Pomagamy w ważnych decyzjach

Kupowanie domu czy mieszkania to zawsze duża zmiana w życiu. Ty wybierasz mieszkanie, a my wspieramy Cię krok po kroku przy załatwianiu formalności i finansowania.

Umów się z doradcą lub Złóż wniosek online musisz mieć dostęp do ING BankOnLine

  • Znajdź mieszkanie dla siebie

    Bezpłatnie otrzymujesz narzędzia i wskazówki jak, krok po kroku, kupić mieszkanie. Dzięki nim lepiej zaplanujesz działania, aż do parapetówki i poczujesz, że wszystko masz pod kontrolą.

    Przejdź do serwisu NAVIDOM

  • Dopasuj warunki kredytuOkres kredytowania – aż do 35 lat, spłata w wygodnych ratach –równych lub malejących. Finansujemy do 80% kosztu zakupu nieruchomości. Jeśli masz dodatkową nieruchomość, która może być zabezpieczeniem kredytu, nie będziemy wymagali od Ciebie wkładu własnego.
  • Dostępny przez ING BankOnLine

    Składasz wniosek online i jesteś u siebie! Do banku przychodzisz tylko raz aby podpisać umowę. Jeśli będziesz miał pytania, nasi doradcy Ci pomogą.

    Przejdź do wniosku online

  • Masz wpływ na cenęMasz do wyboru ofertę z prowizją lub bez. Oferujemy  też atrakcyjne pakiety ubezpieczeń, dzięki którym zyskasz dodatkowe korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą. 
  • Wsparcie w formalnościachNasz doradca przyjedzie we wskazane przez Ciebie miejsce w dowolnym terminie, odpowie na pytania, pomoże w załatwieniu formalności.
  • Przeznacz kredyt na wybrany celna zakup domu, mieszkania, działki budowlanej, budowę domu, lub remont, a także na spłatę kredytów w innych bankach
  • Pomoc doradcy przez telefon Jeśli będziesz miał pytania, zawsze możesz skontaktować się doradcą na infolinii. Przedstawi Ci ofertę,  pomoże wyliczyć zdolność kredytową i wyjaśni wątpliwości.
  • Akceptujemy różne źródła dochodówAkceptujemy zarówno umowę o pracę, jak i m. in. umowę zlecenie , umowę o dzieło, mianowanie, powołanie, kontrakt menadżerski, działalność gospodarczą, emeryturę czy rentę.

Kalkulator kredytowy

Sprawdź swoją ratę

Dopasuj ratę do swoich potrzeb i wybierz najlepszą ofertę dla Ciebie.

Błędy walidacji formularza

Wartość nieruchomości:
Wartość kredytu:
Okres spłaty:lat
Sposób spłaty kredytu:

Oblicz ratę

OfertaRozwiń opisyZwiń opisyRata miesięcznaProwizjaOproc.Oprocentowanie

Jesteś zainteresowany kredytem?


Umów się z doradcą

Zobacz na jaki kredyt Cię stać

Podaj kilka informacji o swojej sytuacji finansowej, aby wyliczyć zdolność.

Błędy walidacji formularza

Liczba osób w gospodarstwie domowym:
Miesięczne dochody netto gospodarstwa domowego:
Suma przyznanych limitów do rachunków oraz kart kredytowych i charge:
Suma miesięcznych rat kredytów i pożyczek:
Suma miesięcznych rat kredytów i pożyczek w walutach obcych wyrażona w zł:

Umów się z doradcą

Rozwiń

Niniejsza treść nie jest ofertą w rozumieniu przepisów prawa. Ma charakter wyłącznie informacyjny. Wyliczona kwota kredytu oraz kwota raty mają charakter orientacyjny a udzielenie kredytu oraz jego warunki uzależnione będą od wyniku oceny zdolności i wiarygodności kredytowej oraz proponowanego zabezpieczenia. Bank zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z zawarcia umowy. Z uwagi na funkcjonalność powyższego kalkulatora informacja dot. RRSO podana poniżej odnosi się do przykładowej kwoty kredytu.

„Złoty Bankier 2014” w kategorii kredytu hipotecznego dla ING Banku Śląskiego!

