Karta do konta Visa

Kartę zbliżeniową Visa wydajemy za darmo do kont osobistych w ING Banku Śląskim prowadzonych w PLN. Pozwala na szybki i bezpieczny dostęp do pieniędzy zgromadzonych na Twoim koncie. Możesz nią wypłacać pieniądze i płacić za zakupy w Polsce i na całym świecie. Zyskujesz czas, wygodę i wiele więcej.

  • 0 zł za wydanie karty
  • 0 zł za transakcje bezgotówkowe (w tym zbliżeniowe)
  • 0 zł za wypłatę gotówki w ramach Cashback
  • 0 zł za płatności kartą w PLN przez Internet również w standardzie płatności 3D Secure
  • Możliwość zamówienia karty z własnym zdjęciem
  • Swobodny dostep do gotówki w blisko 16 tys. bankomatów w Polsce

Otwórz konto z kartą VISA  Zobacz konto Direct

Karta do konta VISA

 

Płać kartą i zyskuj PODWÓJNIE!

Zarejestruj swój udział w loterii, płać kartą, zbieraj losy i wygrywaj.
Pula nagród w loterii to aż 100 000 zł.

 

Korzystaj aktywnie z karty i nie trać szansy na wygraną. Masz czas tylko do 30 czerwca 2014 r.

Dowiedz się więcej o loterii

 
  • Smart Saver

    Sprytny sposób na oszczędzanie

    Gdy płacisz kartą, drobne kwoty mogą automatycznie odkładać się z Twojego konta osobistego na atrakcyjnie oprocentowanym rachunku oszczędnościowym Smart Saver! Zgromadzone w ten sposób oszczędności (do określonej kwoty) są oprocentowane wyżej niż na standardowym rachunku! Zobacz jak to działa

  • Płatności zbliżeniowe

    Karta do konta Visa jest wyposażona w technologię zbliżeniową - przy zakupach do kwoty 50 zł możesz dokonywać nią płatności bez konieczności podawania kodu PIN lub składania podpisu. Po prostu przykładasz kartę do terminala, pstryk i zapłacone. Płać zbliżeniowo czyli wygodnie m.in. w sklepach, restauracjach i stacjach benzynowych. Zobacz jak to działa

 

Wygodny dostęp do gotówki

Z konten osobistym w ING Banku Śląskim  możesz bezpłatnie korzystać ze wszystkich bankomatów w Polsce. To blisko 16 tys. urządzeń na terenie całego kraju. Bez obaw o prowizje możesz wypłacać pieniądze z każdego bankomatu blisko domu, pracy czy sklepu.

Znajdź najbliższy bankomat lub wpłatomat

 

Bezpieczeństwo i kontrola

Nasze karty spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dodatkową gwarancję dają narzędzia do kontroli wydatków.

  • 3DSecure

    Standard bezpieczeństwa płatności kartami przez Internet - transakcje kartami realizowane w 3D Secure są dodatkowo potwierdzane w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine.

    3DSecure

    Zobacz więcej z: 3DSecure

  • Chargeback

    Umożliwia np. odzyskanie pieniędzy za zakupy kartą, które nie zostały zrealizowane. W ramach tej usługi, w przypadku braku możliwości dochodzenia swoich praw bezpośrednio u sprzedającego, Bank, na podstawie reklamacji złożonej przez Klienta, może przeprowadzić postępowanie wyjaśniające.

    Chargeback

    Zobacz więcej z: Chargeback

  • Finansometr

    W każdej chwili masz pełen obraz swoich wydatków: widzisz ile i na co wydajesz. System jest dostępny po zalogowaniu się do ING BankOnline.

    Finansometr

    Zobacz więcej z: Finansometr

  • Zarządzanie limitami na karcie

    W każdej chwili możesz zmieniać limity dla wypłat i transakcji, żeby zapewnić sobie maksimum bezpieczeństwa.

