Karta płatnicza Maestro do konta w euro

Karta Maestro w euro oferowana posiadaczom rachunku walutowego w euro w ING Banku Śląskim. Karta ma zasięg międzynarodowy.

  • 0 zł za wydanie karty
  • 0 zł za transakcje bezgotówkowe
  • 0 zł za wypłatę gotówki w ramach Cashback
  • 0 zł za płatności kartą w PLN przez Internetrównież w standardzie płatności 3D Secure
  • Możliwość zamówienia karty z własnym zdjęciem.
  • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach na całym świecie

Karta do rachunku walutowego

 

Wygodny dostęp do gotówki

 

Bezpieczeństwo i kontrola

Nasze karty spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dodatkową gwarancję dają narzędzia do kontroli wydatków.

  • 3DSecure

    Standard bezpieczeństwa płatności kartami przez Internet - transakcje kartami realizowane w 3D Secure są dodatkowo potwierdzane w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine.

    3DSecure

    Zobacz więcej z: 3DSecure

  • Chargeback

    Umożliwia np. odzyskanie pieniędzy za zakupy kartą, które nie zostały zrealizowane. W ramach tej usługi, w przypadku braku możliwości dochodzenia swoich praw bezpośrednio u sprzedającego, Bank, na podstawie reklamacji złożonej przez Klienta, może przeprowadzić postępowanie wyjaśniające.

    Chargeback

    Zobacz więcej z: Chargeback

  • Zarządzanie limitami na karcie

    W każdej chwili możesz zmieniać limity transakcji realizowanych kartą, żeby zapewnić sobie maksimum bezpieczeństwa.

    Zarządzanie limitami na karcie

    Zobacz więcej z: Limity transakcyjne

 

Twoja karta ING

może wyglądać tak jak chcesz dzięki usłudze Moja Karta ING

 
wzór 0 wzór 1 wzór 2 wzór 3
  • Karta taka jak chcesz

    Możesz na niej umieścić samodzielnie stworzony wizerunek (np. zdjęcie, grafikę, rysunek) lub wybrać gotowy projekt z naszej bogatej galerii.

  • Za jedyne 15 zł

  • Taka jak Ty

  • Jedyna taka karta w Polsce

Zaprojektuj kartę teraz  lub Dowiedz się więcej o usłudze Moja karta ING

 

Jak otrzymać kartę?

Karta wydawana jest do rachunku walutowego w euro.


Masz już rachunek walutowy w EUR?
zamów kartę w ING BankOnLine

Zamów kartę do konta w euro w ING BankOnLine

Nie aktywowałeś dostępu do ING BankOnLine? Aktywuj teraz

Odwiedź oddziałMamy ponad 400 oddziałów. Znajdź najbliższy.

Znajdź oddział 

 

 
 

Dodatkowe informacje

 

Karta płatnicza to szybki dostęp do pieniędzy zgromadzonych na Twoim koncie. Można nią płacić bez prowizji za zakupy w Polsce i na całym świecie. Tą kartą możesz tez robić zakupy przez Internet także z usługą 3D Secure - nie potrzebujesz do tego karty kredytowej. Dowiedz się więcej o karcie Maestro:

  • Druga karta do konta

    Posiadaczem drugiej karty do konta może być współposiadacz lub pełnomocnik konta, np. żona lub mąż.

  • Ubezpieczenie - ochrona karty ING

    Możliwość nabycia dodatkowego ubezpieczenia karty przed nieuprawnionym użyciem lub ubezpieczenia gotówki pobranej z bankomatu.

    Zobacz więcej z: ochrona karty ING
  • Limity na płatności gotówkowe i bezgotówkowe

    Możesz ustanowić indywidualne limity transakcji bezgotówkowych i gotówkowych.

  • Rozliczanie transakcji zagranicznych w euro

    Szczególnie atrakcyjne, gdy podróżujesz po krajach strefy euro bo nie ponosisz kosztów przewalutowania transakcji.

  • Wygodna zmiana kodu PIN

    Masz możliwość nadania kodu PIN i aktywacji karty przez Internet w ING BankOnline.