„Złoty Bankier” to doroczny konsumencki plebiscyt internetowy, w ramach którego klienci banków oceniają dostępne na rynku produkty oraz usługi organizowany przez portal finansowy Bankier.pl. Nagrodę dla najlepszego kredytu hipotecznego otrzymaliśmy za ofertę specjalną „Mieszkaj bez kompromisów” na warunkach oferowanych do 30.04.2015r. - z marżą na poziomie 1,65% niezależnie od LTV, 0% prowizji za udzielenie kredytu, dla osób w wieku do 35 lat, wnioskujących o kwotę minimum 100 000 zł. Wiecej o rankingu

Jak zamieszkać na swoim?

Sprawdź, jakie etapy czekają Cię na drodze do własnego "m".

Wybierasz nieruchomość

Już na tym etapie możesz liczyć na naszą pomoc. Abyś mógł podjąć najlepszą decyzję, stworzyliśmy NAVIDOM, dzięki któremu otrzymasz komplet narzędzi i wskazówek jak, krok po kroku, kupić mieszkanie.

Skorzystaj z NAVIDOM

Przygotowujesz dokumenty

Przed złożeniem wniosku sprawdź jakie dokumenty będą potrzebne. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszymi doradcami w placówce lub na infolinii.

Zobacz wymagane dokumenty

Składasz wniosek

Wybierz jak chcesz złożyć wniosek. Możesz to zrobić online, dołączając do wniosku skany lub zdjęcia dokumentów. Możesz też umówić się z doradcą, który pomoże Ci go wypełnić.

Złóż online Musisz mieć dostęp do ING BankOnLine

Umów się

Podpisujesz umowę

Podczas spotkania nasz doradca wyjaśni Ci wszystkie warunki umowy i poinformuje Cię o terminie uruchomienia kredytu.

Opłaty i prowizje

  • Oprocentowanie

  • Opłaty

Oprocentowanie

Oferta Oprocentowanie
Mieszkaj bez kompromisów 3,50% RRSO: 4,34%

Do obliczenia RRSO przyjęto: kwotę kredytu 200 000 zł; prowizję za udzielenie: 0zł; opłatę za weryfikację wartości zabezpieczenia: 350 zł; w okresie 6 mies. od podpisania umowy oprocentowanie z marżą podwyższoną o 0,3 p.p. z tyt. tymczasowego zabezpieczenia do czasu ustanowienia hipoteki; ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych liczone za cały okres kredytowania ze składką miesięczną wg oferty dostępnej za pośrednictwem Banku - 19,20 zł; ubezpieczenie na życie – składka miesięczna jak niżej; okres spłaty: 30 lat, spłatę rat w równej wysokości; LTV: do 80%; PCC i opłaty sądowe za ustanowienie oraz wykreślenie hipoteki - łącznie: 319 zł (przy zabezpieczeniu na jednej nieruchomości).  
Oferta „Mieszkaj bez Kompromisów” skierowana jest do osób, które spełnią warunki określone w Regulaminie oferty, w tym posiadają lub założą konto osobiste w ING Banku Śląskim S.A przed podpisaniem umowy o kredyt oraz posiadają lub zadeklarują wpływy na ten rachunek w wysokości min. 2000 zł miesięcznie oraz podpiszą umowę ubezpieczenia ochronnego "Opcja ŻYCIE Plus" lub Bezpieczny Kredyt STANDARD Plus (ubezpieczenia ochronne oferowane przez odpowiednio ING TU na Życie S.A. oraz TU EUROPA S.A. i TU EUROPA na Życie S.A.). Opłata za prowadzenie rachunku od 0zł do 13zł/mies. - na potrzeby wyliczenia RRSO jako koszty prowadzenia rachunku przyjęto opłatę za prowadzenie rachunku Direct tj. 0zł*. Składka miesięczna za ubezpieczenie ochronne wynosi odpowiednio 0,035% i 0,055% kwoty salda kredytu - na potrzeby wyliczenia RRSO przyjęto koszt ubezpieczenia na życie Opcja Życie Plus tj. 0,035% kwoty salda kredytu.
Klient zobowiązany jest do korzystania z produktów, których zakup uprawnia do uzyskania preferencji cenowych w ramach „Mieszkaj bez Kompromisów” przez okres min. 3 lat od daty zawarcia umowy o kredyt hipoteczny. W przypadku niedotrzymania ww. zobowiązań w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy o kredyt, Bank ma prawo do podwyższenia marży na warunkach określonych w Regulaminie oferty „Mieszkaj bez Kompromisów”
* inne koszty związane z rachunkiem wskazane są w TOiP

