Najlepsza aplikacja mobilna
na Tw贸j telefon lub tablet

I miejsce w rankingu Newsweeka1 w kategorii "Bankowo艣膰 mobilna". Ponad 1 000 000 pobra艅.

ponad
1 milion
pobra艅

Kliknij w ikon臋 odpowiedniego sklepu i pobierz bezp艂atnie aplikacj臋.

 Na telefon

 Na tablet

1ING Bank 艢l膮ski zaj膮艂 I miejsce w kategorii "Bankowo艣膰 mobilna" w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Dowiedz si臋 wi臋cej

W telefonie

Z aplikacj膮 ING BankMobile.

Zobacz mo偶liwo艣ci

  • Dost臋p klientów do ich finansów

    Tutaj sprawdzisz informacje o swoich produktach i zrealizujesz transakcje. Zaloguj si臋.

     

    Stan rachunku bez logowania

    Ustaw minimaln膮 i maksymaln膮 kwot臋 dla swojego rachunku. Tylko Ty wiesz, co oznacza wska藕nik.

     

    Próbka mo偶liwo艣ci dla nieposiadaj膮cych konta

    W wersji demo aplikacji sprawdzisz: ofert臋 banku, kursy walut, najbli偶szy bankomat czy oddzia艂 (dotyczy systemów iOS i Android). Mo偶esz tak偶e si臋 z nami skontaktowa膰.

     

    Przechowuj paragony i dziel wydatki

    Dzielenie si臋 wydatkami w gronie przyjaci贸艂 nigdy nie by艂o tak 艂atwe. W aplikacji mobilnej mo偶esz te偶 przechowywa膰 wszystkie dowody swoich zakup贸w.

     
  • Szybki dost臋p do posiadanych produktów

     

    Informacje o rachunku za dotkni臋ciem palca

    Zobacz histori臋 transakcji, transakcje oczekuj膮ce czy blokady na rachunku. Mo偶esz te偶 wys艂a膰 jego numer SMS-sem lub e-mailem (nie dotyczy telefonów z systemem BlackBerry 10).

     
  • Wi臋cej o transakcjach

    Kliknij i sprawd藕 szczegó艂y transakcji, pobierz potwierdzenie w pliku PDF (nie dotyczy telefonów z systemem BlackBerry 10) lub wy艣lij ponownie przelew.

     

    Szczegó艂y dotycz膮ce transakcji

    Przewi艅 si臋 do widoku blokad na rachunku lub transakcji oczekuj膮cych.

     

    Wys艂anie e-maila lub SMS-a z numerem rachunku

    Jedno dotkni臋cie i wysy艂asz numer do swojego znajomego lub kontrahenta (nie dotyczy telefonów z systemem Black Berry 10).

     

    Szukanie po transakcjach

    Wyszukiwarka w historii transakcji to nowo艣膰 w naszej aplikacji. Transakcje mo偶esz tak偶e filtrowa膰 wg okresu czasu i rodzaju transakcji (wp艂ywy i obci膮偶enia).

     
  • Wykonujesz przelewy

    - na dowolny rachunek i do zapisanych odbiorców;

    - mi臋dzy swoimi rachunkami (przelewy w艂asne);

    - wzorcowe (uprzednio zdefiniowane w systemie ING BankOnLine);

    - walutowe;

    - do ZUS i Urz臋du Skarbowego.

     

    Do艂adujesz telefon komórkowy
    lub sp艂acisz zad艂u偶enie karty kredytowej

     
  • 艁atwo wykonasz przelew na przyk艂adzie wzorcowego

    - wybierz z jakiego rachunku chcesz wykona膰 przelew

    - wybierz wzorzec przelewu

    - zatwierd藕 wykonanie transakcji.

     
  • Powiadomienia PUSH

    to komunikaty wy艣wietlane bezpo艣rednio na ekranie smartfona, bez konieczno艣ci uruchamiania aplikacji. Zawieraj膮 informacje o transakcjach np. o wp艂acie na konto czy realizacji p艂atno艣ci kart膮.

