Karty kredytowe

Kupujesz teraz, płacisz później. Korzystasz z nich równie łatwo jak z pięniędzy na Twoim koncie, a dodatkowo nie musisz mieć konta w ING, aby otrzymać kartę kredytową


Karty do konta

Konto w twojej kieszeni. Łatwy dostęp do pieniędzy zgromadzonych na Twoim koncie. Płać w sklepie, w Internecie i wypłacaj gotówkę z bankomatów. Tak jak lubisz.


Karty przedpłacone

Zasilasz kartę i korzystasz. Karty przedpłacone to pełna kontrola nad wydatkami: kupujesz kartę i wpłacasz na jej rachunek tyle pieniędzy, ile potrzebujesz.


Specjalne okazje

Zobacz także

Pytania i odpowiedzi

  • Karty kredytowe

    • Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam miesięcznego zestawienia transakcji?

      Zestawienia transakcji w formie papierowej otrzymują:

      •  użytkownicy kart kredytowych nie mający dostępu do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine
      • użytkownicy ING BankOnLine, którzy złożyli dyspozycję wysyłania papierowych zestawień transakcji dla karty kredytowej.

      Zestawienia transakcji wysyłane są na adres korespondencyjny Klienta. Sprawdź zatem, czy jesteśmy w posiadaniu Twojego aktualnego adresu do korespondencji.

      Jeśli po zakończeniu cyklu rozliczeniowego nie otrzymasz zestawienia, powinieneś w ciągu 10 dni od daty zakończenia cyklu zgłosić ten fakt w oddziale Banku lub telefonicznie w Contact Center. W takim przypadku prześlemy Ci duplikat miesięcznego zestawienia transakcji. Pamiętaj, że brak miesięcznego zestawienia transakcji nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty kwoty minimalnej. W celu uzyskania informacji o niej możesz zadzwonić do Contact Center pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) lub skorzystać z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.

    • Co się stanie, jeśli nie spłacę wymaganej kwoty minimalnej?

      W przypadku braku spłaty wymaganej kwoty minimalnej, przypomnimy Ci o zaległości w spłacie telefonicznie oraz zablokujemy Twoją kartę. Karta kredytowa zostanie automatycznie odblokowana po dokonaniu spłaty.

    • Co to jest karta główna i karta dodatkowa?

      Karta główna to karta kredytowa wydawana posiadaczowi rachunku karty, czyli osobie, która podpisuje z Bankiem umowę.

      Karta dodatkowa to karta kredytowa wydawana użytkownikowi, czyli dowolnej osobie wskazanej przez posiadacza karty głównej, która ukończyła 13 lat. Transakcje dokonane kartami główną i dodatkową rozliczane są w ramach tego samego limitu przyznanego do rachunku karty.

      Zobacz więcej informacji na temat karty dodatkowej

    • Czy od dokonanych kartą transakcji zapłacę prowizję?

      Jeśli użyjesz swojej karty do zapłaty za towary lub usługi, to nie zapłacisz żadnych dodatkowych prowizji z tego tytułu. Jeżeli jednak wypłacisz za pomocą karty gotówkę z bankomatu albo zrobisz przelew z karty, to od takiej transakcji zapłacisz dodatkową prowizję określoną w Tabeli Opłat i Prowizji. Do końca 2012 roku nie naliczamy prowizji za dokonanie przelewu z karty.
       

    • Czy razem z kartą otrzymam ubezpieczenie?

      Tak. Razem z kartą otrzymasz bezpłatny pakiet ubezpieczeniowy.

      • W przypadku Karty kredytowej VISA udostępniamy pakiet "Bezpieczny Standard". Zapewnia on ubezpieczenie od strat powstałych wskutek nieuprawnionych transakcji (w tym internetowych) dokonanych utraconą kartą.
      • W przypadku kart kredytowych VISA Classic i MasterCard udostępniamy pakiet "Bezpieczny Komfort". Zapewnia on ubezpieczenie od strat powstałych wskutek nieuprawnionych transakcji (w tym internetowych) dokonanych utraconą kartą, od utraty gotówki pobranej z bankomatu, utraty portfela, dokumentów oraz karty.
      • W przypadku Złotej karty kredytowej VISA jest to pakiet "Bezpieczny Prestiż" oraz "Pakiet Podróżny". Zapewniają one m.in. ubezpieczenie od strat powstałych wskutek nieuprawnionych transakcji (w tym internetowych) dokonanych utracona kartą, ubezpieczenie od utraty gotówki pobranej z bankomatu, od utraty portfela, dokumentów oraz karty, ubezpieczenie od towarów zakupionych za pomocą karty, od kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków.

