Aplikacja mobilna

Pobrana ponad pół miliona razy! Dołącz do nas. Bankuj mobilnie.

575tys. pobrań

Wypróbuj nawet bez zakładania konta

 W telefonie

 Na tablecie

W telefonie

Z aplikacją ING BankMobile.

Zobacz możliwości

  • Dostęp klientów do ich finansów

    Tutaj sprawdzisz informacje o swoich produktach i zrealizujesz transakcje. Zaloguj się.

     

    Stan rachunku bez logowania

    Ustaw minimalną i maksymalną kwotę dla swojego rachunku. Tylko Ty wiesz, co oznacza wskaźnik.

     

    Próbka możliwości dla nieposiadających konta

    W wersji demo aplikacji sprawdzisz: ofertę banku, kursy walut, najbliższy bankomat czy oddział (dotyczy systemów iOS i Android). Możesz także się z nami skontaktować.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Szybki dostęp do posiadanych produktów

     

    Informacje o rachunku za dotknięciem palca

    Zobacz historię transakcji, transakcje oczekujące czy blokady na rachunku. Możesz też wysłać jego numer SMS-sem lub e-mailem (nie dotyczy telefonów z systemem BlackBerry 10).

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Więcej o transakcjach

    Kliknij i sprawdź szczegóły transakcji, pobierz potwierdzenie w pliku PDF (nie dotyczy telefonów z systemem BlackBerry 10) lub wyślij ponownie przelew.

     

    Szczegóły dotyczące transakcji

    Przewiń się do widoku blokad na rachunku lub transakcji oczekujących.

     

    Wysłanie e-maila lub SMS-a z numerem rachunku

    Jedno dotknięcie i wysyłasz numer do swojego znajomego lub kontrahenta (nie dotyczy telefonów z systemem Black Berry 10).

     

    Szukanie po transakcjach

    Wyszukiwarka w historii transakcji to nowość w naszej aplikacji. Transakcje możesz także filtrować wg okresu czasu i rodzaju transakcji (wpływy i obciążenia).

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Wykonujesz przelewy

    - na dowolny rachunek i do zapisanych odbiorców.

    - między swoimi rachunkami (przelewy własne)

    - wzorcowe (uprzednio zdefiniowane w systemie ING BankOnLine)

    - do ZUS i Urzędu Skarbowego.

     

    Doładujesz telefon komórkowy
    lub spłacisz zadłużenie karty kredytowej

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Łatwo wykonasz przelew na przykładzie wzorcowego

    - wybierz z jakiego rachunku chcesz wykonać przelew

    - wybierz wzorzec przelewu

    - zatwierdź wykonanie transakcji.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

Na tablecie

Z aplikacją ING BankMobile HD.

Zobacz możliwości

  • Próbka możliwości dla nieposiadających konta

    W wersji demo aplikacji sprawdzisz najbliższy bankomat, wpłatomat lub oddział banku, skontaktujesz się z nami lub przejdziesz na stronę www.ingbank.pl.

     

    Szybkie logowanie

    Wystarczy identyfikator, którym logujesz się do systemu ING BankOnLine i nadany kod PIN.

     

    Stan rachunku bez logowania

    Ustaw minimalną i maksymalną kwotę dla swojego rachunku. Tylko Ty wiesz, co oznacza wskaźnik.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Wysłanie e-maila z numerem rachunku

    Jedno dotknięcie i wysyłasz numer do swojego znajomego lub kontrahenta.

     

    Widok ekranu głównego

    Co chciałbyś widzieć po zalogowaniu do aplikacji? Podsumowanie swoich produktów czy wskazany przez siebie rachunek domyślny?

     

    Kategorie wydatków

    Rozrywka, zdrowie, zakupy? Ikony powiedzą Ci, na co wydałeś przelane pieniądze. Możesz także zmieniać kategorie dla transakcji.

     

    Proste podsumowanie wydatków

    W formie graficznego wykresu. Możesz też przełączyć się na widok kalendarza.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Sposób podglądu historii

    Przełącz się na widok historii w formie kalendarza lub zobacz podsumowanie swoich wydatków na prostym wykresie. Jak wolisz?