     

Podoba Ci si臋? Kliknij ikon臋 odpowiedniego sklepu i pobierz bezp艂atnie aplikacj臋 na telefon:

Na tablecie

Z aplikacj膮 ING BankMobile HD.

Zobacz mo偶liwo艣ci

  • Próbka mo偶liwo艣ci dla nieposiadaj膮cych konta

    W wersji demo aplikacji sprawdzisz najbli偶szy bankomat, wp艂atomat lub oddzia艂 banku, skontaktujesz si臋 z nami lub przejdziesz na stron臋 www.ingbank.pl.

     

    Szybkie logowanie

    Wystarczy identyfikator, którym logujesz si臋 do systemu ING BankOnLine i nadany kod PIN.

     

    Stan rachunku bez logowania

    Ustaw minimaln膮 i maksymaln膮 kwot臋 dla swojego rachunku. Tylko Ty wiesz, co oznacza wska藕nik.

     
  • Wys艂anie e-maila z numerem rachunku

    Jedno dotkni臋cie i wysy艂asz numer do swojego znajomego lub kontrahenta.

     

    Widok ekranu g艂ównego

    Co chcia艂by艣 widzie膰 po zalogowaniu do aplikacji? Podsumowanie swoich produktów czy wskazany przez siebie rachunek domy艣lny?

     

    Kategorie wydatków

    Rozrywka, zdrowie, zakupy? Ikony powiedz膮 Ci, na co wyda艂e艣 przelane pieni膮dze. Mo偶esz tak偶e zmienia膰 kategorie dla transakcji.

     

    Proste podsumowanie wydatków

    W formie graficznego wykresu. Mo偶esz te偶 prze艂膮czy膰 si臋 na widok kalendarza.

     
  • Sposób podgl膮du historii

    Prze艂膮cz si臋 na widok historii w formie kalendarza lub zobacz podsumowanie swoich wydatków na prostym wykresie. Jak wolisz?

     

    Historia w formie kalendarza

    Nowo艣膰 w艣ród naszych rozwi膮za艅! Kliknij dany dzie艅 i zobacz swoje wydatki oraz wp艂ywy na konto.

     
  • Proste menu kaskadowe

    Dzi臋ki nawigacji po du偶ych kaflach wybieranie rodzaju transakcji staje si臋 szybkie i wygodne.

     
  • Szybkie przelewy wzorcowe

    Wystarczy okre艣li膰 rachunek obci膮偶any, wzorzec przelewu i zatwierdzi膰 transakcj臋. W równie prosty sposób do艂adujesz telefon czy sp艂acisz kart臋 kredytow膮.

     
    Przelewy wzorcowe w aplikacji mobilnej ING Banku na tablet.

Podoba Ci si臋? Kliknij ikon臋 odpowiedniego sklepu i pobierz bezp艂atnie aplikacj臋 na tablet:

Dziel wydatki ze znajomymi

Cz臋sto sk艂adasz si臋 ze swoimi przyjació艂mi na wspólne wypady?  Zapomnia艂e艣 odda膰 komus swoj膮 cz臋艣膰 rachunku?

W swojej aplikacji mobilnej na telefon mo偶esz korzysta膰 z opcji dzielenia wydatków. Od teraz mo偶esz w 艂atwy sposób rozliczy膰 si臋 ze znajomymi za wspólny rachunek, który zap艂aci艂e艣 w kinie lub restauracji. Dzielenie si臋 wydatkami za wspólne wypady w gronie przyjació艂 nigdy nie by艂o tak 艂atwe.

 

P艂a膰 i wyp艂acaj BLIKIEM

Ju偶 nie potrzebujesz portfela z gotówk膮 lub kart膮, 偶eby zrobi膰 zakupy czy wyp艂aci膰 pieni膮dze z bankomatu. Teraz p艂aci膰 lub wyp艂aca膰 mo偶esz telefonem - za pomoc膮 kodów BLIK w swojej aplikacji mobilnej. 

Kod BLIK to 6-cyfrowy numer, który generujesz w ING BankMobile i nast臋pnie przepisujesz na klawiaturze terminalu w sklepie stacjonarnym lub bankomacie (lub na klawiaturze komputera czy telefonu, bo z BLIK zap艂acisz tak偶e za zakupy online). Zatwierdzasz w aplikacji i gotowe. 