      Szczegóły dotyczące pakietów ubezpieczeniowych dostępne są w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej.

    • Czy zawsze naliczą się odsetki od transakcji dokonanych kartą kredytową?

      Od dokonanych transakcji bezgotówkowych (zapłata kartą za towary lub usługi) nie zapłacisz żadnych odsetek pod warunkiem, że spłacisz całość zadłużenia na rachunku karty w terminie wyznaczonym na zestawieniu transakcji. W przypadku spłaty części zadłużenia lub tylko wykazanej na zestawieniu kwoty minimalnej, naliczone zostaną odsetki od dokonanych transakcji. Dla transakcji bezgotówkowych odsetki naliczą się od dnia ich rozliczenia przez Bank do dnia dokonania całkowitej spłaty zadłużenia.

      Odsetki naliczane są też zawsze od dokonanych kartą wypłat gotówkowych oraz przelewów z rachunku karty od momentu rozliczenia transakcji przez Bank do dnia całkowitej spłaty zadłużenia.

    • Gdzie mogę uzyskać informację o wykonanych kartą transakcjach?

      Po zakończeniu każdego miesięcznego cyklu rozliczeniowego otrzymasz zestawienie transakcji. Będzie ono zawierało wykaz wszystkich operacji (data, kwota, miejsce) przeprowadzonych na rachunku Twojej karty. Zostanie podane też saldo rachunku karty na koniec cyklu rozliczeniowego, wartość minimalna kwoty, jaką powinieneś spłacić oraz termin, do którego należy dokonać spłaty.

      Jeżeli posiadasz kartę kredytową i jednocześnie jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej ING BankOnLine, masz dostęp do zestawień transakcji w ING BankOnLine. Jeżeli nie jesteś użytkownikiem systemu, otrzymasz zestawienie transakcji na swój adres korespondencyjny.

      Jako użytkownik ING BankOnLine możesz złożyć dyspozycję wysyłania papierowych zestawień transakcji dzwoniąc pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

      Informacje o transakcjach rozliczonych na rachunku karty możesz też uzyskać w oddziale Banku lub telefonicznie w Call Center dzwoniąc pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

    • Gdzie mogę złożyć wniosek o wydanie karty kredytowej?

      Wniosek możesz złożyć:

    • Jak działa limit kredytowy?

      Razem z kartą otrzymasz indywidualnie ustalony limit wydatków, którego wysokość będzie uzależniona od Twoich możliwości finansowych. Posługując się kartą będziesz wykorzystywał przyznany limit i po zakończeniu każdego miesięcznego cyklu rozliczeniowego otrzymasz zestawienie wszystkich dokonanych transakcji. Na spłatę zadłużenia masz aż 21 dni licząc od dnia zakończenia cyklu rozliczeniowego. Dokonując spłaty zwiększasz dostępny limit i możesz go ponownie wykorzystać do kolejnych transakcji.
       

    • Jak długo będę czekał na kartę?

      Standardowo wydanie karty kredytowej trwa do 14 dni roboczych od momentu złożenia wniosku.

      Nieaktywna karta kredytowa  zostanie wysyłana listem na wskazany przez Ciebie adres korespondencyjny. W liście przesłanym wraz z kartą otrzymasz informację o sposobie nadania PIN-u dla karty oraz aktywacji karty.

    • Jak mogę otrzymać kartę kredytową?

      Kartę kredytową możesz otrzymać na 3 sposoby:

    • Jakich transakcji mogę dokonywać za pomocą karty kredytowej?

      Karty możesz używać na wiele sposobów wykorzystując ją do:

      •  zapłaty za towary i usługi - bez dodatkowych opłat i prowizji
      • wypłaty gotówki z bankomatów
      • transakcji zagranicznych - bezgotówkowych i gotówkowych
      • zakupów w internecie
      • dokonywania przelewów z rachunku karty kredytowej
         
    • Jak mam nadać PIN do karty i aktywować kartę?

      Jeśli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej ING BankOnLine, możesz nadać PIN do karty i jednocześnie aktywować ją za pośrednictwem ING BankOnLine. Jeśli nie jesteś użytkownikiem ING BankOnLine, PIN do karty ustalisz telefonicznie pod numerami 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

      Karty odnowione aktywowane są automatycznie  po dokonaniu pierwszej transakcji z użyciem kodu PIN.
       

