Bankowość mobilna

     Przyjazny Bank NewsweekaING Bank Śląski laureatem rankingu w kategorii "Bankowość mobilna" i "Banki w Internecie" Ranking "Przyjazny bank Newsweeka 2013" zrealizowany przez SMG KRC na zlecenie Newsweek Polska, opublikowany 25 września 2013r.
W badaniu ocenie poddano m.in.: w kategorii "Bankowość mobilna" – łatwość nawigacji po serwisie, użyteczność i innowacyjność aplikacji; w kategorii "Banki w internecie" – czas i skuteczność otwierania konta oraz dokonywania podstawowych czynności bankowych. Więcej o rankingu

 

Aplikacje mobilne

Poczuj wygodę korzystania z oferty Twojego banku, gdziekolwiek jesteś
i kiedykolwiek chcesz.

470tys. pobrań

Wypróbuj nawet bez zakładania konta

 
  • Wiesz, ile masz – bez logowania

    Sprawdź szybko stan konta na graficznym wskaźniku.

    Dzięki graficznemu wskaźnikowi stanu rachunku widocznemu bez logowania. Ustal minimalną i maksymalną wysokość salda – tylko Ty będziesz wiedział, jaką ilość pieniędzy na koncie oznacza wskaźnik.

  • Bankuj w każdych warunkach

    Z aplikacjami ING Banku to staje się możliwe.

    Czy kręcisz beczki w powietrzu, czy pilotujesz rajdowego mistrza świata – z nami bankowanie mobilne jest proste i szybkie nawet w najbardziej ekstremalnych sytuacjach.

    Więcej

  • Finansometr

    Zobacz przekrój swoich wydatków na prostym wykresie.

    Czy wiesz, że w bankowej aplikacji na tablety masz przekrój swoich wydatków pokazany na prostym wykresie? Zmieniaj i dodawaj kategorie lub przełącz się na podgląd finansów w formie kalendarza (nowość!).

    Więcej

  • Przelewy w kilka sekund

    Między rachunkami w ING Banku. I to bezpłatnie.

    Między rachunkami w ING Banku Śląskim i to za 0 zł. Jeśli przelew wysyłasz do odbiorcy w innym banku a bardzo zależy Ci na czasie – możesz wybrać przelew natychmiastowy Express ELIXIR.

    Więcej

  • Doładowanie telefonu

    Łatwo doładujesz telefon
    i jeszcze skorzystasz z promocji.

    Doładowania telefonu jeszcze nigdy nie były u nas tak proste. Z menu w formie dużych, pomarańczowych kafli wybierz rachunek, z którego chcesz opłacić usługę oraz operatora, wybierz kwotę… I już. Sprawdź też promocje doładowań.

    Więcej

  • Przyjazna „Bankowość mobilna”

    Na podium w rankingu Newsweeka. Wypróbuj i Ty.

    Przekonaj się na własnym urządzeniu mobilnym, dlaczego nasze aplikacje bankowe zostały docenione w rankingu „Przyjazny bank Newsweeka”.

  • Na ulubionym urządzeniu mobilnym

    Bankuj i tu, i tam, i wszędzie.

    Możesz bankować zarówno w komputerze, tablecie, smartfonie i telefonie. Na urządzeniach z systemem Android, iOS i Windows Phone 8. Chcemy, aby coraz więcej naszych klientów mogło bankować mobilnie.

    Więcej

  • Oszczędzaj bez wysiłku

    Z programami oszczędnościowymi.
    To takie proste!

    Z programami oszczędnościowymi Smart Saver i Dream Saver - dostępnymi w naszym systemie bankowości internetowej. W aplikacji mobilnej zawsze możesz też podejrzeć, ile udało Ci się już odłożyć.

    Więcej

  • To już 470 tys. razy!

    Tyle razy zostały pobrane nasze aplikacje mobilne.

    Już tyle razy zostały pobrane nasze aplikacje mobilne na telefon lub tablet. Oceny użytkowników w sklepach Google Play czy AppStore oraz wyniki naszych badań satysfakcji mówią nam, że wybrali dobrze.

 

Na smartfonie

Bank masz przy sobie - w swoim telefonie.

Zobacz możliwości 

  • Dostęp klientów do ich finansów

    Tutaj sprawdzisz informacje o swoich produktach i zrealizujesz transakcje. Zaloguj się.

