Jeżeli zapłacisz kartą płatniczą za usługi lub zakupy, które nie zostaną zrealizowane (np. odwołaną wycieczkę, koncert czy towar niezgodny z zamówieniem), skontaktuj się z nami. Przeprowadzimy w Twoim imieniu postępowanie chargebackowe, które pomoże Ci odzyskać pieniądze.

Chargeback umożliwia odzyskanie pieniędzy z tytułu transakcji objętej reklamacją, jeśli nie możesz dochodzić swoich praw bezpośrednio u usługodawcy. Reklamacji podlegają transakcje w bankomatach oraz terminalach płatniczych. Ochrona dotyczy płatności i wypłat przeprowadzonych zarówno z fizycznym użyciem karty, jak i na odległość. 

Z uwagi na to, że zwracamy się o zwrot pieniędzy do innego podmiotu, czas rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć. Jeśli tak sie stanie, poinformujemy Cię o tym.

Jak złożyć reklamację?

 

Jeżeli płacisz kartą, a usługodawca nie wywiązał się z zawartej z Tobą umowy, skontaktuj się z nami.

Możesz to zrobić:

Złożenie reklamacji i przeprowadzenie przez Bank postępowania w ramach usługi chargeback jest darmowe dla wszystkich naszych klientów, posługujących się kartami z logo VISA i MasterCard, zarówno kredytowymi, jak i debetowymi oraz przedpłaconymi.

Z jakiego powodu możesz złożyć reklamację?

  • brak otrzymania zamówionego towaru/usługi (bankructwo linii lotniczych/biura podróży, nieuczciwy kontrahent);
  • zamówiony towar, który jest uszkodzony lub niezgodny z opisem;
  • brak otrzymania gotówki w bankomacie, części lub całości;
  • podwójne obciążenie rachunku;
  • brak otrzymania zwrotu środków w przypadku zwrotu towaru/odwołania usługi;
  • obciążenie karty, w sytuacji, w której zapłaciłeś za towar gotówką lub w inny sposób.