Kiedy płacisz kartą w sklepie internetowym obsługującym 3D Secure, płatność potwierdzasz dodatkowo jednorazowym kodem SMS. Aby korzystać z płatności w 3D Secure nie musisz niczego uruchamiać ani aktywować. Wystarczy karta obsługująca płatności internetowe.

  • Żadnych dodatkowych kosztówza płatności z 3D Secure
  • Szybkie i bezpieczne transakcje kartą w Internecie
  • Z 3D Secure zapłaciszw sklepach internetowych, które go obsługują. Rozpoznasz je po charakterystycznych znakach Verified by Visa lub MasterCard SecureCode
  • Zwolnienie z opłat za kartę do kontaPłatności kartą do konta za zakupy w internecie wliczają się do kwoty transakcji, które zwalniają z miesięcznej opłaty za kartę 

Jak przebiega transakcja?

Płatności w Internecie dokonywane kartami w 3D Secure są dodatkowo potwierdzane jednorazowym kodem SMS.

  • SKLEP Internetowy VISA , MasterCard SecureCode
  • 1SKLEP ONLINE VISA , MasterCard SecureCodeWybierz płatność przez InternetNa stronie sklepu oferującego platności z 3D Secure, wybierz opcję płatności kartą przez Internet.
  • 2SKLEP ONLINE VISA , MasterCard SecureCodePodaj dane kartyPodaj dane karty o które poprosi Cię sklep.
  •   ING BankZostaniesz przekierowany do ekranu z danymi Twojej transakcji.
  • 3 ING BankSprawdź poprawność danychSprawdź poprawność danych i jeśli wszystko się zgadza potwierdź transakcję. Wprowadź jednorazowy kod, który otrzymałeś poprzez SMS.
  •   ING BankZostaniesz z powrotem przekierowany na stronę sklepu.
  • 4SKLEP ONLINE VISA , MasterCard SecureCodeGotowe!

Pytania i odpowiedzi

  • Na jaki numer otrzymam kod SMS?
    • Jeżeli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej, kod potwierdzający płatność otrzymasz na numer telefonu komórkowego wykorzystywany w tym systemie.
    • Jeżeli nie korzystasz z systemu bankowości internetowej, kod potwierdzający płatność otrzymasz na numer, który podałeś jako numer do kontaktu z Bankiem.
    • Jeżeli nie podałeś numeru – poprosimy Cię o to podczas pierwszej transakcji zabezpieczonej 3D Secure.
  • Co zrobić, jeżeli nie otrzymuję kodu SMS?

    Jeżeli nie otrzymasz kodu potwierdzającego płatność kartą, zgłoś to na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 12.

  • Czy mogę zapłacić kartą, gdy sklep internetowy nie akceptuje transakcji 3D Secure?

    Tak. W takiej sytuacji transakcja przebiega tradycyjnie. Podajesz wtedy dane wymagane przez sklep, m.in.: imię i nazwisko, numer karty, datę jej ważności, CVV2 lub CVC2 (3-cyfrowy numer umieszczony obok paska podpisu na karcie).

  • Nie mogę zapłacić kartą do konta. Dlaczego?

    Ustaw limit transakcji internetowych dla swojej karty płatniczej do konta:

    • jeśli korzystasz z karty dla klienta indywidulnego możesz to zrobić za darmo, w każdej chwili, na 3 sposoby: przez Internet, w oddziale lub przez infolinię - sprawdź szczegóły.
    • jeśli korzystasz z karty dla Przedsiębiorcy limit możesz zmienić za darmo, dzwoniąc na bezpłatną infolinię 32 357 00 12.

    Jeśli na co dzień nie płacisz kartą za zakupy online, zalecamy ustawienie limitu dla transakcji w internecie na 0 zł.

  • Dlaczego transakcja w sklepie obsługującym 3D Secure nie wymagała potwierdzenia kodem sms?

    To czy płatność będzie wymagała dodatkowego potwierdzenia kodem sms, zależy od sklepu internetowego. W pewnych przypadkach, przy małych kwotach płatności, sklep obsługujący 3D Secure nie będzie żądał weryfikacji kodem sms. 

  • O czym powinienem pamiętać, kiedy płacę w internecie?

    Aby zakupy w sieci były bezpieczne:

    • Zawsze sprawdzaj, czy na stronie rejestracji lub logowania połączenie jest szyfrowane
    • Używaj oryginalnego, stale aktualizowanego oprogramowania
    • Stosuj programy antywirusowe oraz zapory sieciowe
    • Nie rób zakupów z nieznanych komputerów, np. w kafejkach internetowych
    • Korzystaj z dużych, znanych i renomowanych sklepów
    • Nie ujawniaj bez potrzeby kodu CVV2 lub CVC2. Podawaj go tylko na wyraźne żądanie sklepu internetowego
    • Zarządzaj limitami transakcyjnymi na kartach do konta. Jeśli nie planujesz zakupów online, ustaw wartość limitu transakcji w internecie na 0 zł.
  • Co zrobić jeżeli otrzymałem kod SMS bez realizacji płatności kartą w internecie ?

    W takiej sytuacji niezwłocznie skontaktuj się z infolinią Banku pod numerem  32 357 00 12 i poinformuj pracownika Banku o tym zdarzeniu. 

Obsługiwane karty

  • Karty płatnicze do kont

  • Karty kredytowe

  • Karty przedpłacone

Karty płatnicze do kont

Karty kredytowe

Karty przedpłacone