     

    Stan rachunku bez logowania

    Ustaw minimalną i maksymalną kwotę dla swojego rachunku. Tylko Ty wiesz, co oznacza wskaźnik.

     

    Próbka możliwości dla nieposiadających konta

    W wersji demo aplikacji sprawdzisz: ofertę banku, kursy walut, najbliższy bankomat czy oddział (dotyczy systemów iOS i Android). Możesz także się z nami skontaktować.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Szybki dostęp do posiadanych produktów

     

    Informacje o rachunku za dotknięciem palca

    Zobacz historię transakcji, transakcje oczekujące czy blokady na rachunku. Możesz też wysłać jego numer SMS-sem lub e-mailem (nie dotyczy telefonów z systemem BlackBerry 10).

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Więcej o transakcjach

    Kliknij i sprawdź szczegóły transakcji, pobierz potwierdzenie w pliku PDF (nie dotyczy telefonów z systemem BlackBerry 10) lub wyślij ponownie przelew.

     

    Szczegóły dotyczące transakcji

    Przewiń się do widoku blokad na rachunku lub transakcji oczekujących.

     

    Wysłanie e-maila lub SMS-a z numerem rachunku

    Jedno dotknięcie i wysyłasz numer do swojego znajomego lub kontrahenta (nie dotyczy telefonów z systemem Black Berry 10).

     

    Szukanie po transakcjach

    Znajdź transakcję, sortując historię po kwocie lub dacie realizacji transakcji.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Wykonujesz przelewy

    - na dowolny rachunek i do zapisanych odbiorców.
    (Ze względów bezpieczeństwa, dziennie możesz wykonać przelewy dowolne, do zdefiniowanych odbiorców lub do ZUS i US na łączną kwotę 2000 PLN.)

    - między swoimi rachunkami (przelewy własne)

    - wzorcowe (uprzednio zdefiniowane w systemie ING BankOnLine)

     

    Doładujesz telefon komórkowy
    lub spłacisz zadłużenie karty kredytowej

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Łatwo wykonasz przelew na przykładzie wzorcowego

    - wybierz z jakiego rachunku chcesz wykonać przelew

    - wybierz wzorzec przelewu

    - zatwierdź wykonanie transakcji.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

 

Na tablecie

Z aplikacją dopasowaną do Twoich potrzeb.

Zobacz możliwości 

  • Próbka możliwości dla nieposiadających konta

    W wersji demo aplikacji sprawdzisz najbliższy bankomat, wpłatomat lub oddział banku, skontaktujesz się z nami lub przejdziesz na stronę www.ingbank.pl.

     

    Szybkie logowanie

    Wystarczy identyfikator, którym logujesz się do systemu ING BankOnLine i nadany kod PIN.

     

    Stan rachunku bez logowania

    Ustaw minimalną i maksymalną kwotę dla swojego rachunku. Tylko Ty wiesz, co oznacza wskaźnik.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Wysłanie e-maila z numerem rachunku

    Jedno dotknięcie i wysyłasz numer do swojego znajomego lub kontrahenta.

     

    Widok ekranu głównego

    Co chciałbyś widzieć po zalogowaniu do aplikacji? Podsumowanie swoich produktów czy wskazany przez siebie rachunek domyślny?

     

    Kategorie wydatków

    Rozrywka, zdrowie, zakupy? Ikony powiedzą Ci, na co wydałeś przelane pieniądze. Możesz także zmieniać kategorie dla transakcji.

     

    Proste podsumowanie wydatków

    W formie graficznego wykresu. Możesz też przełączyć się na widok kalendarza.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Sposób podglądu historii

    Przełącz się na widok historii w formie kalendarza lub zobacz podsumowanie swoich wydatków na prostym wykresie. Jak wolisz?

     

    Historia w formie kalendarza

    Nowość wśród naszych rozwiązań! Kliknij dany dzień i zobacz swoje wydatki oraz wpływy na konto.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Proste menu kaskadowe

    Dzięki nawigacji po dużych kaflach wybieranie rodzaju transakcji staje się szybkie i wygodne.

     

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

  • Szybkie przelewy wzorcowe

    Wystarczy określić rachunek obciążany, wzorzec przelewu i zatwierdzić transakcję. W równie prosty sposób doładujesz telefon czy spłacisz kartę kredytową.

