Co wyróżnia naszą aplikację

Pobierz aplikację mobilną bezpłatnie

Wybierz opcję zgodnie z systemem operacyjnym Twojego telefonu

lub wpisz w wyszukiwarkę sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie "Moje ING mobile"

Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji poprosimy Cię o jej aktywowanie. Po prostu uruchom aplikację
i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Aktywacja polega na zapamiętaniu (powiązaniu) Twojego telefonu
z aplikacją i nadaniu 4-cyfrowego PINu, którym będziesz logować się do aplikacji.
​Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji (ING BankMobile) nie musisz nadawać nowego PINu.

Nie masz jeszcze konta?

Otwórz je już teraz, aby w pełni korzystać z bankowości mobilnej.

Mobilnie, wygodnie, bez kompromisów!

Wystarczy rzut oka na telefon i wiesz

Moje ING – bez względu na to z jakiego urządzenia korzystasz - budowaliśmy tak, aby wszystkie najważniejsze informacje podać Ci od razu. W prosty i zrozumiały sposób. W aplikacji mobilnej poszliśmy jeszcze dalej. Skoro najczęściej wykonywaną operacją jest sprawdzenie tego ile masz na koncie, postanowiliśmy pokazać Ci to czytelnie, od razu po uruchomieniu aplikacji, bez logowania. Po prostu, klikasz i wiesz.

Dla poczucia komfortu możesz określić w jaki sposób pokazywać tę informację. W postaci kwoty, wartości procentowej,  albo wcale. 

Dodatkowo, po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push. Dokładnie tak samo jak działa to w przypadku powiadomień o zdarzeniach w innych aplikacjach mobilnych, z których korzystasz, np. w facebooku czy grach.

Dowiedz się więcej o wygodzie korzystania z systemu bankowości internetowej i mobilnej Moje ING

Mały ekran, ogromne możliwości

System bankowości Moje ING ma ogromne możliwości. Od najbardziej podstawowych funkcji takich jak przelewy, historia konta, informacja o stanie konta, po coraz bardziej zaawansowane narzędzia. Moje ING to także pełna informacja o naszej ofercie, możliwość zamawiania produktów i usług bankowych czy ich konfiguracji – np. zmiany limitów na kartach, zmiany pinów.

Wierzymy że bankowanie powinno być proste i dostępne w każdej sytuacji, w której tego potrzebujesz. Dlatego korzystając z aplikacji mobilnej masz dostęp do wszystkich funkcjonalności i możliwości systemu Moje ING w Twoim telefonie.

Aplikacja to nie dodatek do konta, czy ograniczona funkcjonalnie namiastka systemu znanego z komputera. To ten sam system bankowości, te same możliwości, które teraz masz dostępne na dotknięcie palca. 

Więcej niż bank w telefonie

Moje ING mobile pełni rolę Twojego doradcy finansowego. Nie tylko informuje o tym ile masz na koncie. Pozwala na pełną analizę Twoich wydatków, wyznaczanie, planowanie i pilnowanie budżetu miesięcznego czy określanie celów oszczędnościowych. Dzięki temu nie potrzebujesz żadnej dodatkowej aplikacji do zarządzania finansami. Klikasz i wiesz. Wszystko masz pod ręką, w jednym miejscu. W swoim telefonie.

Dowiedz się więcej jak Moje ING może wspierać Cię w realizacji Twoich planów finansowych


Już wkrótce

Nieustannie pracujemy nad naszą aplikacją. W najbliższym czasie wzbogacimy ją o kilka przydatnychfunkcji, które postanowiliśmy dodać na podstawie wywiadów i badań prowadzonych z naszymi klientami, nie zapominając o znanych z naszej wcześniejszej aplikacji rozwiązaniach.

Ikona blik
zaplanowane na wrzesień

Kody BLIK

Płacisz za zakupy i wypłacasz pieniądze z bankomatu za pomocą kodu BLIK. Bez używania karty do konta.

Ikona blik
w planach: do końca roku

Karta kredytowa przedzalogowaniem

Masz informację o stanie Twojej karty kredytowej na ekranie przed zalogowaniem.

Ikona blik
w planach: do końca roku

Współpraca ze smartwatchami

Stan konta na Twoimsmartwatchu.

Ikona blik
w planach: do końca roku

Paragony w aplikacji

Przechowujesz paragony w aplikacji. Robisz zdjęcie, zapisujesz i gotowe.

