12.04.2016 r. uruchomiliśmy nową bankowość internetową dla wszystkich klientów indywidualnych.

Informacje dla klientów

Moje ING. Nowa bankowość internetowa i mobilna

Bankuj wygodnie, po swojemu, tak jak lubisz

Na Twoim urządzeniu. Każdym.

Z systemu możesz korzystać na komputerze, tablecie czy smartfonie ponieważ dostosowuje
się do urządzenia, którego używasz. Wolisz aplikację? Nie ma sprawy!
Bankuj tak, jak Ci najwygodniej!

Komputer, tablet, smartfon

Bankowość Moje ING dostosowana do każdego urzadzenia.
Wystarczy przeglądarka internetowa. Nic więcej.

Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna Moje ING mobile na telefony z system Android, iOS, Windows 10 Mobile. Bankuj w pełni mobilnie, gdziekolwiek jesteś.

Więcej o aplikacji mobilnej

Poznaj Moje ING

Dowiedz się, co wyróżnia naszą nową bankowość internetową i mobilną

Przede wszystkim wygoda

Zadbaliśmy o to, żeby każdą czynność można było wykonać szybko.

Więcej

Widzisz wszystko, wiesz więcej

Masz przejrzysty obraz Twoich finansów – od razu po zalogowaniu.

Więcej

Stworzony dla ludzi przez ludzi

Zbudowaliśmy bankowość, w której możesz poczuć się u siebie.

Więcej

Zacznij korzystać

Nie masz jeszcze konta

Otwórz je już teraz i zacznij w pełni korzystać z bankowości.

Otwórz konto

Masz już konto

i dostęp do bankowości Internetowej.

Zaloguj się

Jeśli masz telefon skorzystaj z naszej aplikacji mobilnej

Chcesz najpierw wypróbować

Skorzystaj z wersji demonstracyjnej.

Wypróbuj

Bezpieczne bankowanie

Stosujemy światowe standardy w zakresie bezpieczeństwa i poufności danych. Posiadamy wiele nowoczesnych rozwiązań chroniących Twoje finanse: szyfrowane połączenie, zatwierdzanie transakcji kodami autoryzacyjnymi czy logowanie za pomocą hasła maskowanego. To również od Ciebie zależy, czy dobrze je wykorzystasz.

Poznaj nasze metody oraz podstawowe zasady bezpieczeństwa, o których powinieneś pamiętać, bankując online.

Więcej o bezpieczeństwie

Zobacz także

1 ING Bank Śląski otrzymał tytuł Złotego Banku za najwyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem - w oddziałach bankowych, internecie, mobile'u i call centre. Nagroda została przyznana na podstawie wyników badania „tajemniczy klient” przeprowadzonego w pierwszym kwartale 2016 roku. Organizatorami rankingu są Puls Biznesu i Bankier.pl, partnerami merytorycznymi - TNS Polska i Obserwatorium.biz. Bank zajął również pierwsze miejsce w kategorii najlepszy bank w social mediach oraz wyróżnienie za dobre praktyki w zakresie bezpieczeństwa internetowego. Więcej o plebiscycie na www.zlotybankier.pl.
2 W Polskim Programie Jakości Obsługi, liderzy w poszczególnych branżach zostają wyłonieni na podstawie ocen i opinii zgłaszanych przez klientów, przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej. Wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2016 otrzymały te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok. Wyniki opublikowane 16.03.2016 r.