Jeste艣my dumni z naszych aplikacji

1 Badanie zrealizowane przez TNS Polska SA na zlecenie ING Banku 艢l膮skiego SA technik膮 ankiet internetowych na reprezentatywnej grupie Klientów, którzy korzystali z aplikacji mobilnej ING Banku 艢l膮skiego.

Jak skorzysta膰 z aplikacji mobilnej?

1

Pobierz aplikacj臋

Z jednego z autoryzowanych sklepów z aplikacjami (Google Play, App Store,  Windows Phone Store lub BlackBerry World - w zale偶no艣ci od tego, jaki system operacyjny masz w swoim urz膮dzeniu).

Je艣li masz ju偶 konto w naszym banku i dost臋p do systemu bankowo艣ci internetowej ING BankOnLine, mo偶esz zacz膮膰 korzysta膰 z pe艂ni mo偶liwo艣ci aplikacji mobilnej.

Nie masz jeszcze konta? 
Nie szkodzi. Pobierz aplikacj臋 i sprawd藕 jej wersj臋 demo. (Na g艂ównym ekranie kliknij w ikon臋 Poznaj ING, nast臋pnie wybierz opcj臋  Demo.)
Zawsze mo偶esz te偶 do nas do艂膮czy膰 - otwórz konto

2

Zaloguj si臋

Klikaj膮c w ikon臋 Strefa klienta. 

Podaj identyfikator u偶ytkownika (login), którym logujesz si臋 do systemu ING BankOnLine i nast臋pnie kod PIN.

  • Je艣li nie korzysta艂e艣 jeszcze z naszej aplikacji, ustaw kod PIN, którym odt膮d b臋dziesz logowa艂 si臋 do aplikacji mobilnej. Kliknij w ikon臋 Nadaj PIN w prawym górnym rogu ekranu.
  • Je艣li korzysta艂e艣 ju偶 z naszej aplikacji np. na telefon i teraz pobra艂e艣 aplikacj臋 na tablet - do obu aplikacji mo偶esz zalogowa膰 si臋 tym samym, nadanym wcze艣niej kodem PIN.

Pami臋taj: Twój kod PIN do aplikacji mobilnej nie jest i nie powinien by膰 numerem, którego u偶ywasz, korzystaj膮c z karty p艂atniczej.

3

Bankuj mobilnie

Zlecaj przelewy, do艂adowuj telefon, sprawdzaj stan konta - po prostu 艂atwiej zarz膮dzaj swoimi finansami.
Gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz, na ulubionym urz膮dzeniu.

Jak bankowa膰 bezpiecznie?

Jak MY dbamy o bezpiecze艅stwo?

Szyfrowane po艂膮czenie z systemem bankowym, automatyczne wylogowanie przy braku aktywno艣ci czy dzienny limit 4000 PLN na wykonywane przelewy to tylko kilka ze stosowanych przez Bank standard贸w bezpiecze艅stwa.

Jak TY mo偶esz zadba膰 o swoje bezpiecze艅stwo?

Pom贸偶 nam w procesie dbania o bezpiecze艅stwo Twoich finans贸w. Jak? Np. pami臋taj膮c o aktualizowaniu oprogramowania na swoim telefonie czy pobieraj膮c aplikacje tylko z autoryzowanych sklep贸w. B膮d藕 te偶 na bie偶膮co z komunikatami na temat zagro偶e艅 i koniecznie dodaj swoje urz膮dzenie mobilne do zaufanych.

Sprawd藕, jak bankowa膰 bezpiecznie

Pytania i odpowiedzi

  • Czym s膮 powiadomienia PUSH?

    Powiadomienia PUSH to komunikaty wy艣wietlane bezpo艣rednio na ekranie smartfona, bez konieczno艣ci uruchamiania aplikacji zawieraj膮ce informacje o transakcjach dotycz膮cych posiadanych produktów, np. o wp艂ywie 艣rodków na konto czy realizacji p艂atno艣ci kart膮.