  • Bezpłatne sprawdzanie stanu konta w bankomatach ING Banku Śląskiego

 

Pytania i odpowiedzi

 

Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę?
Zadzwoń

32 357 00 12

Dowiedz się więcej

 
 
Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

Powinieneś złożyć reklamacje w dowolnym oddziale Banku, który zamówi dla Ciebie nową kartę. Nieaktywna karta zostanie wysłana bezpłatnie na Twój adres korespondencyjny.

Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w bankomacie Banku?

W przypadku dokonywania transakcji w bankomacie Banku trzecie kolejne wprowadzenie błędnego PIN, powoduje uniemożliwienie dokonywania transakcji kartowych do czasu jej odblokowania przez użytkownika karty telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 12 lub w systemie ING BankOnLine. W przypadku nie odblokowania karty w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej zablokowania, umowa o tą kartę ulega rozwiązaniu a Bank dokonuje zamknięcia karty. Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN, złóż w dowolnym oddziale Banku wniosek o wydanie nowej karty.

Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w bankomacie Banku?

W przypadku dokonywania transakcji w bankomacie Banku trzecie kolejne wprowadzenie błędnego PIN, powoduje uniemożliwienie dokonywania transakcji kartowych do czasu jej odblokowania przez użytkownika karty telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 12 lub w systemie ING BankOnLine. W przypadku nie odblokowania karty w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej zablokowania, umowa o tą kartę ulega rozwiązaniu a Bank dokonuje zamknięcia karty. Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN, złóż w dowolnym oddziale Banku wniosek o wydanie nowej karty.
 

Co się stanie, gdy trzykrotnie błędnie wprowadzę numer PIN?

Jeśli podczas płatności kartą w sklepie trzykrotnie wprowadzisz błędny numer PIN, karta zostanie zablokowana do następnego dnia roboczego. W przypadku dokonywania transakcji w bankomacie Banku trzecie kolejne wprowadzenie błędnego PIN, powoduje uniemożliwienie dokonywania transakcji kartowych do czasu jej odblokowania przez użytkownika karty telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 12 lub w systemie ING BankOnLine. W przypadku nie odblokowania karty w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej zablokowania, umowa o tą kartę ulega rozwiązaniu a Bank dokonuje zamknięcia karty. Jeżeli nadal nie będziesz pamiętał swojego numeru PIN, złóż w dowolnym oddziale Banku wniosek o wydanie nowej karty.

Czy mogę ustalać i zmieniać limity wydatków dla mojej karty?

Tak, możesz w dowolnym momencie ustalić dla swojej karty limity wydatków na transakcje bezgotówkowe i gotówkowe. Jeśli zamawiasz kartę poprzez system bankowości internetowej lub w placówce Banku, limity możesz wybrać już w momencie składania zamówienia. W przypadku, gdy zamawiasz kartę przez stronę internetową banku www.ingbank.pl, otrzymasz kartę ze standardowymi limitami, które w każdej chwili możesz zmienić poprzez ING BankOnLine, w dowolnym oddziale Banku lub za pośrednictwem telefonu korzystając z usługi HaloŚląski. Zmiana jest bezpłatna, a zmieniony limit będzie dostępny od następnego dnia roboczego.

Czy moją kartą płatniczą do rachunku mogę płacić w Internecie?

Tak, kartami VISA oraz Maestro do rachunku w euro możliwe jest dokonywanie płatności w Internecie oraz drogą pocztową i telefoniczną.

Do realizowania tego typu transakcji polecamy również inne karty płatnicze z naszej oferty, np. k@rtę wirtualną ING VISA - pierwsza w Polsce wirtualna karta przedpłacona bez fizycznego plastiku. Kartą możesz płacić za zakupy w sklepach internetowych, a także za zamówienia składane drogą telefoniczną  lub pocztową. Oferujemy także szeroką gamę kart kredytowych.

Czy można ustalać i zmieniać limity wydatków dla karty?

Tak, możesz w dowolnym momencie ustalić dla swojej karty limity wydatków na transakcje bezgotówkowe) i gotówkowe
Jeśli zamawiasz kartę poprzez system bankowości internetowej lub w placówce Banku, limity możesz wybrać już w momencie składania zamówienia. W przypadku, gdy zamawiasz kartę przez stronę internetową banku www.ingbank.pl, otrzymasz kartę z następującymi limitami: 5 000 zł na transakcje gotówkowe i do wysokości salda na transakcje bezgotówkowe.                                                                    

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustalonych limitów: zmiana wartości limitów dla transakcji bezgotówkowych i gotówkowych możliwa jest poprzez ING BankOnLine oraz w dowolnym oddziale Banku.
Dokonanie zmiany jest bezpłatne.

Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

Bank nie pobiera  żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu płatności kartą za towary lub usługi.

Do czego służy karta płatnicza?

Karta MasterCard Business jest standardową kartą płatniczą służącą do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie firmowym. W przypadku karty Premium, w każdej chwili możesz przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach Banku.
Karta Visa Business, oprócz funkcji zbliżeniowej, posiada dotychczasową funkcjonalność karty standardowej  wydawanej do konta firmowego.

Kartą płatniczą wydaną do rachunku firmowego możesz:

  • dokonywać płatności potwierdzanych kodem PIN lub złożeniem podpisu,
  • wypłacać gotówkę w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback,
  • wypłacać gotówkę z bankomatów,
  • wpłacać gotówkę we wpłatomatach ING Banku Śląskiego,
  • sprawdzać saldo rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego,
  • dokonywać płatności zbliżeniowych: (nie dotyczy MasterCard).
Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

Informacje takie możesz w każdej chwili uzyskać korzystając z systemu bankowości elektronicznej ING BankOnLine lub serwisu HaloŚląski, sprawdzając transakcje na twoim rachunku osobistym lub bieżącym. Informację o wszystkich transakcjach wykonanych kartą znajdziesz również na wyciągu z twojego rachunku.

Gdzie mogę używać karty płatniczej do rachunku?

Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie:

  •  płacąc nią w punktach handlowo-usługowych - sklepach, restauracjach, również za granicą,
  • wypłacając gotówkę z bankomatów na całym świecie.

W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego.

Gdzie można płacić kartą płatniczą?

Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA widniejący na karcie (transakcja potwierdzona kodem PIN-em lub podpisem):

  • płacąc nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
  • wypłacając gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.

Dodatkowo, możesz dokonywać transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo MasterCard PayPass™ lub VISA PayWave wraz ze znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych

Punkty akceptacji kart zbliżeniowych Debit MasterCard (PayPass) oraz VISA (PayWave)

Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

Kartę otrzymasz w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy lub aneksu z ING Bankiem.

Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?

Opłaty są zgodne z Tabelą Opłat i Prowizji

Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

Odnowioną kartę możesz aktywować poprzez dokonanie transakcji wymagającej użycia PIN np.: wypłatę gotówki w bankomatach Banku lub obcych, zmianę PIN w bankomacie Banku, sprawdzenie salda w bankomacie Banku, płatność w punkcie handlowo-usługowym.

W przypadku, gdy twoja karta została odnowiona na nowy typ karty (np. karta VISA na VISA zbliżeniową) konieczne jest nadanie nowego kodu PIN i aktywowanie karty poprzez system ING BankOnLine (jeżeli jesteś jego użytkownikiem) lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
 

Jak mogę aktywować swoją pierwszą kartę?

Po otrzymaniu karty będziesz mógł samodzielnie nadać wybrany przez siebie kod PIN poprzez ING BankOnLine lub telefonicznie. Nadanie kodu PIN aktywuje Twoją kartę. Najprościej i najszybciej zrobisz to w ING BankOnline, jeżeli jesteś jego użytkownikiem. Możesz też zrobić to telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 222 777 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora) lub +48 32 357 00 02, jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego lub z zagranicy.

Jak mogę otrzymać kartę płatniczą do rachunku?

Karty płatnicze do rachunku wydawane są wyłącznie posiadaczom kont osobistych w PLN i rachunków walutowych w euro. W ofercie posiadamy zbliżeniowe karty płatnicze do rachunku w PLN VISA i Debit Mastercard, Zbliżak oraz kartę płatniczą Maestro do rachunku w euro. Karta VISA zbliżeniowa, Debit MasterCard zbliżeniowa oraz Maestro są również dostępne jako Moja Karta ING.

  •  Jak otrzymać kartę płatniczą do rachunku VISA lub Debit MasterCard?
     