    • Jak mam spłacać zadłużenie na mojej karcie?

      Po zakończeniu każdego cyklu rozliczeniowego masz jeszcze 21 dni na spłatę zadłużenia karty. Nie musisz od razu spłacać całości zadłużenia - wystarczy spłata tzw. kwoty minimalnej obejmującej 4% lub 5% (w zależności od rodzaju karty) wykorzystanego limitu. Kwotę całkowitego zadłużenia i wymaganej spłaty minimalnej znajdziesz na zestawieniu transakcji. Spłaty możesz dokonać na kilka sposobów:

      • za pomocą usługi "Automatyczna spłata zadłużenia karty kredytowej",
      • przelewem z rachunku prowadzonego w ING Banku Śląskim, korzystając z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine lub serwisu HaloŚlaski,
      • gotówką w kasie Banku,
      • przelewem z rachunku prowadzonego w innym banku - pamiętaj jednak, że realizacja przelewu może trwać nawet kilka dni, a pieniądze muszą trafić na rachunek karty najpóźniej w dniu wskazanym na zestawieniu transakcji.
         
    • Na jakie bonusy mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystał z mojej karty?

      Jeśli będziesz wykonywał swoją kartą transakcje bezgotówkowe o odpowiedniej wysokości, będziesz mógł korzystać z karty za darmo. Zatem jeśli będziesz aktywnie korzystał z posiadanej karty, możesz nie płacić za jej użytkowanie nawet przez całe życie.

      Aktywność nagradzana jest także punktami w Programie bankujesz-kupujesz, które możesz wykorzystać na zakup atrakcyjnych produktów z naszego katalogu.
       

    RozwińZwiń

  • Karty do konta

    • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

      Powinieneś złożyć reklamacje w dowolnym oddziale Banku, który zamówi dla Ciebie nową kartę. Nieaktywna karta zostanie wysłana bezpłatnie na Twój adres korespondencyjny.

    • Co się stanie, gdy trzykrotnie błędnie wprowadzę numer PIN?

      Jeśli podczas płatności kartą w sklepie trzykrotnie wprowadzisz błędny numer PIN, karta zostanie zablokowana do następnego dnia roboczego. W przypadku dokonywania transakcji w bankomacie Banku trzecie kolejne wprowadzenie błędnego PIN, powoduje uniemożliwienie dokonywania transakcji kartowych do czasu jej odblokowania przez użytkownika karty telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 12 lub w systemie ING BankOnLine. W przypadku nie odblokowania karty w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej zablokowania, umowa o tą kartę ulega rozwiązaniu a Bank dokonuje zamknięcia karty. Jeżeli nadal nie będziesz pamiętał swojego numeru PIN, złóż w dowolnym oddziale Banku wniosek o wydanie nowej karty.

    • Czy mogę ustalać i zmieniać limity wydatków dla mojej karty?

      Tak, możesz w dowolnym momencie ustalić dla swojej karty limity wydatków na transakcje bezgotówkowe i gotówkowe. Jeśli zamawiasz kartę poprzez system bankowości internetowej lub w placówce Banku, limity możesz wybrać już w momencie składania zamówienia. W przypadku, gdy zamawiasz kartę przez stronę internetową banku www.ingbank.pl, otrzymasz kartę ze standardowymi limitami, które w każdej chwili możesz zmienić poprzez ING BankOnLine, w dowolnym oddziale Banku lub za pośrednictwem telefonu korzystając z usługi HaloŚląski. Zmiana jest bezpłatna, a zmieniony limit będzie dostępny od następnego dnia roboczego.

    • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

      Bank nie pobiera  żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu płatności kartą za towary lub usługi.

    • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

      Informacje takie możesz w każdej chwili uzyskać korzystając z systemu bankowości elektronicznej ING BankOnLine lub serwisu HaloŚląski, sprawdzając transakcje na twoim rachunku osobistym lub bieżącym. Informację o wszystkich transakcjach wykonanych kartą znajdziesz również na wyciągu z twojego rachunku.

    • Gdzie mogę używać karty płatniczej do rachunku?

      Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie:

      •  płacąc nią w punktach handlowo-usługowych - sklepach, restauracjach, również za granicą,
      • wypłacając gotówkę z bankomatów na całym świecie.

      W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego.

    • Jaka jest różnica pomiędzy kartą VISA a MasterCard?