  • Jak w艂膮czy膰/wy艂膮czy膰 powiadomienia PUSH?

    Po zalogowaniu, wybierz opcj臋 ustawienia na ekranie startowym aplikacji. Z listy wybierz ustawienia powiadmonie艅 PUSH. Dodaj produkt, do którego chcesz otrzymywa膰 powiadomienia.

    Zobacz wi臋cej

  • Co powinienem wiedzie膰 o dost臋pie do aplikacji?

    Aby móc w pe艂ni korzysta膰 z aplikacji ING BankMobile, musisz posiada膰 dost臋p do systemu bankowo艣ci internetowej ING BankOnLine, by膰 klientem indywidualnym Banku lub klientem prowadz膮cym jednoosobow膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮.

    Aplikacja mobilna na telefony ING BankMobile pracuje na systemach:

    • Windows Phone 8.0,
    • Android 2.2 i nowszych,
    • iPhone 3GS i nowszych (system operacyjny iOS 5 lub nowszy),
    • oraz telefonach z systemem BlackBerry 10 (modele telefonów BlackBerry Z10 i BlackBerry Z30).

    Aplikacja mobilna na tablety ING BankMobile HD pracuje na systemie iOS 5 lub nowszym oraz na urz膮dzeniach z systemem Android 2.2 lub nowszym.

    Czy wiesz, 偶e do aplikacji mo偶esz zalogowa膰 si臋 na ka偶dym telefonie lub tablecie, pod warunkiem 偶e jest to model wspierany przez nasz膮 aplikacj臋?

    Nadawanie kodu PIN w aplikacji na telefony i tablety w ING Banku 艢l膮skim.Do aplikacji mobilnej ING Banku logujesz si臋 identyfikatorem u偶ytkownika (loginem) oraz czterocyfrowym kodem PIN, który nadajesz przy pierwszym logowaniu do aplikacji i którym logujesz za ka偶dym razem, gdy chcesz skorzysta膰 z bankowo艣ci mobilnej.
    Kod PIN umo偶liwia dost臋p zarówno do aplikacji na telefon jak i na tablet. Co to oznacza? Je艣li np. korzystasz ju偶 z naszej aplikacji na telefony ING BankMobile, do aplikacji na tablety (ING BankMobile HD) zalogujesz si臋 przy u偶yciu tego samego kodu.

    Sprawd藕, jak zacz膮膰 bankowa膰 mobilnie

    Jakie艣 problemy?

    • Je艣li zapomnia艂e艣 kodu PIN do aplikacji - nie szkodzi - podczas ka偶dego logowania do ING BankMobile lub ING BankMobile HD mo偶esz nada膰 nowy PIN.
      Do ustawienia nowego PIN-u potrzebne Ci b臋dzie has艂o, którym logujesz si臋 do systemu bankowo艣ci internetowej ING BankOnLine.
    • Je艣li trzykrotnie wpisa艂e艣 b艂臋dny kod PIN, dost臋p do aplikacji mobilnej zostanie zablokowany. Mo偶esz u偶y膰 opcji Nadaj PIN widocznej w prawym górnym rogu ekranu aplikacji.
      Do zmiany kodu PIN b臋dziesz potrzebowa艂 has艂a, którym logujesz si臋 do systemu bankowo艣ci internetowej ING BankOnLine.
      Uwaga: 5-krotne b艂臋dne wpisanie has艂a maskowanego spowoduje zablokowanie dost臋pu tak偶e do ING BankOnLine.
      Nadawanie kodu PIN w aplikacji na telefon lub tablet w ING Banku 艢l膮skim jest szybkie i proste.
    • Je艣li nie mo偶esz nada膰 kodu PIN, upewnij si臋, 偶e jest on bezpieczny i nie zawiera:
      • roku lub cz臋艣ci daty Twojego urodzenia;
      • cz臋艣ci cyfrowej Twojego Identyfikatora u偶ytkownika (loginu);
      • szeregu identycznych cyfr np. 1111 lub 2222;
      • nast臋puj膮cych po sobie cyfr, ustawionych w zwyk艂ej lub odwrotnej kolejno艣ci, np.1234 lub 4321;
      • pocz膮tku lub ko艅ca Twojego numeru PESEL.
  • Czy Bank wymaga ode mnie dodatkowych zabezpiecze艅?