     

    Historia w formie kalendarza

    Nowość wśród naszych rozwiązań! Kliknij dany dzień i zobacz swoje wydatki oraz wpływy na konto.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Proste menu kaskadowe

    Dzięki nawigacji po dużych kaflach wybieranie rodzaju transakcji staje się szybkie i wygodne.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Szybkie przelewy wzorcowe

    Wystarczy określić rachunek obciążany, wzorzec przelewu i zatwierdzić transakcję. W równie prosty sposób doładujesz telefon czy spłacisz kartę kredytową.

     
    Przelewy wzorcowe w aplikacji mobilnej ING Banku na tablet.

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

Jesteśmy dumni z naszych aplikacji

1 Badanie zrealizowane przez TNS Polska SA na zlecenie ING Banku Śląskiego SA techniką ankiet internetowych na reprezentatywnej grupie Klientów, którzy korzystali z aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego.

Jak zacząć bankować mobilnie?

1

Zainstaluj aplikację

Nie masz jeszcze konta? Nie szkodzi. Pobierz aplikację i uruchom ją w trybie demo.

Jeśli chcesz w pełni korzystać z możliwości aplikacji mobilnej, otwórz konto i aktywuj dostęp do systemu ING BankOnLine.

2

Zaloguj się

Podaj identyfikator użytkownika, którym logujesz się do systemu ING BankOnLine i kod PIN.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z naszą bankowością mobilną, ustaw kod PIN, którym odtąd będziesz logował się do aplikacji mobilnych.

Jeśli aplikacja ING Banku Śląskiego to dla Ciebie nie nowość, podaj kod PIN, którym dotąd logowałeś się do aplikacji. Np. jeśli korzystasz z aplikacji na smartfony i chcesz zalogować się do aplikacji na tablety - możesz użyć tego samego kodu PIN.

Pamiętaj: Twój kod PIN do aplikacji mobilnej nie jest numerem, którego używasz korzystając z karty.

3

Bankuj mobilnie

I tu, i tam, i wszędzie! Niezależnie od urządzenia, z którego korzystasz.

Czy wiesz, że teraz możesz bankować jeszcze bardziej bezpiecznie?
Zobacz, jak dodać urządzenie do zaufanych

Jak bankować bezpiecznie?

Jak MY dbamy o bezpieczeństwo?

Szyfrowane połączenie z systemem bankowym, automatyczne wylogowanie przy braku aktywności czy dzienny limit 2000 PLN na wykonywane przelewy to tylko kilka ze stosowanych przez Bank standardów bezpieczeństwa.

Więcej o standardach bezpieczeństwa

Jak TY możesz zadbać o swoje bezpieczeństwo?

Pomóż nam w procesie dbania o bezpieczeństwo Twoich finansów. Jak? Np. pamiętając o aktualizowaniu oprogramowania na swoim telefonie czy pobierając aplikacje tylko z zaufanych źródeł.
Bankuj bezpiecznie.

Więcej zasad bezpiecznego bankowania

Pytania i odpowiedzi

  • Co powinienem wiedzieć o dostępie do aplikacji?

    Aby móc w pełni korzystać z aplikacji ING BankMobile, musisz posiadać dostęp do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine, być klientem indywidualnym Banku lub klientem prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą.

    Aplikacja mobilna na telefony ING BankMobile pracuje na systemach:

    • Windows Phone 8.0,
    • Android 2.0 i nowszych,
    • iPhone 3GS i nowszych (system operacyjny iOS 5 lub nowszy),
    • oraz telefonach z systemem BlackBerry 10 (modele telefonów BlackBerry Z10 i BlackBerry Z30).

    Aplikacja mobilna na tablety ING BankMobile HD pracuje na systemie iOS 5 lub nowszym oraz na urządzeniach z systemem Android 2.2 lub nowszym.

    Czy wiesz, że do aplikacji możesz zalogować się na każdym telefonie lub tablecie, pod warunkiem że jest to model wspierany przez naszą aplikację?