    Zarządzanie limitami na karcie

    Zobacz więcej z: Limity transakcyjne

 

Twoja karta ING

może wyglądać tak jak chcesz dzięki usłudze Moja Karta ING

 
wzór 0 wzór 1 wzór 2 wzór 3
  • Karta taka jak chcesz

    Możesz na niej umieścić samodzielnie stworzony wizerunek (np. zdjęcie, grafikę, rysunek) lub wybrać gotowy projekt z naszej bogatej galerii.

  • Za jedyne 15 zł

  • ...lub nawet za 0 zł

  • Jedyna taka karta w Polsce

Zaprojektuj kartę teraz  lub Dowiedz się więcej o usłudze Moja karta ING

 

Specjalne okazje

 

Jak dostać kartę?

Nie jesteś Klientem Banku?Załóż konto osobiste przez Internet i wybierz do konta kartę Visa

Otwórz konto 

Więcej o kontach osobistych

Masz już konto osobiste?Zamów kartę Visa przez ING BankOnLine

Zamów kartę do konta Visa w ING BankOnLine

Nie aktywowałeś dostępu do ING BankOnLine? Aktywuj teraz

 
 

Dodatkowe informacje

Karta płatnicza to szybki dostęp do pieniędzy zgromadzonych na Twoim koncie. Można nią płacić bez prowizji za zakupy w Polsce i na całym świecie. Tą kartą możesz tez robić zakupy przez Internet także z usługą 3D Secure - nie potrzebujesz do tego karty kredytowej. Dowiedz się więcej o karcie do konta Visa:

  • Druga karta do konta

    Posiadaczem drugiej karty do konta może być współposiadacz lub pełnomocnik konta, np. żona lub mąż.

  • Ubezpieczenie - ochrona karty ING

    Możliwość nabycia dodatkowego ubezpieczenia karty przed nieuprawnionym użyciem lub ubezpieczenia gotówki pobranej z bankomatu.

    Zobacz więcej z: ochrona karty ING
  • Limity na płatności bezgotówkowe i gotówkowe 

    Możesz ustanowić indywidualne limity transakcji bezgotówkowych i gotówkowych.

  • Wygodna aktywacja karty

    Masz możliwość aktywacji karty i nadania jej kodu PIN przez Internet w ING BankOnline.

  • Bezpłatne sprawdzanie stanu konta w bankomatach ING Banku Śląskiego

 

Pytania i odpowiedzi

 

Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę?
Zadzwoń

32 357 00 12

Dowiedz się więcej

 
 
Co to jest karta zbliżeniowa?

Kartą zbliżeniową, inne określenia: bezstykowa, contactless, PayPass (dot. kart z logo MasterCard i Maestro) lub PayWave (dot. kart z logo VISA) określa się kartę, która umożliwia dokonywanie bezgotówkowych transakcji zbliżeniowych, tj. bez wprowadzania karty do czytnika w danym punkcie handlowo-usługowym. Taką kartą można przeprowadzić transakcję bezgotówkową, zbliżając ją na odległość kilku centymetrów do terminala w sklepach oznaczonych logo VISA lub MasterCard oraz znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych na terenie kraju i za granicą.

Na czym polega zbliżeniowy system płacenia?

Jeżeli dany punkt handlowo-usługowy obsługuje karty zbliżeniowe, po podejściu do kasy należy poinformować sprzedawcę o chęci wykonania transakcji zbliżeniowej. O czynnym terminalu zbliżeniowym informuje paląca się ciągłym światłem zielona dioda. W pierwszej kolejności sprzedawca wprowadzi do terminalu należność.

Kartę należy zbliżyć do terminala i przytrzymać ją w odpowiedniej odległości 0 – 5 cm. Sygnał dźwiękowy i zapalenie się 4 zielonych diod informuje o przyjęciu płatności. Wtedy kartę można zabrać. Aby otrzymać papierowe potwierdzenie wykonania transakcji, należy poprosić o nie sprzedawcę (standardowo takie potwierdzenie nie jest drukowane).

Do czego służy karta zbliżeniowa?