Obniżona marża 3,55% RRSO: 4,12%

Do obliczenia RRSO przyjęto: kwotę kredytu 200 000 zł; prowizję za udzielenie: 1,90% kwoty kredytu, tj. przy kwocie kredytu 200 000 zł prowizja wyniesie: 3800 zł; opłatę za weryfikację wartości zabezpieczenia: 350 zł; w okresie 6 mies. od podpisania umowy oprocentowanie z marżą podwyższoną o 0,3 p.p. z tyt. tymczasowego zabezpieczenia do czasu ustanowienia hipoteki; ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych liczone za cały okres kredytowania ze składką miesięczną wg oferty dostępnej za pośrednictwem Banku - 19,20 zł; okres spłaty: 30 lat, spłatę rat w równej wysokości; LTV: do 80%; PCC i opłaty sądowe za ustanowienie oraz wykreślenie hipoteki - łącznie: 319 zł (przy zabezpieczeniu na jednej nieruchomości). Oferty „0% prowizji” oraz „Obniżona marża” skierowane są do osób, które posiadają lub założą konto osobiste w ING Banku Śląskim S.A przed podpisaniem umowy o kredyt oraz posiadają lub zadeklarują wpływy na ten rachunek w wysokości min. 2000 zł miesięcznie (opłata za prowadzenie rachunku od 0zł do 13zł/mies. - na potrzeby wyliczenia RRSO jako koszty prowadzenia rachunku przyjęto opłatę za prowadzenie rachunku Direct tj. 0zł*). Bank w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy o kredyt, ma prawo do podwyższenia marży o 0,4 p.p. w stosunku rocznym, w przypadku niewykonania przez Kredytobiorcę zobowiązania polegającego na zapewnieniu wpływu w wysokości min. 2000 zł miesięcznie na w/w rachunek.
* inne koszty związane z rachunkiem wskazane są w TOiP

0% prowizji 3,95% RRSO: 4,37%

Do obliczenia RRSO przyjęto: kwotę kredytu 200 000 zł; prowizję za udzielenie: 0zł; opłatę za weryfikację wartości zabezpieczenia: 350 zł; w okresie 6 mies. od podpisania umowy oprocentowanie z marżą podwyższoną o 0,3 p.p. z tyt. tymczasowego zabezpieczenia do czasu ustanowienia hipoteki; ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych liczone za cały okres kredytowania ze składką miesięczną wg oferty dostępnej za pośrednictwem Banku - 19,20 zł; okres spłaty: 30 lat, spłatę rat w równej wysokości; LTV: do 80%; PCC i opłaty sądowe za ustanowienie oraz wykreślenie hipoteki - łącznie: 319 zł (przy zabezpieczeniu na jednej nieruchomości). Oferty „0% prowizji” oraz „Obniżona marża” skierowane są do osób, które posiadają lub założą konto osobiste w ING Banku Śląskim S.A przed podpisaniem umowy o kredyt oraz posiadają lub zadeklarują wpływy na ten rachunek w wysokości min. 2000 zł miesięcznie (opłata za prowadzenie rachunku od 0zł do 13zł/mies. - na potrzeby wyliczenia RRSO jako koszty prowadzenia rachunku przyjęto opłatę za prowadzenie rachunku Direct tj. 0zł*). Bank w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy o kredyt, ma prawo do podwyższenia marży o 0,4 p.p. w stosunku rocznym, w przypadku niewykonania przez Kredytobiorcę zobowiązania polegającego na zapewnieniu wpływu w wysokości min. 2000 zł miesięcznie na w/w rachunek. * inne koszty związane z rachunkiem wskazane są w TOiP

Oferta standardowa 3,95% RRSO: 4,55%

Do obliczenia RRSO przyjęto: kwotę kredytu 200 000 zł; prowizję za udzielenie: 1,90% kwoty kredytu, tj. przy kwocie kredytu 200 000 zł prowizja wyniesie: 3800 zł; opłatę za weryfikację wartości zabezpieczenia: 350 zł; w okresie 6 mies. od podpisania umowy oprocentowanie z marżą podwyższoną o 0,3 p.p. z tyt. tymczasowego zabezpieczenia do czasu ustanowienia hipoteki; ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych liczone za cały okres kredytowania ze składką miesięczną wg oferty dostępnej za pośrednictwem Banku - 19,20 zł; okres spłaty: 30 lat, spłatę rat w równej wysokości; LTV: do 80%; PCC i opłaty sądowe za ustanowienie oraz wykreślenie hipoteki - łącznie: 319 zł (przy zabezpieczeniu na jednej nieruchomości).