    Nadawanie kodu PIN w aplikacji na telefony i tablety w ING Banku Śląskim.Do aplikacji mobilnej ING Banku logujesz się identyfikatorem użytkownika (loginem) oraz czterocyfrowym kodem PIN, który nadajesz przy pierwszym logowaniu do aplikacji i którym logujesz za każdym razem, gdy chcesz skorzystać z bankowości mobilnej.
    Kod PIN umożliwia dostęp zarówno do aplikacji na telefon jak i na tablet. Co to oznacza? Jeśli np. korzystasz już z naszej aplikacji na telefony ING BankMobile, do aplikacji na tablety (ING BankMobile HD) zalogujesz się przy użyciu tego samego kodu.

    Sprawdź, jak zacząć bankować mobilnie

    Jakieś problemy?

    • Jeśli zapomniałeś kodu PIN do aplikacji - nie szkodzi - podczas każdego logowania do ING BankMobile lub ING BankMobile HD możesz nadać nowy PIN.
      Do ustawienia nowego PIN-u potrzebne Ci będzie hasło, którym logujesz się do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.
    • Jeśli trzykrotnie wpisałeś błędny kod PIN, dostęp do aplikacji mobilnej zostanie zablokowany. Możesz użyć opcji Nadaj PIN widocznej w prawym górnym rogu ekranu aplikacji.
      Do zmiany kodu PIN będziesz potrzebował hasła, którym logujesz się do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.
      Uwaga: 5-krotne błędne wpisanie hasła maskowanego spowoduje zablokowanie dostępu także do ING BankOnLine.
      Nadawanie kodu PIN w aplikacji na telefon lub tablet w ING Banku Śląskim jest szybkie i proste.
    • Jeśli nie możesz nadać kodu PIN, upewnij się, że jest on bezpieczny i nie zawiera:
      • roku lub części daty Twojego urodzenia;
      • części cyfrowej Twojego Identyfikatora użytkownika (loginu);
      • szeregu identycznych cyfr np. 1111 lub 2222;
      • następujących po sobie cyfr, ustawionych w zwykłej lub odwrotnej kolejności, np.1234 lub 4321;
      • początku lub końca Twojego numeru PESEL.
  • Czy Bank wymaga ode mnie dodatkowych zabezpieczeń?

    Tak, ponieważ nie ma kontroli nad środowiskiem Twojego telefonu, w tym nad dostępem do różnych usług internetowych.

    Dlatego pomimo standardów bezpieczeństwa, które gwarantujemy, Ty także musisz zadbać o bezpieczeństwo swojego telefonu:

    1. Pamiętaj o aktualizacjach oprogramowania (tj. systemu operacyjnego, na którym pracuje Twój telefon i m.in. aplikacji mobilnej Twojego banku).
    2. Zainstaluj aplikację antywirusową na swoim telefonie (nie zapominaj też o jej aktualizacji!).
    3. Ustaw zaporę sieciową, tzw. firewall.
    4. Korzystaj ostrożnie z publicznie dostępnych, otwartych sieci wi-fi. (Logowanie do aplikacji banku, aby sprawdzić stan konta, korzystając z sieci w kawiarni może być wygodne, ale niekoniecznie bezpieczne.)

     Dowiedz się więcej o zasadach bezpiecznego bankowania

    Dodaj też swoje urządzenie do zaufanych – to pozwoli Ci zyskać większą kontrolę nad wszystkimi urządzeniami, na których korzystasz z aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej

  • Co mam zrobić, jeśli nie wylogowałem się z aplikacji?

    Nie martw się, sesja wygasa po 15 minutach - po tym czasie zostaniesz automatycznie wylogowany z aplikacji.

    Jeżeli nie wylogujesz się z aplikacji i zrzucisz ją w tło, przy ponownym otwarciu możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN.

    Pamiętaj: ze względów bezpieczeństwa zalecane jest wylogowanie się po każdym przypadku korzystania z aplikacji za pomocą funkcji Wyloguj umieszczonej w prawym górnym rogu aplikacji.

