczeństwo Twoich finansów. Jak? Np. pamiętając o aktualizowaniu oprogramowania na swoim telefonie czy pobierając aplikacje tylko z autoryzowanych sklepów. Bądź też na bieżąco z komunikatami na temat zagrożeń i koniecznie dodaj swoje urządzenie mobilne do zaufanych.

Sprawdź, jak bankować bezpiecznie

Pytania i odpowiedzi

  • Co powinienem wiedzieć o dostępie do aplikacji?

    Aby móc w pełni korzystać z aplikacji ING BankMobile, musisz posiadać dostęp do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine, być klientem indywidualnym Banku lub klientem prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą.

    Aplikacja mobilna na telefony ING BankMobile pracuje na systemach:

    • Windows Phone 8.0,
    • Android 2.2 i nowszych,
    • iPhone 3GS i nowszych (system operacyjny iOS 5 lub nowszy),
    • oraz telefonach z systemem BlackBerry 10 (modele telefonów BlackBerry Z10 i BlackBerry Z30).

    Aplikacja mobilna na tablety ING BankMobile HD pracuje na systemie iOS 5 lub nowszym oraz na urządzeniach z systemem Android 2.2 lub nowszym.

    Czy wiesz, że do aplikacji możesz zalogować się na każdym telefonie lub tablecie, pod warunkiem że jest to model wspierany przez naszą aplikację?

    Nadawanie kodu PIN w aplikacji na telefony i tablety w ING Banku Śląskim.Do aplikacji mobilnej ING Banku logujesz się identyfikatorem użytkownika (loginem) oraz czterocyfrowym kodem PIN, który nadajesz przy pierwszym logowaniu do aplikacji i którym logujesz za każdym razem, gdy chcesz skorzystać z bankowości mobilnej.
    Kod PIN umożliwia dostęp zarówno do aplikacji na telefon jak i na tablet. Co to oznacza? Jeśli np. korzystasz już z naszej aplikacji na telefony ING BankMobile, do aplikacji na tablety (ING BankMobile HD) zalogujesz się przy użyciu tego samego kodu.

    Sprawdź, jak zacząć bankować mobilnie

    Jakieś problemy?

    • Jeśli zapomniałeś kodu PIN do aplikacji - nie szkodzi - podczas każdego logowania do ING BankMobile lub ING BankMobile HD możesz nadać nowy PIN.
      Do ustawienia nowego PIN-u potrzebne Ci będzie hasło, którym logujesz się do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.
    • Jeśli trzykrotnie wpisałeś błędny kod PIN, dostęp do aplikacji mobilnej zostanie zablokowany. Możesz użyć opcji Nadaj PIN widocznej w prawym górnym rogu ekranu aplikacji.
      Do zmiany kodu PIN będziesz potrzebował hasła, którym logujesz się do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.
      Uwaga: 5-krotne błędne wpisanie hasła maskowanego spowoduje zablokowanie dostępu także do ING BankOnLine.
      Nadawanie kodu PIN w aplikacji na telefon lub tablet w ING Banku Śląskim jest szybkie i proste.
    • Jeśli nie możesz nadać kodu PIN, upewnij się, że jest on bezpieczny i nie zawiera:
      • roku lub części daty Twojego urodzenia;
      • części cyfrowej Twojego Identyfikatora użytkownika (loginu);
      • szeregu identycznych cyfr np. 1111 lub 2222;
      • następujących po sobie cyfr, ustawionych w zwykłej lub odwrotnej kolejności, np.1234 lub 4321;
      • początku lub końca Twojego numeru PESEL.
  • Czy Bank wymaga ode mnie dodatkowych zabezpieczeń?

    Tak, ponieważ nie ma kontroli nad środowiskiem Twojego telefonu, w tym nad dostępem do różnych usług internetowych.

    Dlatego pomimo standardów bezpieczeństwa, które gwarantujemy, Ty także musisz zadbać o bezpieczeństwo swojego telefonu:

    1. Pamiętaj o aktualizacjach oprogramowania (tj. systemu operacyjnego, na którym pracuje Twój telefon i m.in. aplikacji mobilnej Twojego banku).
    2. Zainstaluj aplikację antywirusową na swoim telefonie (nie zapominaj też o jej aktualizacji!).
    3. Ustaw zaporę sieciową, tzw. firewall.
    4. Korzystaj ostrożnie z publicznie dostępnych, otwartych sieci wi-fi. (Logowanie do aplikacji banku, aby sprawdzić stan konta, korzystając z sieci w kawiarni może być wygodne, ale niekoniecznie bezpieczne.)

     Dowiedz się więcej o zasadach bezpiecznego bankowania

    Dodaj też swoje urządzenie do zaufanych – to pozwoli Ci zyskać większą kontrolę nad wszystkimi urządzeniami, na których korzystasz z aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej

  • Co mam zrobić, jeśli nie wylogowałem się z aplikacji?

    Nie martw się, sesja wygasa po 15 minutach - po tym czasie zostaniesz automatycznie wylogowany z aplikacji.