Karta zbliżeniowa jest kartą płatniczą służącą do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie osobistym. W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego lub w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine. Karta zbliżeniowa posiada dotychczasową funkcjonalność karty stykowej wydawanej do konta osobistego, tj.: kartą tą możesz:

  • dokonywać tradycyjnych płatności stykowych (które w większości przypadków wymagają potwierdzania kodem PIN lub złożenia podpisu) - zarówno w tradycyjnych sklepach jak również przez Internet (przy płatności przez Internet może być wymagana dodatkowa identyfikacja klienta)
  • dokonywać płatności zbliżeniowych
  • wypłacać gotówkę w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback,
  • wypłacać gotówkę z bankomatów,
  • wypłacać gotówkę zbliżeniowo z wybranych bankomatów ING w Polsce
  • wpłacać gotówkę we wpłatomatach ING Banku Śląskiego,
  • sprawdzać saldo rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego,
  • zmienić PIN w bankomatach ING Banku Śląskiego.
     
Jakie są zalety karty zbliżeniowej?

Nareszcie pożegnasz się z uciążliwym bilonem zalegającym w Twoich kieszeniach. Dzięki karcie zbliżeniowej w prosty i bezpieczny sposób dokonasz drobnych płatności. Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

Przy transakcjach zbliżeniowych do kwoty 50 zł nie musisz wprowadzać kodu PIN lub składać podpisu. Transakcja przebiega sprawniej.

Do jakiej kwoty mogę zrealizować transakcję zbliżeniową?

Transakcję zbliżeniową można zrealizować:

  • do kwoty 50 zł (bez PIN lub podpisu)
  • powyżej 50 zł (zapłacisz zbliżeniowo z PIN lub podpisem nawet do wysokości salda na rachunku)

Dla kart VISA wydanych do 20 sierpnia 2012 r. możliwość wykonywania transakcji zbliżeniowych  powyżej 50 zł udostępnia się po wykonaniu pierwszej transakcji na terenie Polski w punkcie handlowo-usługowym realizującym płatności kartami z chip-em lub bankomacie ING Banku Śląskiego. 

Jednorazowa transakcja zbliżeniowa bez PIN/podpisu w Polsce może być wykonana maksymalnie do kwoty 50 zł, natomiast taka transakcja zbliżeniowa w innych krajach może być wykonana do wysokości limitu ustalonego w danym kraju.

Ile transakcji zbliżeniowych mogę dokonać jednego dnia?

Nie ma ograniczenia w zakresie ilości wykonywanych transakcji w ciągu jednego dnia. Transakcje zbliżeniowe mogą być  również wykonywane jedna po drugiej. Bank zastrzega sobie prawo do żądania od użytkownika karty potwierdzania PIN-em lub podpisem transakcji w punktach handlowo-usługowych umożliwiających dokonywanie transakcji zbliżeniowych niezależnie od kwoty realizowanej transakcji.

Gdzie można płacić kartami zbliżeniowymi?

Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej VISA widniejący na karcie (transakcja potwierdzona kodem PIN-em lub podpisem):

  • płacąc nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również zagranicą,
  • wypłacając gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.

Dodatkowo, możesz dokonywać transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo VISA PayWave wraz ze znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych .

Punkty akceptacji kart zbliżeniowych VISA (PayWave)

Czy mogę korzystać z karty zbliżeniowej w sklepie bez konieczności płacenia zbliżeniowo?

Z karty zbliżeniowej możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie, czyli w każdym punkcie handlowo-usługowym oznaczonym logo VISA, np. sklepie, restauracji, kraju jak i za granicą.

Jak sprawdzić, czy punkt usługowy lub sklep akceptują płatności zbliżeniowe?

To proste. W widocznym miejscu (np. na drzwiach lub witrynie sklepu) powinno znajdować się logo organizacji płatniczej, np.
VISA  

Jeżeli nie widzisz logotypu, zapytaj obsługę, czy karta jest akceptowana.

Dodatkowo na terminalu zbliżeniowym znajduje się znak akceptacji transakcji zbliżeniowych.

Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

Bank nie pobiera  żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu płatności kartą za towary lub usługi.

Z jakich bankomatów mogę bezpłatnie wypłacać pieniądze?

Posiadając kartę zbliżeniową, możesz korzystać ze wszystkich bankomatów - w tym bankomatów ING Banku Śląskiego.

Kto może otrzymać Kartę zbliżeniową?

Kartę zbliżeniową VISA może otrzymać każdy, kto posiada lub otworzy konto osobiste w ING Banku Śląskim. Karta zbliżeniowa jest wydawana do KONTA z LWEM w złotych dla klientów indywidualnych.

Jak rozpoznać czy moja karta jest zbliżeniowa?

Na kartach zbliżeniowych wydawanych przez ING Bank Śląski znajduje się symbol fal oznaczający, że karta umożliwia płatności zbliżeniowe . Jest on umieszczony na awersie karty lub na rewersie w przypadku Mojej Karty ING wydanej do konta osobistego Direct.

Czy można określić dzienny limit transakcji dokonywanych kartą zbliżeniową?

Tak.

Można ustalić wysokość dziennego limitu transakcji bezgotówkowych (w tym także limit na transakcje na odległość umożlwiający płatność karta za zakupy w Internecie, oraz limit na transakcje bezgotówkowe zagraniczne) oraz gotówkowych dokonywanych kartą (osobno na transakcji gotówkowe zarówno w walucie krajowej jak i transakcje gotówkowe zagraniczne).

Bezpłatnie można zmieniać limity na karcie, korzystając z ING BankOnLine, Contact Centre lub w dowolnej placówki Banku.

Czy posługiwanie się kartą zbliżeniową jest bezpieczne?

Karty zbliżeniowe są tak samo bezpieczne jak standardowe karty. Zastosowano w nich technologię bezpiecznego szyfrowania oraz ochronę przeciwdziałającą przypadkowym transakcjom. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, płatności o większej wartości będą jednak wymagały kodu PIN lub podpisu na potwierdzeniu transakcji.

Ze względów bezpieczeństwa Bank zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji transakcji zbliżeniowej – w takich przypadkach klient powinien poprosić sprzedawcę o powtórną realizację transakcji, tym razem jako transakcji stykowej.

W jaki sposób można otrzymać kartę?

Nowi klienci kartę mogą zamówić wraz z otwarciem rachunku w:

Klienci posiadający już rachunek w ING Banku Śląskim S.A. kartę mogą zamówić w:

Na jaki czas wydawana jest karta?

Karta wydawana jest na 5 lat.

Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?

Opłaty są zgodne z Tabelą Opłat i Prowizji

Do kiedy ważna jest moja karta płatnicza?

Rok i miesiąc, w którym upływa termin ważności, umieszczony jest na karcie. Po informacji „VALID THRU”, co oznacza „WAŻNA DO”, zapisana jest data, gdzie dwie pierwsze cyfry to miesiąc, a dwie następne to rok. Karta płatnicza jest ważna do ostatniego dnia miesiąca oznaczonego na niej, np. data 07/16 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2016 roku.

Czy można nieświadomie zapłacić Kartą zbliżeniową (przechodząc obok terminala akceptującego takie karty)?

Samo zbliżenie karty zbliżeniowej do terminala w np. sklepie, w tym przejście obok terminala z kartą w torebce lub portfelu, nie jest wystarczające do sfinalizowania transakcji. Uprzednio sprzedawca musi wprowadzić kwotę, co powoduje nawiązanie połączenia terminala z kartą. Samą kartę należy zdecydowanie zbliżyć do terminala, co najmniej 5 cm od terminala. Po wymianie danych pomiędzy terminalem a kartą połączenie zostaje zakończone i jest skuteczne jedynie dla tej transakcji o konkretnej, uprzednio wprowadzonej, kwocie. Próba kolejnego obciążenia klienta tą samą kwotą lub inną jest więc niemożliwa, gdyż takie działanie wymagałoby kolejnego kontaktu terminala z kartą.

