Poradnik logowania do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.

Tym którzy logują się do systemu po raz pierwszy i tym, którzy w systemie bankowości internetowej bywają prawie codziennie prezentujemy garść użytecznych porad dotyczących logowania, tak aby korzystanie z niej było nie tylko efektywne - także bezpieczne.

Tylko dwa kroki dzielą Cię od zarządzania swoimi finansami przez internet.

  • Podanie loginu (identyfikatora użytkownika)

Login (identyfikator użytkownika) jest unikatowy dla każdego użytkownika systemu. Zawsze możesz sprawdzić go w oddziale banku. Swój Login zachowaj dla siebie.

Pamiętaj: przed podaniem loginu upewnij się, że jesteś na właściwej, bezpiecznej stronie logowania. Sprawdź, czy adres widoczny w pasku w oknie przeglądarki to https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login lub https://online.ingbank.pl/bskonl/login.html i czy przed adresem strony znajduje się zapis "https". W oknie przeglądarki powinieneś też zobaczyć symbol kłódki. W ten sposób upewnisz się, że znajdujesz się na szyfrowanej stronie, gdzie Twoje dane są właściwie chronione.

  • Wpisanie hasła dostępu

Bank nigdy nie poprosi Cię o podanie wszystkich znaków z Twojego hasła w trakcie jednej sesji logowania. Nikt, poza Tobą, także nie powinien wiedzieć, jak ono brzmi.
Zalecamy, abyś przynajmniej raz w miesiącu zmieniał swoje hasło dostępu. Możesz to zrobić po zalogowaniu się do systemu: wybierz opcję Profil, następnie Zmianę danych autoryzacyjnych i ustal nowe hasło.

Poradnik logowania do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.

Coś poszło nie tak?

Jeśli 5 razy wprowadzisz nieprawidłowy login lub hasło - Twój dostęp do systemu zostanie zablokowany.
Na szczęście w szybki i prosty sposób możesz go odzyskać.

Po prostu odblokuj system przez internet.

Zawsze możesz skorzystać z pomocy naszych konsultantów, dzwoniąc pod numer specjalnej infolinii: 

32 357 00 10 (koszt połączenia według stawek operatora).

Na Twoim ulubionym urządzeniu

Zarządzać wygodnie finansami możesz nie tylko w systemie bankowości internetowej. Wypróbuj także aplikacje mobilne ING Banku Śląskiego i bankuj gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz.

Pamiętaj o bezpieczeństwie: pobieraj aplikacje tylko z zaufanych źródeł.

Nie korzystasz jeszcze z bankowości internetowej?Otwórz konto


Jeśli masz już konto w ING Banku Śląskim, aktywuj dostęp i zacznij korzystać z systemu.

Pytania i odpowiedzi

  • Czy aby skorzystać z systemu bankowości internetowej muszę otworzyć nowe, dodatkowe konto bankowe?

    Aby skorzystać z systemu bankowości internetowej nie musisz otwierać nowego, dodatkowego konta bankowego. Możesz dokonywać wszystkich operacji na rachunkach, które już posiadasz w Banku, a które zostaną udostępnione w systemie.

  • Czym jest i gdzie znajduje się Login (Identyfikator Użytkownika)?

    Login (Identyfikator Użytkownika) to indywidualny dla każdego użytkownika systemu bankowości internetowej ciąg 10 znaków, zwykle składający się z 3 liter imienia, 3 liter nazwiska oraz 4 losowo wybranych cyfr.

    Login (Identyfikator Użytkownika) znajduje się:

    • W umowie na podstawie której został udostępniony system bankowości internetowej
    • Lub w formie elektronicznej w tytule zwrotnego przelewu, jaki otrzymałeś na Twój rachunek w innym banku, jeżeli założyłeś konto w złotych dla Klientów indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku
    • Mógł też zostać przekazany podczas etapu składania wniosku o udostępnienie systemu bankowości internetowej na stronie banku,
    • Ponadto, Twój login możesz także sprawdzić w Oddziale Banku (po przeprowadzeniu przez pracownika oddziału weryfikacji Klienta).
       
  • Jak aktywować dostęp do systemu bankowości internetowej?

    Jeżeli otrzymałeś kopertę z kodem aktywacyjnym:

    1. w Oddziale Banku lub kurierem wraz z umową:

    • Aktywuj konto przez Internet – wybierz poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych krokach 

    Aktywuj dostęp 

    2. listem pocztowym:

    • Zadzwoń pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i wybierz opcję numer 1
    • Po zakończeniu rozmowy z konsultantem dokończ aktywację dostępu przez Internet – wybierz poniższy przcisk i postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych krokach.

    Dokończ aktywację 

    Ważne! Nie zmieniaj kolejności ww. kroków

    Pamiętaj: Jednorazowy kod aktywacyjny ważny jest przez 30 dni od daty złożenia dyspozycji. Po upływie tego terminu jeżeli nie aktywujesz dostępu do systemu bankowości internetowej musisz uzyskać nowy kod aktywacyjny.


    Jeżeli nie otrzymałeś koperty z kodem aktywacyjnym, bo założyłeś konto w PLN dla Klientów Indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku:

    • Aktywuj konto przez Internet - wybierz poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych krokach.

    Aktywuj dostęp 

    • Na koniec procesu zostaniesz poproszony o podanie kodu autoryzacyjnego, który otrzymasz w wiadomości SMS na numer podany podczas wypełniania wniosku o otwarcie konta.


    Jeżeli nie udało ci się rozwiązać problemu z aktywacją dostępu do bankowości internetowej skontaktuj się z Help Line:

    • 801 601 607 - z telefonów stacjonarnych,
    • (32) 357 00 10 - z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

    Numery te dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Jak uzyskać dostęp do systemu bankowości internetowej?

    Jeśli nie masz jeszcze konta osobistego w ING Banku Śląskim

    Dostęp do systemu bankowości internetowej możesz uzyskać, otwierając konto:

    • przez Internet (jeżeli jesteś Klientem indywidualnym lub Przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą).

    Otwórz konto teraz 

    lub

    • w oddziale Banku.

    Znajdź najbliższy oddział ING Banku Śląskiego

    Jeśli masz już konto osobiste w ING Banku Śląskim, a nie posiadasz loginu

    Wypełnij wniosek o udostępnienie systemu systemu bankowości internetowej, a następnie aktywuj system.

    Udostępnij system

    Jeżeli otrzymałeś kod aktywacyjny w oddziale Banku lub kurierem, wypełnij wniosek przez Internet.

    Aktywuj dostęp do systemu

    Jeżeli otrzymałeś kod aktywacyjny przesyłką pocztową, zadzwoń pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i wybierz opcję numer 1. Po zakończeniu rozmowy z konsultantem wypełnij wniosek przez Internet.

    Aktywuj dostęp do systemu

    Ważne! Nie zmieniaj kolejności ww. kroków.

    Jednorazowy kod aktywacyjny to unikalny ciąg liter i cyfr generowany przez system informatyczny Banku służący do jednorazowej autoryzacji Użytkownika podczas aktywowania lub odblokowania dostępu do systemu. Koperta z jednorazowym kodem aktywacyjnym ważna jest przez 30 dni od daty złożenia dyspozycji.