    Jeżeli nie wylogujesz się z aplikacji i zrzucisz ją w tło, przy ponownym otwarciu możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN.

    Pamiętaj: ze względów bezpieczeństwa zalecane jest wylogowanie się po każdym przypadku korzystania z aplikacji za pomocą funkcji Wyloguj umieszczonej w prawym górnym rogu aplikacji.

  • Czy mogę zastrzec kartę w aplikacji?

    Tak.

    • Jeśli korzystasz z aplikacji na telefon, wybierz opcję Kontakt, następnie Zastrzeż kartę. Aplikacja połączy Cię telefonicznie z konsultantem banku – w trakcie rozmowy będziesz miał możliwość zastrzeżenia karty (koszt połączenia wg stawek operatora).
    • Jeśli korzystasz z aplikacji na tablet, po prostu wejdź w szczegóły karty i zastrzeż ją.
  • Czym jest i jak ustawić wskaźnik stanu rachunku?

    Wskaźnik stanu rachunku służy do prezentacji ilości środków posiadanych na rachunku bez konieczności logowania.

    Min i Max to wartości ustalone przez samego użytkownika, które oznaczają wysokość środków dostępnych na Twoim rachunku. Wskaźnik Min oznacza, że stan konta osiągnął ustaloną wartość minimalną, z kolei Max - że na rachunku znalazła się maksymalna ustalona ilość środków. Np. użytkownik zarabia 1 000 złotych miesięcznie i uważa tą wartość za maksymalną dla swojego konta. W tym przypadku wpisuje 1 000 w polu Max. Gdy stan konta wyniesie 500 zł, wskaźnik rachunku będzie wskazywał 50%.

    Czy wiesz, że użytkownicy urządzeń z systemem Android lub Windows Phone 8 mogą dodatkowo podejrzeć pasek stanu rachunku w formie widgetu lub kafelka Live-Tile?

    Jakieś problemy?

    • Jeśli po zaktualizowaniu aplikacji, wskaźnik stanu rachunku nie działa prawidłowo, po prostu określ go ponownie w Ustawieniach aplikacji.
  • Czy w aplikacji podejrzę swoje rachunki i dokonane transakcje?

    Tak, w aplikacji masz możliwość podglądu rachunków, których jesteś posiadaczem lub pełnomocnikiem.

  • Jak mogę wykonać przelew w aplikacji?

    W aplikacji ING Banku Śląskiego możesz zrealizować aż kilka rodzajów przelewów:

    • własny (pomiędzy swoimi rachunkami w ING Banku Śląskim)
    • dowolny;
    • wzorcowy (z uzupełnioną formatką przelewu);
    • do zdefiniowanego odbiorcy;
    • walutowy;
    • przelewy do ZUS/US; 
    • przelew z karty kredytowej (tylko w aplikacji na tablety).

    Czy wiesz, że ze względów bezpieczeństwa przelewy dowolne, do zdefiniowanego odbiorcy możesz zrealizować na łączną dzienną kwotę do 4 000 zł, a do ZUS i US  do 20 000 zł.

    Jakieś problemy?

    • Jeśli chcesz zlecić przelew typu SORBNET czy Express ELIXIR, skorzystaj z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.
    • Jeśli chcesz zablokować w aplikacji możliwość wykonywania przelewów dowolnych, zaloguj się do systemu ING BankOnLine. Wybierz opcję Profil, następnie z lewego menu ING BankMobile i w zakładce Blokada przelewów dowolnych wyłącz odpowiednią funkcję.
  • Jakie nazwy mają moje rachunki w aplikacji?

    Nazwy rachunków w ING BankMobile są identyczne z tymi, które widzisz w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine.

    Czy wiesz, że w systemie ING BankOnLine możesz dodatkowo zmienić nazwy swoich rachunków? 

  • Co jeśli zgubiłem lub skradziono mi telefon?

    Zaloguj się do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine i wybierz opcję Profil (w prawym górnym rogu) - następnie z lewego menu wybierz pozycję Ustawienia: ING BankMobile. W zakładce Zaufane urządzenia mobilne rozwiń opcje dla skradzionego lub zgubionego urządzenia i usuń je z listy zaufanych.

    W tym miejscu możesz także zresetować kod PIN dla aplikacji mobilnych - po prostu kliknij w zakładkę Reset kodu PIN.

    Zawsze możesz także liczyć na pomoc naszych doradców, zadzwoń pod numer specjalnej infolinii dla klientów bankowości internetowej:
    (32) 357 00 10 lub 801 607 601 (koszt połączenia wg stawek operatora)

  • Czy mogę przechowywać paragony w swojej aplikacji mobilnej?

    Tak, to nowość w ING BankMobile – Twojej aplikacji mobilnej na telefon.

    Wybierz opcję Dodaj paragon na ekranie startowym aplikacji, zrób zdjęcie dowodu zakupu lub wybierz je z galerii i zaloguj się do ING BankMobile - paragony automatycznie zapiszą się w aplikacji. Przechowuj paragony bez ograniczeń. 

    Tak na wszelki wypadek.;)

RozwińZwiń

Zobacz także