      Karty płatnicze VISA i Debit MasterCard wydawane są przez dwie różne organizacje płatnicze - VISA i MasterCard. W związku z tym różna może być akceptowalność tych kart w poszczególnych punktach handlowo-usługowych oraz bankomatach. Jeśli masz problem z wyborem, zachęcamy do korzystania z obu kart jednocześnie.

    • Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

      W przypadku kart zamawianych w oddziale, poprzez ING BankOnLine lub w momencie otwierania rachunku przez stronę internetową www.ingbank.pl, kartę otrzymasz w terminie do 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Nieaktywna karta płatnicza zostanie przesłana listem zwykłym.

    • Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

      Odnowioną kartę możesz aktywować poprzez dokonanie transakcji wymagającej użycia PIN np.: wypłatę gotówki w bankomatach Banku lub obcych, zmianę PIN w bankomacie Banku, sprawdzenie salda w bankomacie Banku, płatność w punkcie handlowo-usługowym.

      W przypadku, gdy twoja karta została odnowiona na nowy typ karty (np. karta VISA na VISA zbliżeniową) konieczne jest nadanie nowego kodu PIN i aktywowanie karty poprzez system ING BankOnLine (jeżeli jesteś jego użytkownikiem) lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
       

    • Jak mogę aktywować swoją pierwszą kartę?

      Po otrzymaniu karty będziesz mógł samodzielnie nadać wybrany przez siebie kod PIN poprzez ING BankOnLine lub telefonicznie. Nadanie kodu PIN aktywuje Twoją kartę. Najprościej i najszybciej zrobisz to w ING BankOnline, jeżeli jesteś jego użytkownikiem. Możesz też zrobić to telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 222 777 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora) lub +48 32 357 00 02, jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego lub z zagranicy.

    • Jak mogę otrzymać kartę płatniczą do rachunku?

      Karty płatnicze do rachunku wydawane są wyłącznie posiadaczom kont osobistych w PLN i rachunków walutowych w euro. W ofercie posiadamy zbliżeniowe karty płatnicze do rachunku w PLN VISA i Debit Mastercard, Zbliżak oraz kartę płatniczą Maestro do rachunku w euro. Karta VISA zbliżeniowa, Debit MasterCard zbliżeniowa oraz Maestro są również dostępne jako Moja Karta ING.

      •  Jak otrzymać kartę płatniczą do rachunku VISA lub Debit MasterCard?
         

      Jeśli nie masz jeszcze konta osobistego w ING Banku Śląskim, załóż je teraz przez internet. Podczas zakładania konta zamów kartę płatniczą do rachunku VISA lub Debit MasterCard.
      Otwórz konto 

      Jeśli masz już konto osobiste w ING Banku Śląskim, kartę możesz otrzymać w oddziale Banku lub składając wniosek poprzez system bankowości internetowej ING BankOnLine.
      Zaloguj się do ING BankOnLine 

      • Jak otrzymać Moją Kartę ING?
        Jeżeli nie masz jeszcze konta osobistego w ING Banku Śląskim, załóż je teraz przez internet, a następnie:
        - wybierz Moją Kartę ING,
        - umieść swoje zdjęcie lub wybierz projekt z galerii,
        - podpisz i odeślij umowę otwarcia konta, którą otrzymasz poprzez kuriera.
        Otwórz konto 
        Jeśli  masz już konto osobiste w ING Banku Śląskim, w systemie ING BankOnLine w zakładce „Wnioski”, wybierz:
        - „Zamówienie nowej karty” – jeżeli zamawiasz kartę po raz pierwszy,
        - „Zmiana wizerunku karty” – jeżeli chcesz zmienić wizerunek już posiadanej karty.
        Następnie zaprojektuj swoją kartę i wyślij wniosek.
        Zaloguj się do INGBankOnLine 
      • Jak otrzymać kartę płatniczą Maestro do konta w euro?
        Jeśli nie masz jeszcze rachunku walutowego w euro w ING Banku Śląskim, przyjdź do dowolnego oddziału Banku, załóż konto i złóż wniosek o wydanie karty.
        Znajdź najbliższy oddział ING Banku Śląskiego
        Jeśli masz już rachunek walutowy w euro w ING Banku Śląskim, kartę możesz otrzymać w oddziale Banku lub składając wniosek poprzez system bankowości internetowej ING BankOnLine.
        Zaloguj się do ING BankOnLine 
         

      Nieaktywna karta płatnicza  zostanie przesłane pocztą na Twój adres korespondencyjny. W przypadku kart zamówionych przez stronę internetową wraz z otwarciem rachunku, karta również zostanie przesłana listem zwykłym na Twój adres korespondencyjny. Po otrzymaniu karty będziesz mógł samodzielnie nadać wybrany przez siebie kod PIN poprzez ING BankOnLine lub telefonicznie. Nadanie kodu PIN aktywuje Twoją kartę.