Jeśli nie masz jeszcze konta osobistego w ING Banku Śląskim, załóż je teraz przez internet. Podczas zakładania konta zamów kartę płatniczą do rachunku VISA lub Debit MasterCard.
Otwórz konto 

Jeśli masz już konto osobiste w ING Banku Śląskim, kartę możesz otrzymać w oddziale Banku lub składając wniosek poprzez system bankowości internetowej ING BankOnLine.
Zaloguj się do ING BankOnLine 

  • Jak otrzymać Moją Kartę ING?
    Jeżeli nie masz jeszcze konta osobistego w ING Banku Śląskim, załóż je teraz przez internet, a następnie:
    - wybierz Moją Kartę ING,
    - umieść swoje zdjęcie lub wybierz projekt z galerii,
    - podpisz i odeślij umowę otwarcia konta, którą otrzymasz poprzez kuriera.
    Otwórz konto 
    Jeśli  masz już konto osobiste w ING Banku Śląskim, w systemie ING BankOnLine w zakładce „Wnioski”, wybierz:
    - „Zamówienie nowej karty” – jeżeli zamawiasz kartę po raz pierwszy,
    - „Zmiana wizerunku karty” – jeżeli chcesz zmienić wizerunek już posiadanej karty.
    Następnie zaprojektuj swoją kartę i wyślij wniosek.
    Zaloguj się do INGBankOnLine 
  • Jak otrzymać kartę płatniczą Maestro do konta w euro?
    Jeśli nie masz jeszcze rachunku walutowego w euro w ING Banku Śląskim, przyjdź do dowolnego oddziału Banku, załóż konto i złóż wniosek o wydanie karty.
    Znajdź najbliższy oddział ING Banku Śląskiego
    Jeśli masz już rachunek walutowy w euro w ING Banku Śląskim, kartę możesz otrzymać w oddziale Banku lub składając wniosek poprzez system bankowości internetowej ING BankOnLine.
    Zaloguj się do ING BankOnLine 
     

Nieaktywna karta płatnicza  zostanie przesłane pocztą na Twój adres korespondencyjny. W przypadku kart zamówionych przez stronę internetową wraz z otwarciem rachunku, karta również zostanie przesłana listem zwykłym na Twój adres korespondencyjny. Po otrzymaniu karty będziesz mógł samodzielnie nadać wybrany przez siebie kod PIN poprzez ING BankOnLine lub telefonicznie. Nadanie kodu PIN aktywuje Twoją kartę.

Kto może otrzymać Kartę płatniczą?
  • Karta MasterCard Business w PLN oraz karta Visa Business Zbliżeniowa jest przeznaczona dla podmiotów posiadających w Banku KONTO Z LWEM w złotych jako rachunek bieżący lub pomocniczy;
  • Karta MasterCard Business w EUR jest przeznaczona dla podmiotów posiadających w Banku rachunek rozliczeniowy KONTO Z LWEM ZYSK w EUR jako rachunek bieżący lub pomocniczy.

Użytkownikiem karty może być każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, upoważniona przez firmę do użytkowania karty, będąca rezydentem lub nierezydentem.
Nie ma ograniczenia w ilości kart wydawanych do jednego rachunku rozliczeniowego, przy czym jeden użytkownik może mieć tylko jedną kartę danego typu.

Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystał z karty?

Jeśli będziesz aktywnie korzystać ze swojej karty VISA lub MasterCard, płacąc nią za towary i usługi, zostaniesz zwolniony z miesięcznej opłaty za użytkowanie karty. Wystarczy, że w ciągu okresu rozliczeniowego dokonasz zakupów na kwotę min. 300 zł (dotyczy transakcji rozliczonych przez bank w danym okresie rozliczeniowym).

Opłaty i prowizje

Wydanie karty ze standardowym wizerunkiem

Wydanie karty z własnym zdjęciem (Mojej Karty ING)

15 

Zmiana wizerunku karty ze standardowego na Moją Kartę ING

15 

Użytkowanie karty
 

1,50 złopłata miesięczna

Realizacja transakcji bezgotówkowych

Wypłata gotówki w kraju:

- w bankomatach ING

- w bankomatach i kasach innych banków 3% min. 5 

- w ramach Cashback

 

Zobacz pełną tabelę opłat i prowizji

Zapoznaj się z regulacjami dotyczącymi kart płatniczych