W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
  • Zawsze pamiętaj, gdzie jest Twoja karta i trzymaj ją w bezpiecznym miejscu.
  • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
  • Prowadź spis numerów wszystkich swoich kart, ich dat ważności i telefonów alarmowych (te ostatnie zazwyczaj znajdują się z tyłu karty).
  • Przechowuj dane o kartach w bezpiecznym miejscu, innym niż karty. Użyjesz ich przy zgłoszeniu zaginięcia bądź kradzieży.

Możesz też skorzystać z oferty Ubezpieczenia PZU, które chroni kartę ING przed nieuprawnionym użyciem lub ubezpiecza gotówkę pobraną z bankomatu.
Dowiedz się więcej

W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?

Najprościej i najszybciej możesz to zrobić:

  • poprzez system ING BankOnLine – jeżeli jesteś jego użytkownikiem,
  • telefonicznie - dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).

Zaleca się, aby pierwszą transakcję po aktywacji karty wykonać na terenie Polski w bankomacie ING Banku Śląskiego lub w punkcie handlowo-usługowym realizującym płatności kartami z chipem.

Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

Odnowioną kartę możesz aktywować poprzez dokonanie transakcji wymagającej użycia PIN np.: wypłatę gotówki w bankomatach Banku lub obcych, zmianę PIN w bankomacie Banku, sprawdzenie salda w bankomacie Banku, płatność w punkcie handlowo-usługowym.

W przypadku, gdy twoja karta została odnowiona na nowy typ karty (np. karta VISA na VISA zbliżeniową) konieczne jest nadanie nowego kodu PIN i aktywowanie karty poprzez system ING BankOnLine (jeżeli jesteś jego użytkownikiem) lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
 

Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

Powinieneś złożyć reklamacje w dowolnym oddziale Banku, który zamówi dla Ciebie nową kartę. Nieaktywna karta zostanie wysłana bezpłatnie na Twój adres korespondencyjny.

Co należy zrobić w przypadku utraty lub zgubienia karty?

Upewnij się, czy nie zostawiłeś karty w domu albo w poprzednio noszonej garderobie. Jeśli nie znajdziesz swojej karty, musisz ją niezwłocznie zastrzec.

Możesz to zrobić na trzy sposoby:

  • dzwoniąc pod dostępny przez całą dobę numer telefonu (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych),
  • odwiedzając dowolny oddział ING Banku,
  • poprzez system ING BankOnLine.

Od momentu zastrzeżenia Bank przejmuje pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

W jaki sposób mogę zastrzec kartę?

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zastrzegania kart, skontaktuj się z ING Bankiem pod numerem +48 (32) 357 00 12 lub dowiedz się więcej, wchodząc tutaj.
 

Jak zmienić PIN?

W przypadku kart płatniczych do rachunku możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty w bankomatach naszego Banku. Za zmianę kodu PIN nie jest pobierana opłata.

Czy mogę zamówić kartę z własnym wizerunkiem?

Karta zbliżeniowa może wyglądać tak jak chcesz. Wejdź na stronę www.mojakarta.ingbank.pl i zaprojektuj wygląd karty samodzielnie lub wybierz jeden z gotowych projektów.

Czy moją kartą płatniczą do rachunku mogę płacić w Internecie?

Tak, kartami VISA oraz Maestro do rachunku w euro możliwe jest dokonywanie płatności w Internecie oraz drogą pocztową i telefoniczną.

Do realizowania tego typu transakcji polecamy również inne karty płatnicze z naszej oferty, np. k@rtę wirtualną ING VISA - pierwsza w Polsce wirtualna karta przedpłacona bez fizycznego plastiku. Kartą możesz płacić za zakupy w sklepach internetowych, a także za zamówienia składane drogą telefoniczną  lub pocztową. Oferujemy także szeroką gamę kart kredytowych.

O czym powinienem pamiętać płacąc w Internecie?