    Tak, poniewa偶 nie ma kontroli nad 艣rodowiskiem Twojego telefonu, w tym nad dost臋pem do ró偶nych us艂ug internetowych.

    Dlatego pomimo standardów bezpiecze艅stwa, które gwarantujemy, Ty tak偶e musisz zadba膰 o bezpiecze艅stwo swojego telefonu:

    1. Pami臋taj o aktualizacjach oprogramowania (tj. systemu operacyjnego, na którym pracuje Twój telefon i m.in. aplikacji mobilnej Twojego banku).
    2. Zainstaluj aplikacj臋 antywirusow膮 na swoim telefonie (nie zapominaj te偶 o jej aktualizacji!).
    3. Ustaw zapor臋 sieciow膮, tzw. firewall.
    4. Korzystaj ostro偶nie z publicznie dost臋pnych, otwartych sieci wi-fi. (Logowanie do aplikacji banku, aby sprawdzi膰 stan konta, korzystaj膮c z sieci w kawiarni mo偶e by膰 wygodne, ale niekoniecznie bezpieczne.)

     Dowiedz si臋 wi臋cej o zasadach bezpiecznego bankowania

    Dodaj te偶 swoje urz膮dzenie do zaufanych – to pozwoli Ci zyska膰 wi臋ksz膮 kontrol臋 nad wszystkimi urz膮dzeniami, na których korzystasz z aplikacji mobilnej. Dowiedz si臋 wi臋cej

  • Co mam zrobi膰, je艣li nie wylogowa艂em si臋 z aplikacji?

    Nie martw si臋, sesja wygasa po 15 minutach - po tym czasie zostaniesz automatycznie wylogowany z aplikacji.

    Je偶eli nie wylogujesz si臋 z aplikacji i zrzucisz j膮 w t艂o, przy ponownym otwarciu mo偶esz zosta膰 poproszony o podanie kodu PIN.

    Pami臋taj: ze wzgl臋dów bezpiecze艅stwa zalecane jest wylogowanie si臋 po ka偶dym przypadku korzystania z aplikacji za pomoc膮 funkcji Wyloguj umieszczonej w prawym górnym rogu aplikacji.

  • Czym jest i jak ustawi膰 wska藕nik stanu rachunku?

    Wska藕nik stanu rachunku s艂u偶y do prezentacji ilo艣ci 艣rodków posiadanych na rachunku bez konieczno艣ci logowania.

    Min i Max to warto艣ci ustalone przez samego u偶ytkownika, które oznaczaj膮 wysoko艣膰 艣rodków dost臋pnych na Twoim rachunku. Wska藕nik Min oznacza, 偶e stan konta osi膮gn膮艂 ustalon膮 warto艣膰 minimaln膮, z kolei Max - 偶e na rachunku znalaz艂a si臋 maksymalna ustalona ilo艣膰 艣rodków. Np. u偶ytkownik zarabia 1 000 z艂otych miesi臋cznie i uwa偶a t膮 warto艣膰 za maksymaln膮 dla swojego konta. W tym przypadku wpisuje 1 000 w polu Max. Gdy stan konta wyniesie 500 z艂, wska藕nik rachunku b臋dzie wskazywa艂 50%.

    Czy wiesz, 偶e u偶ytkownicy urz膮dze艅 z systemem Android lub Windows Phone 8 mog膮 dodatkowo podejrze膰 pasek stanu rachunku w formie widgetu lub kafelka Live-Tile?

    Jakie艣 problemy?

    • Je艣li po zaktualizowaniu aplikacji, wska藕nik stanu rachunku nie dzia艂a prawid艂owo, po prostu okre艣l go ponownie w Ustawieniach aplikacji.
  • Jak mog臋 wykona膰 przelew w aplikacji?