     
    Przelewy wzorcowe w aplikacji mobilnej ING Banku na tablet.

    Podoba Ci się? Pobierz aplikację mobilną ING Banku Śląskiego:

 

Jesteśmy dumni z naszych aplikacji

  • ING udowadnia, że można zrobić dobrą i funkcjonalną aplikację bankową na iPada. Sprawdza się nawet przy dużych prędkościach.

    Grzegorz Marczak, AntyWeb.pl
  • Nagroda Złotego Bella w kategorii „Mobilny Bank – Najlepsza Oferta roku 2013".

  • ING BankMobile HD - aplikacja tak dobra, że nie widzę potrzeby korzystania z witryny mojego banku.

    Mateusz Nowak, Spider's Web
  • II miejsce w kategorii "Bankowość mobilna" oraz III miejsce w kategorii "Banki w Internecie" w rankingu "przyjazny Bank Newsweeka".

  • ING przeanalizowało naprawdę dużo czynników i stworzyło apkę właśnie na tablety.

    Michał Górecki, michal-gorecki.pl / koszulkowo.com
  • ING Bank Śląski na podium rankingu Złotego Bankiera.III miejsce w kategorii "Najlepsza bankowość mobilna" w plebiscycie Złotego Bankiera 2013.

  • Prosty - i co bardzo ważne ładny - interfejs programu oraz bardzo przejrzysta prezentacja informacji wraz z różnymi graficznymi bajerami czynią go przyjemnym w użytkowaniu.

    MacKozer aka. Krystian Kozerawski, MyApple.pl, o ING BankMobile HD
  • Ocena użytkowników 4,5 / 5

    Ponad 90% Klientów poleciłoby swoim bliskim aplikację ING BankMobile1.

    Sprawdź szczegóły

 

Jak zacząć bankować mobilnie?

Zainstaluj aplikację

Nie masz jeszcze konta? Nie szkodzi. Pobierz aplikację i uruchom ją w trybie demo.

Jeśli chcesz w pełni korzystać z możliwości aplikacji mobilnej, otwórz konto i aktywuj dostęp do systemu ING BankOnLine.

Zaloguj się

Podaj identyfikator użytkownika, którym logujesz się do systemu ING BankOnLine i kod PIN.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z naszą bankowością mobilną, ustaw kod PIN, którym odtąd będziesz logował się do aplikacji mobilnych.

Jeśli aplikacja ING Banku Śląskiego to dla Ciebie nie nowość, podaj kod PIN, którym dotąd logowałeś się do aplikacji. Np. jeśli korzystasz z aplikacji na smartfony i chcesz zalogować się do aplikacji na tablety - możesz użyć tego samego kodu PIN.

Pamiętaj: Twój kod PIN do aplikacji mobilnej nie jest numerem, którego używasz korzystając z karty.

Bankuj mobilnie

I tu, i tam, i wszędzie! Niezależnie od urządzenia, z którego korzystasz.

Czy wiesz, że teraz możesz bankować jeszcze bardziej bezpiecznie?
Zobacz, jak dodać urządzenie
do zaufanych

Jak korzystać z aplikacji mobilnych ING Banku Śląskiego.

 

Jak bankować bezpiecznie?

Jak MY dbamy o bezpieczeństwo?

Czy wiesz, jakie standardy bezpieczeństwa stosujemy w naszych aplikacjach?
Szyfrowane połączenie z systemem bankowym, automatyczne wylogowanie przy braku aktywności czy dzienny limit 2000 PLN na wykonywane przelewy (w tym do zdefiniowanych odbiorców, do ZUS i US). Masz też możliwość zresetowania kodu PIN w systemie ING BankOnLine i możliwość zablokowania funkcji przelewów dowolnych w aplikacji z poziomu ING BankOnLine.

Więcej o standardach bezpieczeństwa

Jak TY możesz zadbać o swoje bezpieczeństwo?

Pomóż nam w procesie dbania o bezpieczeństwo Twoich finansów.
Pamiętaj o aktualizowaniu oprogramowania na swoim telefonie, pobieraj aplikacje tylko z zaufanych źródeł i używaj mocnego hasła oraz kodu PIN do telefonu. Zainstaluj na telefonie program antywirusowy i korzystaj z zapory sieciowej, tzw. Firewall. Wyłączaj Wi-Fi, bluetooth i inne połączenia, kiedy ich nie używasz i nie korzystaj z aplikacji bankowości mobilnej przez Wi-Fi w miejscach publicznych.
Chcesz bankować mobilnie w bardziej bezpieczny sposób? Dodaj swoje urządzenia mobilne do listy zaufanych.