Opłaty

Opłata Wysokość opłaty
Udzielenie kredytu
(w zależności od rodzaju oferty)

oferta standardowa oraz oferta "obniżona marża": 1,9%
1,1% w ramach oferty Personal Banking oraz Private Banking

oferta "0% prowizji": 0%

Administrowanie rachunkiem technicznym brak opłaty
Opłata za inspekcję nieruchomości, bez oceny wartości

150 PLN

Opłata za ocenę wartości nieruchomości Uwaga: zawiera opłatę za inspekcje nieruchomości, jeśli w danym przypadku wymagana 350 PLN

Przedterminowa częściowa lub całkowita spłata Produktu hipotecznego dla umów zawieranych od 17.08.2015 r. Uwaga: Prowizja nie jest pobierana po upływie 5 lat od daty uruchomienia produktu.

2,0% od spłaconej przed terminem kwoty

Wprowadzenie zmian do umowy kredytowej/pożyczki na wniosek Klienta.
 

Bank nie pobiera tej opłaty wprowadzając do umowy zmiany w przypadku:

  • przyznania preferencji cenowych w związku ze zmianą segmentu Klienta
  • zmian wynikających z błędów Banku
  • zmian wynikających z przewalutowania produktu hipotecznego
  • zmian w wyniku działań restrukturyzacyjnych
  • zmiany numeru rachunku technicznego na numer rachunku oszczędnościoworozliczeniowego w złotych polskich
  • zmian terminu płatności raty kredytu/pożyczki
  • zmian wynikających ze skorzystania w czasie trwania umowy z oferty „niższa marża”
  • zmian wynikających z zakupu ubezpieczenia ochronnego do udzielonego kredytu/pożyczki
  • zmiany konstrukcji oprocentowania (na oprocentowanie oparte o WIBOR)
  • podwyższenia kwoty kredytu hipotecznego lub pożyczki hipotecznej, jeżeli zostanie pobrana prowizja za podwyższenie kwoty produktu hipotecznego
200 PLN
Ustanowienie zabezpieczenia w przypadku, gdy Klient nie ustanowił zabezpieczenia zgodnie z umową kredytową 100 PLN

Dokumenty
i regulaminy

  • Regulaminy

    • Regulamin oferty "Mieszkaj bez kompromisów" obowiązujący:

    od 1.04.15 do 30.04.15
    - od 1.05.15 do 30.06.15
    od 1.07.15

  • Dokumenty ogólne

    • Wniosek o kredyt hipoteczny Pobierz wzór
    • Dane Wnioskodawców/Poręczycieli Pobierz wzór
    • Dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość
  • Dokumenty dotyczące nieruchomości

    Wykaz wymaganych dokumentów uzależniony jest od celu, w jakim zaciągany jest kredyt.

    Kupuję nowe dom lub mieszkanie

    W przypadku zakupu mieszkania:

    • Odpis z księgi wieczystej lokalu mieszkalnego lub odpis księgi wieczystej nieruchomości z której będzie wyodrębniony
    • Akt notarialny sprzedaży lub umowa przedwstępna sprzedaży, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
    • Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie lub potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia do użytkowania dla budynku, w którym jest zlokalizowany lokal
    • Dokumenty rejestrowe zbywcy (Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)
    • Promesa banku o bezciężarowym wyodrębnieniu nieruchomości - w przypadku obciążenia nieruchomości Dewelopera/Spółdzielni Mieszkaniowej hipoteką

    W przypadku zakupu domu jednorodzinnego:

    • Odpis z księgi wieczystej domu lub odpis wieczysty nieruchomości, z której ma być wyodrębniony
    • Akt notarialny sprzedaży lub umowa przedwstępna sprzedaży, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
    • Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie lub potwierdzenie przyjęcia przez właściwy urząd bez zastrzeżeń zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych
    • Promesa banku o bezciężarowym wyodrębnieniu nieruchomości - w przypadku obciążenia nieruchomości Dewelopera/Spółdzielni Mieszkaniowej hipoteką
    Kupuję używane mieszkanie lub dom

    W przypadku zakupu mieszkania:

    • Odpis z księgi wieczystej / Zaświadczenie ze Spółdzielni Mieszkaniowej o przysługującym zbywcy prawie (dla praw spółdzielczych)
    • Akt notarialny sprzedaży lub umowa przedwstępna sprzedaży, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • W przypadku obciążenia nieruchomości zbywcy hipoteką - informacja z banku kredytującego o wysokości salda do spłaty zobowiązania zabezpieczonego hipoteką