 

Pytania i odpowiedzi

  • Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja Moje ING mobile?

    Aplikacja Moje ING mobile dostępna jest dla telefonów wyposażonych w system operacyjny:

    • Android (od wersji 4.0.3)
    • Windows 10 Mobile
    • iOS (od wersji 9.0)

    Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań zawsze możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. Moje ING jest systemem responsywnym - oznacza to, że dopasowuje się do urządzenia,  z którego korzystasz. Bez względu czy jest to telefon, komputer czy tablet.

  • Czym różni się aplikacja Moje ING mobile od systemu Moje ING?

    Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING. Bez wyjątków.

    Dodatkowo - w stsousnku do standardowego systemu Moje ING - umożliwia:

    • podgląd stanu konta bez logowania
    • logowanie za pomocą kodu PIN i Touch ID
    • generowanie kodów BLIK (dostępne już wkrótce)
    • dodawanie paragonów (dostępne już wkrótce)
    • współpracę ze smartwatchami (dostępne już wkrótce
  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz 4-cyfrowym kodem PIN utworzonym przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). Jeśli korzystasz z iPhona z systemem iOS w wersji od 9.0 możesz logowac się przy pomocy Touch ID odcisku palca).

    Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji ING BankMobile możesz nadal używac tego samego kodu PIN.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Czy można logować się do aplikacji przy użyciu Touch ID (odcisku palca)?

    Tak. Logowanie przy użyciu Touch ID (odcisku pacla) jest możliwe dla posiadaczy iPhone'a z systemem iOS w wersji od 9.0.

  • Jak działa pokazywanie stanu konta przed zalogowaniem?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile masz możliwość sprawdzenia stanu Twojego konta bez konieczności zalogowania. Możesz wybrać w jaki sposób chcesz widzieć te informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.

     

     

    Możesz wybrać jakie konto ma być pokazywane i w jaki sposób w ustawieniach. Kliknij symbol zębatki i wybierz opcję "Ekran przed zalogowaniem".

     

  • Czym różni się nowa aplikacja Moje ING mobile od poprzedniej aplikacji ING BankMobile?

    Przede wszystkim możliwościami. Nowa aplikacja Moje ING mobile jest pełnoprawnynm odpowiednikiem systemu bankowości internetowej. Oznacza to, że posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie bankowości internetowej na komputer, a nie tylko wybrane - jak w przypadku poprzedniej wersji aplikacji. Jest spójna z systemem bankowości internetowej Moje ING także wizualnie.

    Dodatkowo umożliwia jeszcze prostsze logowanie. W poprzedniej wersji aplikacji należało podać login i PIN, w Moje ING mobile wystarczy tylko kod PIN. Loginu używamy tylko za pierwszym razem - aktywując aplikację.

    Popularny z poprzedniej aplikacji wskaźnik stanu rachunku przed zalogowaniem został także ulepszony. Teraz przed zalogowaniem pokazujemy stan Twojego konta w wybrany przez Ciebie sposób - procentowo (tak jak w poprzedniej aplikacji) lub kwotowo (co jest nowością). W wrześniu dodamy jeszcze możliwość podglądu stanu Twojej karty kredytowej (jeśli ją masz).

    Moje ING mobile pełni rolę Twojego doradcy finansowego. Nie tylko informuje o Twoim stanie finansowym (jak poprzednia aplikacja) ale pozwala na pełną analizę Twoich wydatków, wyznaczanie, planowanie i pilnowanie budżetu miesięcznego czy określanie celów oszczędnościowych dzięki nowym funkcjonalnościom zastosowanym w Moim ING.

    W zasadzie - dzięki nowej aplikacji mobilnej - nie masz konieczności używania komputera. Wystarczy Twój telefon i aplikacja mobilna Moje ING mobile.

    Pracujemy ciągle nad rozwojem Mojego ING mobile. Część rozwiązań znana z poprzedniej aplikacji - kody BLIK, możliwość dodawania paragonów za zakupy nie została jeszcze uruchomiona. Dodanie tych funkcji nastąpi w najbliższym czasie.

    Jednocześnie, jako, że na bieżąco rozwijamy system bankowości internetowej Moje ING, nowe funkcje systemu będą pojawiać się w aplikacji od razu, często bez konieczności aktualizowania aplikacji. 

    Zachęcamy do zapoznania się z opisem możliwości systemu Moje ING.