  • Co zrobić, gdy zgubię telefon?

    W ING BankOnLine jest możliwość zresetowania kodu PIN dla bankowości mobilnej.

  • Czy mogę zastrzec kartę w aplikacji?

    Tak.

    • Jeśli korzystasz z aplikacji na telefon, wybierz opcję Kontakt, następnie Zastrzeż kartę. Aplikacja połączy Cię telefonicznie z konsultantem banku – w trakcie rozmowy będziesz miał możliwość zastrzeżenia karty (koszt połączenia wg stawek operatora).
    • Jeśli korzystasz z aplikacji na tablet, po prostu wejdź w szczegóły karty i zastrzeż ją.
  • Czym jest i jak ustawić wskaźnik stanu rachunku?

    Wskaźnik stanu rachunku służy do prezentacji ilości środków posiadanych na rachunku bez konieczności logowania.

    Min i Max to wartości ustalone przez samego użytkownika, które oznaczają wysokość środków dostępnych na Twoim rachunku. Wskaźnik Min oznacza, że stan konta osiągnął ustaloną wartość minimalną, z kolei Max - że na rachunku znalazła się maksymalna ustalona ilość środków. Np. użytkownik zarabia 1 000 złotych miesięcznie i uważa tą wartość za maksymalną dla swojego konta. W tym przypadku wpisuje 1 000 w polu Max. Gdy stan konta wyniesie 500 zł, wskaźnik rachunku będzie wskazywał 50%.

    Czy wiesz, że użytkownicy urządzeń z systemem Android lub Windows Phone 8 mogą dodatkowo podejrzeć pasek stanu rachunku w formie widgetu lub kafelka Live-Tile?

    Jakieś problemy?

    • Jeśli po zaktualizowaniu aplikacji, wskaźnik stanu rachunku nie działa prawidłowo, po prostu określ go ponownie w Ustawieniach aplikacji.
  • Czy w aplikacji podejrzę swoje rachunki i dokonane transakcje?

    Tak, w aplikacji masz możliwość podglądu rachunków, których jesteś posiadaczem lub pełnomocnikiem.

    Transakcje, tj. wykonane przelewy bądź wpływy na konto, możesz także sortować wg daty księgowania oraz wg kwoty transakcji – w ten sposób łatwiej odnajdziesz interesującą Cię operację na swoim rachunku.
    Sortowanie transakcji w aplikacji na telefon ING Banku Śląskiego.Sortowanie transakcji w aplikacji na telefon ING Banku Śląskiego.

  • Jak mogę wykonać przelew w aplikacji?

    W aplikacji ING Banku Śląskiego możesz zrealizować aż kilka rodzajów przelewów:

    • własny (pomiędzy swoimi rachunkami w ING Banku Śląskim)
    • dowolny;
    • wzorcowy (z uzupełnioną formatką przelewu);
    • do zdefiniowanego odbiorcy;
    • przelewy do ZUS/US; 
    • przelew z karty kredytowej (tylko w aplikacji na tablety).

    Czy wiesz, że ze względów bezpieczeństwa przelewy dowolne, do zdefiniowanego odbiorcy, do ZUS i US możesz realizować na łączną dzienną kwotę do 2000 PLN?

    Jakieś problemy?

    • Jeśli chcesz zlecić przelew typu SORBNET czy Express ELIXIR, skorzystaj z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.
    • Jeśli chcesz zablokować w aplikacji możliwość wykonywania przelewów dowolnych, zaloguj się do systemu ING BankOnLine. Wybierz opcję Profil, następnie z lewego menu ING BankMobile i w zakładce Blokada przelewów dowolnych wyłącz odpowiednią funkcję.
  • Jakie nazwy mają moje rachunki w aplikacji?

    Nazwy rachunków w ING BankMobile są identyczne z tymi, które widzisz w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine.

    Czy wiesz, że w systemie ING BankOnLine możesz dodatkowo zmienić nazwy swoich rachunków? 

RozwińZwiń