    W aplikacji ING Banku 艢l膮skiego mo偶esz zrealizowa膰 a偶 kilka rodzajów przelewów:

    • w艂asny (pomi臋dzy swoimi rachunkami w ING Banku 艢l膮skim)
    • dowolny;
    • wzorcowy (z uzupe艂nion膮 formatk膮 przelewu);
    • do zdefiniowanego odbiorcy;
    • walutowy;
    • przelewy do ZUS/US; 
    • przelew z karty kredytowej (tylko w aplikacji na tablety).

    Czy wiesz, 偶e ze wzgl臋dów bezpiecze艅stwa przelewy dowolne, do zdefiniowanego odbiorcy mo偶esz zrealizowa膰 na 艂膮czn膮 dzienn膮 kwot臋 do 4 000 z艂, a do ZUS i US  do 20 000 z艂.

    Jakie艣 problemy?

    • Je艣li chcesz zleci膰 przelew typu SORBNET czy Express ELIXIR, skorzystaj z systemu bankowo艣ci internetowej ING BankOnLine.
    • Je艣li chcesz zablokowa膰 w aplikacji mo偶liwo艣膰 wykonywania przelewów dowolnych, zaloguj si臋 do systemu ING BankOnLine. Wybierz opcj臋 Profil, nast臋pnie z lewego menu ING BankMobile i w zak艂adce Blokada przelewów dowolnych wy艂膮cz odpowiedni膮 funkcj臋.
  • Jak mog臋 przechowywa膰 paragony w swojej aplikacji mobilnej?

    Wybierz opcj臋 Dodaj paragon na ekranie startowym aplikacji, zrób zdj臋cie dowodu zakupu lub wybierz je z galerii i zaloguj si臋 do ING BankMobile - paragony automatycznie zapisz膮 si臋 w aplikacji. Przechowuj paragony bez ogranicze艅. 

    Tak na wszelki wypadek ;)

  • Czy mog臋 zastrzec kart臋 w aplikacji?

    Tak.

    • Je艣li korzystasz z aplikacji na telefon, wybierz opcj臋 Kontakt, nast臋pnie Zastrze偶 kart臋. Aplikacja po艂膮czy Ci臋 telefonicznie z konsultantem banku – w trakcie rozmowy b臋dziesz mia艂 mo偶liwo艣膰 zastrze偶enia karty (koszt po艂膮czenia wg stawek operatora).
    • Je艣li korzystasz z aplikacji na tablet, po prostu wejd藕 w szczegó艂y karty i zastrze偶 j膮.
  • Czy w aplikacji podejrz臋 swoje rachunki i dokonane transakcje?

    Tak, w aplikacji masz mo偶liwo艣膰 podgl膮du rachunków, których jeste艣 posiadaczem lub pe艂nomocnikiem.

  • Co je艣li zgubi艂em lub skradziono mi telefon?

    Zaloguj si臋 do systemu bankowo艣ci internetowej ING BankOnLine i wybierz opcj臋 Profil (w prawym górnym rogu) - nast臋pnie z lewego menu wybierz pozycj臋 Ustawienia: ING BankMobile. W zak艂adce Zaufane urz膮dzenia mobilne rozwi艅 opcje dla skradzionego lub zgubionego urz膮dzenia i usu艅 je z listy zaufanych.

    W tym miejscu mo偶esz tak偶e zresetowa膰 kod PIN dla aplikacji mobilnych - po prostu kliknij w zak艂adk臋 Reset kodu PIN.

    Zawsze mo偶esz tak偶e liczy膰 na pomoc naszych doradców, zadzwo艅 pod numer specjalnej infolinii dla klientów bankowo艣ci internetowej:
    (32) 357 00 10 lub 801 607 601 (koszt po艂膮czenia wg stawek operatora)

  • Jakie nazwy maj膮 moje rachunki w aplikacji?

    Nazwy rachunków w ING BankMobile s膮 identyczne z tymi, które widzisz w systemie bankowo艣ci internetowej ING BankOnLine.

    Czy wiesz, 偶e w systemie ING BankOnLine mo偶esz dodatkowo zmieni膰 nazwy swoich rachunków? 

Rozwi艅Zwi艅

Zobacz tak偶e