Bankuj bezpiecznie

Sprawdź standardy bezpieczeństwa w aplikacjach mobilnych ING Banku Śląskiego.

 

Pytania i odpowiedzi

 
 
Co oznaczają wartości Min i Max na wskaźniku rachunku?

Min i Max oznaczają ustalone przez samego użytkownika ilości środków dostępnych dla danego rachunku.

Wskaźnik Min oznacza, że stan konta osiągnął ustaloną wartość minimalną, z kolei Max – że na rachunku znalazła się maksymalna ustalona ilość środków.

Co to jest wskaźnik stanu rachunku?

Wskaźnik stanu rachunku służy do prezentacji ilości środków posiadanych na rachunku bez konieczności logowania.
Np. użytkownik zarabia 1 000 złotych miesięcznie i uważa tą wartość za maksymalną dla swojego konta. W tym przypadku wpisuje 1 000 w polu Max. Gdy stan konta wyniesie 500 zł, wskaźnik rachunku będzie wskazywał 50%.

Dlaczego nie wczytuje mi się wskaźnik stanu rachunku po dokonaniu aktualizacji?

Aby wskaźnik stanu rachunku pokazywał zdefiniowany stan rachunku, po dokonaniu aktualizacji apliakcji należy go ponownie ustawić (opcja Ustawienia w Strefie klienta).

Co to jest kod PIN do aplikacji?

Kod PIN jest to czterocyfrowy kod dostępu do aplikacji.

Musi zostać nadany przy pierwszym logowaniu i służy do każdego kolejnego logowania.

Czy wiesz, czego nie powinien zawierać Twój kod PIN?

  • roku lub części daty Twojego urodzenia
  • części cyfrowej Twojego Identyfikatora użytkownika (loginu)
  • szeregu identycznych cyfr np. 1111 lub 2222
  • następujących po sobie cyfr, ustawionych w zwykłej lub odwrotnej kolejności, np.1234 lub 4321
  • początku lub końca Twojego numeru PESEL
Co zrobić, gdy zapomnę kodu PIN do aplikacji?

Podczas każdego logowania można nadać nowy PIN. Do zdefiniowania PINu potrzebne jest hasło maskowane z systemu ING BankOnLine.

Czy mogę zmienić mój kod PIN do aplikacji?

Tak, PIN może zostać zmieniony podczas każdego logowania. Aby go zmienić, wybierz opcję „Nadaj PIN” podczas logowania. Do zmiany PINu potrzebne jest hasło maskowane z systemu ING BankOnLine.

Czy jeśli wpiszę błędny PIN do aplikacji, to dostęp do ING BankOnLine zostanie zablokowany?

Trzykrotne wpisanie błędnego PINu spowoduje jego zablokowanie, natomiast nie zablokuje dostępu do ING BankOnLine. W takiej sytuacji PIN można zdefiniować przy użyciu hasła maskowanego. Uwaga: 5-krotne błędne wpisanie hasła maskowanego spowoduje zablokowanie dostępu do ING BankOnLine.

Czy do aplikacji loguję się za pomocą takiego samego identyfikatora klienta jak w ING BankOnLine?

Tak. Niezależnie od kanału dostępu, zawsze logujesz się za pomocą tego samego identyfikatora klienta.

Czy Bank wymaga ode mnie dodatkowych zabezpieczeń?

Tak. Bank wymaga dodatkowych zabezpieczeń, ponieważ nie kontroluje środowiska Twojego telefonu, jak i dostępu do różnych usług internetowych. Sam musisz się upewnić czy Twój telefon jest bezpieczny. Aby podnieść bezpieczeństwo danych Twojego urządzenia nadaj np. dodatkowy kod blokady. 

Czy mogę wykonać dowolny przelew?

W aplikacji ING BankMobile możliwe jest wykonanie przelewów na dowolne rachunki łącznie na kwotę 2000 PLN w ciągu jednego dnia.

Czy w aplikacji można wykonywać przelewy typu SORBNET?

Nie.

W aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego nie ma możliwości zlecenia przelewu typu SORBNET. Jeśli chcesz wykonać taki przelew, skorzystaj z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine

Czy mogę wysłać mój numer rachunku za pomocą SMSa?

Tak. W tym celu musisz kliknąć w ikonę Wyślij numer, dostępną w prawym górnym rogu na ekranie historii dowolnego rachunku.

Po kliknięciu otrzymasz zapytanie, czy chcesz wysłać numer rachunku poprzez SMS lub email. Koszt wysłania SMSa liczony jest według cennika operatora. 

Opcja jest dostępna w telefonach z systemem iOS, Android i Windows Phone 8.

Czy mogę zalogować się do aplikacji na cudzym telefonie?

Tak, możesz zalogować się do swojego konta na każdym telefonie, pod warunkiem że jest to model wspierany przez naszą aplikację.

Czy mogę zastrzec kartę w aplikacji?

Tak. W tym celu kliknij w Kontakt -> Zastrzeż kartę. Aplikacja połączy Cię z odpowiednim numerem w banku, gdzie będziesz miał możliwość zastrzeżenia karty. Opłata za połączenie liczona jest według cennika operatora.

Czy moje rachunki nazywają się tak samo w ING BankOnLine i w aplikacji?

Tak, nazwy rachunków w obu kanałach dostępu są identyczne.

Czy mogę zmienić nazwę rachunku?

W aplikacji ING BankMobile nie jest to możliwe, ale można tego dokonać w ING BankOnLine.

Czy w aplikacji mam podgląd do rachunków, które posiadam i do których posiadam pełnomocnictwo?

Tak. W aplikacji masz możliwość podglądu rachunków, których jesteś posiadaczem lub pełnomocnikiem.

Czy w historii transakcji mogę sortować transakcje wg daty?

Tak. Transakcje możesz sortować wg daty księgowania oraz wg kwoty transakcji.

Co mam zrobić, jeśli nie wylogowałem się z aplikacji?

Sesja wygasa po 15 minutach - po tym czasie aplikacja wyloguje Cię automatycznie. Ze względów bezpieczeństwa zalecane jest wylogowanie się po każdym korzystaniu z aplikacji za pomocą funkcji Wyloguj, umieszczonej w prawym górnym rogu aplikacji.

Czy robiąc przelew wzorcowy transakcja jest realizowana z całym tytułem przelewu?

Tak. Użytkownik także ma możliwość zmiany zapisanego tytułu.

Co zrobić, gdy zgubię telefon?

W ING BankOnLine jest możliwość zresetowania kodu PIN dla bankowości mobilnej.

Czy mogę zablokować możliwość wykonywania przelewów dowolnych w aplikacji?

Tak.

Masz możliwość zablokowania funkcji przelewów dowolnych w aplikacji z poziomu ING BankOnLine. Wystarczy, że zalogujesz się do pełnej wersji systemu, następnie wejdziesz do Profilu i tam wybierzesz z lewego menu zakładkę ING BankMobile. W opcji Blokada przelewów dowolnych możesz wyłączyć tę funkcję.


 

Na jakich systemach pracuje aplikacja ING BankMobile?

Aplikacja pracuje na telefonach z systemem:

  • Windows Phone 8.0,
  • Android 2.0 i nowszych
  • iPhone 3GS i nowszych (system operacyjny iOS 5 lub nowszy)
  • oraz telefonach z systemem BlackBerry 10 (modele telefonów BlackBerry Z10 i BlackBerry Z30).

Warunkiem pełnego korzystania z ING BankMobile jest posiadanie dostępu do systemu ING BankOnLine. ING BankMobile dostępny jest dla klientów indywidualnych oraz klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Sprawdź, jak zacząć bankować mobilnie

Ranking "Przyjazny bank Newsweeka 2013" zrealizowany przez SMG KRC na zlecenie Newsweek Polska, opublikowany 25 września 2013r. W badaniu ocenie poddano m.in.: w kategorii "Bankowość mobilna" – łatwość nawigacji po serwisie, użyteczność i innowacyjność aplikacji; w kategorii "Banki w internecie" – czas i skuteczność otwierania konta oraz dokonywania podstawowych czynności bankowych. Więcej o rankingu

1 Badanie zrealizowane przez TNS Polska SA na zlecenie ING Banku Śląskiego SA techniką ankiet internetowych na reprezentatywnej grupie Klientów, którzy korzystali z aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego.