Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę?
Zadzwoń

32 357 00 12

 

W przypadku kradzieży karty, jej zgubienia lub uzyskania kodu PIN lub CVV2/ CVC2 przez nieuprawnione osoby, powinieneś niezwłocznie kartę zastrzec.

W ING Banku Śląskim kartę możesz zastrzec na 3 sposoby:

  • dzwoniąc pod całodobowy numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych),
  • poprzez system ING BankOnLine - zaloguj
  • odwiedzając dowolny oddział Banku - znajdź najbliższy oddział

Podczas przyjmowania zastrzeżenia pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące zastrzeganej karty.

Od momentu zastrzeżenia Bank przejmuje pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą (od kwoty 150 EUR). Bank rozpatruje indywidulanie reklamacje dotyczące odpowiedzialności Klienta do 150 EUR. 

Jeśli po zastrzeżeniu karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę w miejsce zastrzeżonej, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

 

Kartę możesz zastrzec także w Systemie Zastrzegania Kart pod numerem (+48) 828 828 828 (opłata za połączenie zgodna z tabelą opłat operatora telekomunikacyjnego).