Aby zakupy w sieci były bezpieczne:

  • Zawsze sprawdzaj czy na stronie rejestracji lub logowania połączenie jest szyfrowane
  • Używaj oryginalnego, stale aktualizowanego oprogramowania
  • Stosuj programy antywirusowe oraz zapory ogniowe
  • Nie rób zakupów z nieznanych komputerów, np. w kafejkach internetowych
  • Korzystaj z dużych, znanych i renomowanych sklepów
  • Nie ujawniaj kodu CVV2 lub CVC2 bez potrzeby - podawaj go tylko na wyraźne żądanie sklepu internetowego 
  • Nie przetrzymuj większej ilości środków na rachunku karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi
Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

Informacje takie możesz w każdej chwili uzyskać korzystając z systemu bankowości elektronicznej ING BankOnLine lub serwisu HaloŚląski, sprawdzając transakcje na twoim rachunku osobistym lub bieżącym. Informację o wszystkich transakcjach wykonanych kartą znajdziesz również na wyciągu z twojego rachunku.

Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystał z karty?

Jeśli będziesz aktywnie korzystać ze swojej karty VISA, płacąc nią za towary i usługi, zostaniesz zwolniony z miesięcznej opłaty za użytkowanie karty. 

Jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez Bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca, opłata za kartę nie zostanie pobrana.

Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w bankomacie Banku?

W przypadku dokonywania transakcji w bankomacie Banku trzecie kolejne wprowadzenie błędnego PIN, powoduje uniemożliwienie dokonywania transakcji kartowych do czasu jej odblokowania przez użytkownika karty telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 12 lub w systemie ING BankOnLine. W przypadku nie odblokowania karty w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej zablokowania, umowa o tą kartę ulega rozwiązaniu a Bank dokonuje zamknięcia karty. Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN, złóż w dowolnym oddziale Banku wniosek o wydanie nowej karty.

Co należy zrobić w przypadku, gdy karta zostanie zatrzymana w bankomacie?

W takiej sytuacji powinieneś zgłosić się do oddziału banku, przy którym zlokalizowany jest bankomat. Możesz także udać się do najbliższej placówki banku lub zgłosić ten fakt pod numerem telefonu wskazanym na danym bankomacie.

Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie?

Jeśli podczas płatności kartą w sklepie kilkukrotnie wprowadzisz błędny numer PIN, karta zostanie zablokowana do następnego dnia kalendarzowego.

Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

W przypadku kart zamawianych w oddziale, poprzez ING BankOnLine lub w momencie otwierania rachunku przez stronę internetową www.ingbank.pl, kartę otrzymasz w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Nieaktywna karta płatnicza zostanie przesłana listem zwykłym.

Ile mogę zamówić kart płatniczych, w tym kart zbliżeniowych, do swojego konta osobistego?

Bez względu na to, czy zdecydujesz się na Moją Kartę ING, czy na kartę debetową ze standardowym wizerunkiem do KONT z LWEM w złotych możesz mieć jedną kartę.

Gdzie znajdę kod CVV i CVC2 umożliwiający płatności kartą w internecie?

Kod CVV lub CVC2 znajduje się na rewersie karty -  kod CVC2 znajduje się na karcie Maestro w Euro, a CVV na karcie Visa Zbliżeniowa

Opłaty i prowizje

Wydanie karty ze standardowym wizerunkiem

Wydanie karty z własnym zdjęciem (Mojej Karty ING)

15 

Zmiana wizerunku karty ze standardowego na Moją Kartę ING

15 

Miesięczna opłata za kartę

Jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez Bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca

Jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez Bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie mniej niż 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca,w przypadku posiadania:

- Konta Direct

- Konta Klasycznego

- Konta Komfort

- Konta Student

Realizacja transakcji bezgotówkowych

Wypłata gotówki w kraju:

w bankomatach ING

w bankomatach i kasach innych banków:

- Konta Direct, Komfort i VIP 0

- Konta Student i Klasyczne 3% min. 5

w ramach Cashback:

- Konta Direct, Komfort i VIP

- Konta Student i Klasyczne