    • Jak mogę otrzymać kartę przedpłaconą?

      Kartę Maestro przedpłaconą otrzymasz w dowolnym oddziale Banku. Wystarczy, że okażesz dokument tożsamości akceptowany przez ING Bank Śląski w celu podpisania umowy.
      Znajdź najbliższy oddział ING Banku

      • Jeżeli wybierzesz kartę bez nadruku imienia i nazwiska, na miejscu podpiszesz umowę i od razu odbierzesz kartę wraz z kodem PIN.
      • Jeśli wybierzesz kartę z nadrukiem imienia i nazwiska oraz wizerunkiem z galerii oddziałowej, karta zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
      • Jeśli kupujesz kartę dla dziecka, wymagana jest legitymacja szkolna lub inny dokument tożsamości tej osoby.

      Aby otrzymać k@rtę wirtualną ING VISA, musisz byc użytkownikiem ING BankOnLine.

      Załóż ING BankOnLine 

      Wniosek o pobranie kodu CVV2 do istniejącej karty (w przypadku jego utraty) możesz złożyć przez system ING BankOnLine wybierając zakładki „Wnioski” / „Karty"  / „Pobranie kodu CVV2”.

    • Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystał z karty?

      Jeśli będziesz aktywnie korzystać ze swojej karty VISA, płacąc nią za towary i usługi, zostaniesz zwolniony z miesięcznej opłaty za użytkowanie karty. 

      Jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez Bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca, opłata za kartę nie zostanie pobrana.

    RozwińZwiń

  • Karty przedpłacone

    • Co zrobić, aby otrzymać kartę z indywidualnym wizerunkiem i czy jest to odpłatne?

      Wystarczy w oddziale wybrać wizerunek z galerii dostępnych wizerunków. Karta z indywidualnym wizerunkiem jest droższa niż ta ze standardowym. Oferta nadruku wizerunku dotyczy tylko kart Maestro przedpłaconych.

    • Czy karta jest aktywna od razu po nabyciu czy trzeba ją aktywować?

      Karta Maestro przedpłacona sprzedawana jest jako karta nieaktywna. Aktywacji karty należy dokonać zgodnie z informacją umieszczoną na odwrocie listu dołączonego do karty.

      K@rta wirtualna ING VISA również wydawana jest jako nieaktywna. Jej aktywacji należy dokonać za pośrednictwem ING BankOnLine lub telefonicznie.

    • Czy karta przedpłacona jest widoczna pod usługą ING BankOnLine?

      Karta ta jest widoczna w systemie ING BankOnLine.

    • Czy karta przedpłacona odnawia się?

      Karty przedpłacone są produktem nieodnawialnym. Jeśli po upływie okresu ważności Twojej karty nadal będziesz chciał z niej korzystać, wystarczy zakupić kolejną kartę.

    • Czy kartą przedpłaconą mogę dokonywać transakcji internetowych?

      Do transakcji internetowych przeznaczona jest tylko k@rta wirtualna ING VISA.

    • Czy kartą przedpłaconą mogę dokonywać transakcji typu „Cashback”?

      Tak, we wszystkich punktach, które zostały oznaczone logo Cashback. W trakcie dokonywania transakcji bezgotówkowej możesz poprosić o wypłatę gotówki – jednorazowo do 200 zł. Wyjątek stanowi k@rta wirtualna ING VISA, która ze względu na swój wirtualny charakter uniemożliwia dokonywanie transakcji tego typu.

    • Czy mogę podarować kartę innej osobie?

      Tak. W ofercie kart przedpłaconych mamy kartę Maestro, którą możesz podarować wskazanej osobie pod warunkiem, że ukończyła 13 rok życia. Jest to karta bez nadruku imienia i nazwiska wydawana ze standardowym wizerunkiem.

    • Czy mogę zamówić drugą kartę do tego samego rachunku?

      W ofercie kart przedpłaconych obowiązuje zasada: jedna karta do jednego rachunku karty. Nie ma możliwości wydania drugiej i kolejnej karty do tego samego rachunku, ale możesz nabyć kilka kart przedpłaconych wydanych do odrębnych rachunków.

    • Czy mogę zamówić kartę przepłaconą dla osoby małoletniej?