  • Korzystam z dotychczasowej aplikacji ING BankMobile, co muszę zrobić?

    Tak naprawdę nic nie musisz robić. Możesz korzystać z jednej jak i z drugiej wersji aplikacji. Co najmniej do końca tego roku nie planujemy wyłączać dotychczasowej wersji aplikacji ING BankMobile. 

    Pobranie nowej aplikacji Moje ING mobile nie usunie poprzedniej z Twojego telefonu aplikacji poprzedniej.  Zachęcamy jednakże juz teraz do pobrania i korzystania z nowej aplikacji mobilnej - czyli z Mojego ING mobile, bo posiada one więcej możliwości od swojej poprzedniczki. Przy czym kilka znanych z poprzedniej wersji rozwiązań -  takich jak kody BLIK czy przechowywanie paragonów  - dodamy do Mojego ING mobile w najbliższego czasu.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    Kod PIN jest to czterocyfrowy kod dostępu do aplikacji. Nadajesz go przy aktywacji i służy do każdego kolejnego logowania.

    Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji, w Moje ING mobile możesz używać tego samego kodu PIN.

  • Co zrobić, gdy zapomnę kodu PIN do aplikacji?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania kodu PIN poprosimy Cię o podanie poszczególnych znaków hasła do bankowości internetowej aby potwierdzić Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak wylogować się z aplikacji?

    Zalecamy - ze względów bezpieczeństwa - po zakończeniu pracy wylogowac się się z aplikacji.

    Guzik "wyloguj" znajdziesz w rozwiniętym menu aplikacji (po kliknieciu ikony w prawym górnym rogu aplikacji).

    Jeśli się nie wylogujesz, po upływie 15 minut bezczynności,  aplikacja wyloguje Cię automatycznie.

     

  • Czy błędne wpisanie PINu zablokuje mi dostęp do bankowości internetowej?

    Trzykrotne wpisanie błędnego PINu spowoduje zablokowanie w aplikacji mobilnej, natomiast nie zablokuje dostępu do bankowości internetowej.

    Jeśli nie pamiętasz swojego kodu PIN użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy PIN.

  • Czy są jakieś ograniczenia w kwotach przelewów wykonywanych w aplikacji mobilnej?

    W aplikacji mobilnej możesz wykonać przelewy na dowolne rachunki łącznie na kwotę 10 000 zł w ciągu jednego dnia.

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna na tablety?

    Moje ING mobile jest aplikacją przeznaczoną na telefon.

    Jeśli korzystasz z tabletu polecamy korzystanie ze standardowej wersji systemu bankowości internetowej Moje ING. Moje ING jest systemem responsywnym, co oznacza, że możesz korzystać z niego na każdym urządzeniu - komputerze, tablecie, telefonie.

     

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla przedsiębiorców?

    W chwili obecnej aplikacja Moje ING mobile - tak jak system bankowości internetowej Moje ING - dostępna jest dla klientów indywidualnych.

    Pracujemy nad wersją Mojego ING oraz aplikacji Moje ING mobile dla przedsiębiorców. Udostępnimy je na dalszym etapie prac. Do tego czasu przedsiębiorcy mogą nadal korzystać z systemu ING BankOnLine oraz aplikacji ING BankMobile.

  • Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

    Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. Jeśli powiadomienia nadal nie działają skontaktuj się z naszą infolinią.

    W chwili obecnej powiadomienia push nie są dostępne dla telefonów z systemem Windows 10 Mobile.

    W aplikacji powiadomieniami zarządzasz wybierając z menu (po zalogowaniu się) opcję Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Notyfikacje - Powiadomienia Push.

  • Z jakimi smartwatchami będzie współpracowała aplikacja?

    W chwili obecnej kończymy prace nad wersję dla Apple Watch.

    Jednocześnie analizujemy możliwości współpracy aplikacji z innymi smartwatchami.

RozwińZwiń

Dowiedz się, co jeszcze wyróżnia naszą bankowość internetową i mobilną

Przede wszystkim wygoda

Zadbaliśmy o to, żeby każdą czynność można było wykonać szybko.

Więcej

Widzisz wszystko, wiesz więcej

Masz przejrzysty obraz Twoich finansów
- od razu po zalogowaniu.

Więcej

Stworzony dla ludzi przez ludzi

Zbudowaliśmy bankowość, w której możesz poczuć się u siebie.

Więcej


Zobacz także