      Tak, Użytkownikiem karty przepłaconej może być również osoba małoletnia pod warunkiem, że ukończyła 13 rok życia. W takim przypadku umowę o kartę podpisuje rodzic lub opiekun prawny. Nie dotyczy oferty k@rty wirtualnej ING VISA.

    • Czy możliwe są przelewy z rachunku karty?

      Przelewy z rachunku karty możliwe są w przypadku k@rty wirtualnej ING VISA. Pozwala ona w trakcie swojej ważności przelewać środki na inny rachunek osobisty lub oszczędnościowy prowadzony w ING Banku Śląskim. Przelewy możesz wykonywać za pośrednictwem systemu ING BankOnLine lub serwisu HaloŚląski.

      Przelew z rachunku karty Maestro przedpłaconej na inny rachunek możliwy jest tylko w przypadku utraty ważności karty lub rezygnacji z niej w trakcie jej ważności.

    • Ile środków mogę zgromadzić na rachunku mojej karty?

      Ideą kart przedpłaconych jest umożliwienie dostępu do środków zgromadzonych na rachunku karty w wysokości odpowiadającej Twoim potrzebom. Dlatego nie masz żadnych ograniczeń odnośnie kwoty środków, jaką możesz zasilić swoją kartę.

    • Jakich dokumentów będę potrzebował do nabycia karty?

      Do nabycia karty Maestro przedpłaconej wystarczy dokument tożsamości akceptowany przez ING Bank Śląski.

      Jeśli kupujesz kartę dla dziecka, wymagany jest akt urodzenia, legitymacja szkolna lub inny dokument tożsamości tej osoby. Zanim otrzymasz kartę, musisz uiścić opłatę za jej wydanie oraz podpisać umowę o korzystanie z niej.

      W przypadku zamówienia k@rty wirtualnej ING VISA, umowa zawierana jest za pośrednictwem systemu bankowości internetowej. Warunkiem niezbędnym jest posiadanie ING BankOnLine oraz aktualnego numeru telefonu komórkowego niezbędnego do otrzymywania kodów autoryzacyjnych. Na ten numer bank wyśle 3 SMS-y – cyfrowy kod bezpieczeństwa CVV2.

    • Jakie karty przedpłacone Bank ma w swojej ofercie?

      Bank oferuje dwa rodzaje kart przedpłaconych – kartę Maestro przedpłaconą oraz k@rtę wirtualną ING VISA.

      • Karta Maestro przedpłacona to hybrydowa karta płatnicza (wyposażona w chip i pasek magnetyczny), która pozwala na dokonywanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych oraz wypłatę gotówki w bankomatach i punktach handlowo-usługowych oferujących usługę Cashback.
      • K@rta wirtualna ING VISA to pierwsza w Polsce karta przedpłacona bez fizycznego plastiku, przeznaczona wyłącznie do dokonywania transakcji na odległość, tj. internetowych, telefonicznych i pocztowych.
    • Jak mam uzupełniać saldo karty?

      Saldo rachunku karty możesz uzupełniać w dowolnym momencie i dowolną kwotą. Możesz to zrobić poprzez:

      • przelew na rachunek karty,
      • stałe zlecenie płatnicze,
      • wpłatę gotówkową na rachunek karty (we wpłatomacie lub w kasie oddziału ING).

      Najprościej i najszybciej zrobisz to jednak przez internet (w systemie ING BankOnLine) lub telefon (usługa HaloŚląski) przelewając środki z rachunku prowadzonego w ING Banku Śląskim.

    • Które karty przedpłacone mają zasięg międzynarodowy?

      Obie karty przedpłacone oferowane przez ING Bank Śląski mają zasięg międzynarodowy.

    • Które karty przedpłacone mogą być bez, a które z nadrukiem imienia i nazwiska?

      Z nadrukiem imienia i nazwiska oraz indywidualnym wizerunkiem dostępnym w galerii oddziałowej oferowane są tylko karty Maestro przedpłacone.

      Karta wirtualna ze względu na swój całkowicie wirtualny charakter (bez fizycznego plastiku) nie posiada wizerunku.

    • W jaki sposób mogę odzyskać środki, jeśli stracę kartę lub skończyła się jej ważność?

      Pieniądze zgromadzone na rachunku karty są Twoją własnością i masz do nich dostęp również po upływie ważności karty oraz w przypadku jej utraty. Wystarczy, że złożysz dyspozycję przelewu środków z rachunku karty na dowolnie wskazany rachunek lub dokonasz wypłaty gotówki w oddziale Banku.

    RozwińZwiń