    W przypadku zakupu domu jednorodzinnego:

    • Odpis z księgi wieczystej
    • Akt notarialny sprzedaży lub umowa przedwstępna sprzedaży, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
    • Dokument potwierdzający posadowienie zabudowań na działce: Kopia mapy ewidencyjnej z naniesionymi zabudowaniami lub Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie lub Potwierdzenie przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia o zakończeniu robót
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • W przypadku obciążenia nieruchomości zbywcy hipoteką - informacja z banku kredytującego o wysokości salda do spłaty zobowiązania zabezpieczonego hipoteką

    Zakup mieszkania  i jego remont, modernizacja lub przebudowa:

    • Odpis z księgi wieczystej / Zaświadczenie ze Spółdzielni Mieszkaniowej o przysługującym zbywcy prawie (dla praw spółdzielczych)
    • Akt notarialny sprzedaży lub umowa przedwstępna sprzedaży, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • W przypadku obciążenia nieruchomości zbywcy hipoteką - informacja z banku kredytującego o wysokości salda do spłaty zobowiązania zabezpieczonego hipoteką
    • Kosztorys pobierz wzór
    • Umowy z wykonawcą - jeśli występują

    Zakup domu jednorodzinnego  i jego remont, modernizacja lub przebudowa:

    • Odpis z księgi wieczystej
    • Akt notarialny sprzedaży lub umowa przedwstępna sprzedaży, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
    • Dokument potwierdzający posadowienie zabudowań na działce: Kopia mapy ewidencyjnej z naniesionymi zabudowaniami lub Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie lub Potwierdzenie przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia o zakończeniu robót
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • W przypadku obciążenia nieruchomości zbywcy hipoteką - informacja z banku kredytującego o wysokości salda do spłaty zobowiązania zabezpieczonego hipoteką
    • Kosztorys pobierz wzór
    • Umowy z wykonawcą - jeśli występują

    W przypadku, gdy prace remontowe wymagają pozwolenia na budowę: 

    • Decyzja o pozwoleniu na budowę (ostateczna)
    • Plan zagospodarowania działki - stanowi część zatwierdzonej dokumentacji projektowej
    • Projekt budowlany - do wglądu

    Chcę przekształcić spółdzielcze własnościowe prawo w prawo własności:

    • Umowa określająca warunki przekształcenia spółdzielczego własnościowego prawa
    • Odpis z Księgi Wieczystej nieruchomosci gruntowej - w przypadku przekształcenia w prawo odrębnej własności
    Buduję dom

    W przypadku budowy mieszkania lub domu przez dewelopera/spółdzielnię:

    • Odpis z księgi wieczystej dla Nieruchomości lub odpis z księgi wieczystej nieruchomości, z której będzie wyodrębniona Nieruchomość
    • Umowa z Deweloperem lub Spółdzielnią Mieszkaniową, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
      Decyzja o pozwoleniu na budowę (ostateczna)
    • Dokumenty rejestrowe zbywcy (Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)
    • Promesa banku o bezciężarowym wyodrębnieniu nieruchomości - w przypadku obciążenia nieruchomości Dewelopera/Spółdzielni Mieszkaniowej hipoteką

    W przypadku budowy domu jednorodzinnego – system gospodarczy:

    • Odpis z księgi wieczystej
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • Decyzja o pozwoleniu na budowę (ostateczna)
    • Plan zagospodarowania działki - stanowi część zatwierdzonej dokumentacji projektowej
    • Dziennik budowy - do wglądu (jeśli pozwolenie na budowę jest starsze niż 2 lata)
    • Umowy z wykonawcą (jeśli występują)
    • Projekt budowlany - do wglądu
    • Kosztorys pobierz wzór
    Remontuję mieszkanie lub dom

    W przypadku remontu, rozbudowy, modernizacji lub przebudowy domu:

    • Odpis z księgi wieczystej
    • Dokument potwierdzający posadowienie zabudowań na działce: Kopia mapy ewidencyjnej z naniesionymi zabudowaniami lub Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie lub Potwierdzenie przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia o zakończeniu robót
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • Kosztorys pobierz wzór
    • Umowy z wykonawcą - jeśli występują

    W przypadku, gdy prace remontowe wymagają pozwolenia na budowę:

    • Decyzja o pozwoleniu na budowę (ostateczna)
    • Dziennik budowy - do wglądu (jeśli pozwolenie na budowę jest starsze niż 2 lata)
    • Plan zagospodarowania działki - stanowi część zatwierdzonej dokumentacji projektowej
    • Projekt budowlany - do wglądu

    W przypadku remontu, rozbudowy, modernizacji lub przebudowy mieszkania:

    • Odpis z księgi wieczystej / Zaświadczenie ze Spółdzielni Mieszkaniowej o przysługującym zbywcy prawie (dla praw spółdzielczych)
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • Kosztorys pobierz wzór
    • Umowy z wykonawcą - jeśli występują
    Kupuję działkę

    W przypadku zakupu działki gruntu:

    • Odpis z Księgi Wieczystej prowadzonej dla Nieruchomości lub odpis z Księgi Wieczystej nieruchomości, z której Nieruchomość będzie wyodrębniona (wraz z prawomocną decyzją podziałową jeśli podział nieujawniony w Księdze Wieczystej)
    • Akt notarialny sprzedaży lub umowa przedwstępna sprzedaży, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • W przypadku obciążenia nieruchomości zbywcy hipoteką - informacja z banku kredytującego o wysokości salda do spłaty zobowiązania zabezpieczonego hipoteką
    • Dokument potwierdzający przeznaczenie terenu pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną tj. Informacja/zaświadczenie o przeznaczeniu w aktualnym planie zagospodarowania przestrzennego lub decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu potwierdzająca możliwość realizacji na działce zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
    • Wypis z ewidencji gruntów i kopia mapy ewidencyjnej.

    W przypadku nabycia Nieruchomości będącej w budowie i dokończenia budowy:

    • Odpis z księgi wieczystej
    • Akt notarialny sprzedaży lub umowa przedwstępna sprzedaży, ważne pełnomocnictwa - jeśli występują
    • Umowa/y darowizny - jeśli była/y podstawą nabycia nieruchomości
    • W przypadku obciążenia nieruchomości zbywcy hipoteką - informacja z banku kredytującego o wysokości salda do spłaty zobowiązania zabezpieczonego hipoteką
    • Decyzja o pozwoleniu na budowę (ostateczna)
    • Plan zagospodarowania działki - stanowi część zatwierdzonej dokumentacji projektowej
    • Dziennik budowy - do wglądu (jeśli pozwolenie na budowę jest starsze niż 2 lata)
    • Umowy z wykonawcą (jeśli występują)
    • Projekt budowlany - do wglądu
    • Kosztorys pobierz wzór
  • Dokumenty do weryfikacji zdolności kredytowej

    Wykaz wymaganych dokumentów uzależniony jest od celu, w jakim zaciągany jest kredyt.

    Umowa o pracę, mianowanie, powołanie, wybór, stosunek służbowy
    • Zaświadczenie o źródle i wysokości miesięcznych dochodów - pobierz wzór lub
    • Oświadczenie o dochodach (jeśli posiadasz rachunek w ING Banku Śląskim na który od 6 miesięcy wpływają regularnie Twoje dochody) - pobierz wzór

    W przypadku zmiany pracodawcy w ostatnich 3 m-cach oprócz wyżej wymienionych dokumentów należy dostarczyć także:

    • Umowę o pracę z poprzednim pracodawcą lub Świadectwo pracy od poprzedniego pracodawcy
    • Aktualną umowę o pracę
    Działalność gospodarcza
    • Formularz dla osób prowadzących działalność gospodarczą - pobierz wzór
    • Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
    • REGON
    • NIP
    • Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami lub potwierdzenia zapłaty (wyciągi z konta lub dowody wpłat) podatku za ostatnie 6 miesiecy
    • Zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na rzecz ZUS lub potwierdzenia zapłaty (wyciągi z konta lub dowody wpłat) składek za ostatnie 6 miesiecy
    • Informacja dotycząca zobowiązań firmowych wnioskodawcy - pobierz wzór

    W jaki sposób rozliczasz się z Urzędem Skarbowym?

    Działalność gospodarcza – pełna księgowość:

    dla wniosków składanych w miesiącu styczniu lub lutym:

    • PIT 36 wraz z załącznikiem PIT-B lub, gdy nie został jeszcze złożony Rachunek Zysków i Strat z podsumowaniem danych za miesiące od 01 stycznia do 31 grudnia ubiegłego roku
    • Zestawienie ewidencji środków trwałych i stawek amortyzacyjnych (jeśli dotyczy)
    • Zestawienie zaksięgowanych kosztów leasingowych (leasing operacyjny) w przypadku obciążeń leasingowych obsługiwanych krócej niż 12 miesięcy za ubiegły rok (jeśli dotyczy)

    dla wniosków składanych w miesiącach od marca do grudnia:

    • PIT 36 wraz z załącznikiem PIT-B lub, gdy nie został jeszcze złożony Rachunek Zysków i Strat z podsumowaniem danych za miesiące od 01 stycznia do 31 grudnia ubiegłego roku
    • Rachunek Zysków i Strat z podsumowaniem danych za miesiące bieżącego roku (od początku roku do ostatniego rozliczonego miesiąca)
    • Rachunek Zysków i Strat z podsumowaniem danych za analogiczne miesiące poprzedniego roku
    • Zestawienie ewidencji środków trwałych i stawek amortyzacyjnych (jeśli dotyczy)
    • Zestawienie zaksięgowanych kosztów leasingowych (jeśli dotyczy)


    UWAGA: ww. zestawienia sporządzane dla potrzeb obliczenia podatku dochodowego powinny być potwierdzone przez właściciela, księgową lub biuro rachunkowe prowadzące rachunkowość firmy

    Działalność gospodarcza – księga przychodów i rozchodów zasady ogólne oraz uproszczona forma wpłaty zaliczek

    dla wniosków składanych w miesiącu styczniu lub lutym:

    • PIT 36 wraz z załącznikiem PIT-B lub, gdy nie został jeszcze złożony PKPiR z podsumowaniem danych za miesiące od 01 stycznia do 31 grudnia ubiegłego roku
    • Zestawienie ewidencji środków trwałych i stawek amortyzacyjnych (jeśli dotyczy)
    • Zestawienie zaksięgowanych kosztów leasingowych (jeśli dotyczy)

    dla wniosków składanych w miesiącach od marca do grudnia:

    • PIT 36 wraz z załącznikiem PIT-B lub, gdy nie został jeszcze złożony KPKiR z podsumowaniem danych za miesiące od 01 stycznia do 31 grudnia ubiegłego roku
    • Zestawienie danych finansowych za bieżący okres  (PKPiR do wglądu Doradcy)
    • Zestawienie danych finansowych za analogiczny okres poprzedniego roku na podstawie książki przychodów i rozchodów (PKPiR do wglądu Doradcy)
    • Zestawienie ewidencji środków trwałych i stawek amortyzacyjnych (jeśli dotyczy)
    • Zestawienie zaksięgowanych kosztów leasingowych (jeśli dotyczy)

    Działalność gospodarcza – ryczałt podatkowy

    • Deklaracja podatkowa za ubiegły rok PIT-28 lub gdy nie została jeszcze złożona zestawienie na podstawie ewidencji przychodów za dany okres (ewidencja do wglądu Doradcy)
    • Zestawienie przychodów za bieżący okres na podstawie ewidencji przychodów (ewidencja do wglądu Doradcy)

    Działalność gospodarcza – karta podatkowa

    • Aktualna decyzja ustalająca wysokość podatku dochodowego
    Działalność wykonywana osobiście, (umowy zlecenia, umowy o dzieło)
    • Oświadczenie o dochodach z umów cywilnoprawnych (jeśli posiadasz rachunek w ING Banku Śląskim na który od 6 miesięcy wpływają regularnie Twoje dochody) - pobierz wzór lub
    • Zaświadczenie o źródle i wysokości miesięcznych dochodów - pobierz wzór lub
    • Deklaracja podatkowa PIT za ostatni rok podatkowy lub inne dokumenty potwierdzające uzyskiwanie dochodów z ostatnich 12 miesięcy (umowy wraz z dowodami potwierdzającymi otrzymanie zapłaty)
    Emerytura, renta, świadczenie przedemerytalne
    • Dokument potwierdzający prawo do świadczenia np. decyzja o przyznaniu / waloryzacji renty lub emerytury
    • Dokument wskazujący okres na jaki została przyznana renta
    • Dokument potwierdzający wypłatę świadczenia za ostatni okres (np. ostatni odcinek renty lub emerytury, wyciąg z konta)
    Kontrakt menedżerski, sportowy
    • Umowa / kontrakt,
    • Zaświadczenie o źródle i wysokości miesięcznych dochodów - pobierz wzór lub
    • Oświadczenie o dochodach (jeśli posiadasz rachunek w ING Banku Śląskim, na który od 6 miesięcy wpływają regularnie Twoje dochody) - pobierz wzó
    Inne (najem, dzierżawa)

    W przypadku dochodów osiąganych z tytułu wynajmu nieruchomości:

    • Deklaracja podatkowa za ostatni rok podatkowy
    • Oświadczenie o dochodach z umów cywilnoprawnych -  pobierz wzór
    • Aktualne umowy najmu wraz z aneksami i załącznikam
    Dochody z tytułu posiedzeń Zarządu i/lub Rady Nadzorczej
    • Umowa spółki wraz z aneksami i załącznikami
    • Uchwała zgromadzenia wspólników
    • Deklaracja podatkowa za ostatni rok podatkowy
    • Zaświadczenie o źródle i wysokości miesięcznych dochodów - pobierz wzór - potwierdzające wysokość osiąganego dochodu w roku bieżącym
    Marynarze
    • Książeczka żeglarska - kopie stron z danymi osobowymi oraz wpisanymi datami zamustrowania i wymustrowania z okresu ostatnich 12 miesięcy
    • Umowy o pracę (kontrakty) z ostatnich 12 miesięcy przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłeg
    Dochody z tytułu dywidendy
    • Uchwała zgromadzenia wspólników / akcjonariuszy w sprawie podziału i wypłaty zysków
    • Zaświadczenie potwierdzajace wysokość wypłaconej dywydendy lub wyciag z konta potwierdzający wpływ wypłaconej dywidendy
    Dochody z tytułu wykonywania zawodu syndyka (nieprowadzącego działalności gospodarczej)
    • Deklaracja podatkowa za ostatnie 2 lata
    • Dokumenty potwierdzające wykonywanie zawodu w ostatnich 24 miesiącach: postanowienia sądu informujące o powołaniu danej osoby na funkcję syndyka masy upadłościowej w danym postępowaniu
    • Odpis postanowienia sądu o przyznanym wynagrodzeniu

Pytania i odpowiedzi


  • Jakie warunki muszę spełnić aby otrzymać kredyt hipoteczny?

    Aby uzyskać kredyt hipoteczny, musisz spełnić następujące warunki:

    • Posiadać zdolność kredytową, twoja sytuacja finansowa musi pozwalać Ci na terminowe spłacanie kredytu.
    • Posiadać nieruchomość, która będzie zabezpieczeniem spłaty kredytu. Wartość nieruchomości musi być większa od kwoty kredytu. Zabezpieczeniem może być nieruchomość, którą zamierzasz dopiero kupić za pieniądze otrzymane z kredytu.
  • Za co płacę biorąc kredyt? Jakie są koszty kredytu?

    Na koszt kredytu składają się koszt jednorazowy, koszt stały i opłaty dodatkowe niezależne od banku (np. opłaty skarbowe, opłaty sądowe).

    Koszty jednorazowe mogą składać się z:

    • prowizji za rozpatrzenie wniosku kredytowego - ING Bank Śląski nie pobiera tej prowizji,
    • prowizji za udzielenie kredytu,
    • prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu,
    • opłaty za zmiany w umowie kredytowej,
    • opłaty z tytułu ustanowienia zabezpieczeń.

    Koszty stałe to:

    • odsetki płacone w każdej racie (wpływa na nie wysokość oprocentowania).
  • Czym różnią się oferty 0% prowizji i obniżona marża

    Oprócz standardowej oferty cenowej możesz skorzystać z jednej z dwóch opcji dodatkowych - 0% prowizji albo obniżona marża.

    Warunkiem jest posiadanie lub otworzenie przed podpisaniem umowy kredytowej konta osobistego w ING Banku Śląskim, oraz posiadanie lub deklaracja wpływów na ten rachunek w wysokości min. 2000zł miesięcznie. Sam fakt posiadania rachunku nie obliguje Klienta automatycznie do obsługi kredytu za jego pośrednictwem. Oferty Obniżona marża i 0% prowizji nie łączą się.

    W rezultacie oferujemy kredyt/pożyczkę w trzech ofertach:

    • standardowej
    • 0% prowizji (przeznaczona dla klientów posiadających konto w ING)
    • obniżonej marży (przeznaczona jest dla klientów posiadających konto w ING)

    Jeśli masz konto osobiste w ING Banku Śląskim i zależy Ci na:

    • obniżeniu kosztów uruchomienia kredytu, skorzystaj z opcji 0% prowizji,
    • obniżeniu wysokości rat w całym okresie kredytowania, wybierz opcję obniżona marża.

    Jeśli nie masz jeszcze konta osobistego w naszym banku, załóż je przez internet lub w jednym z oddziałów i skorzystaj z lepszej oferty.

  • Co wybrać: kredyt czy pożyczkę hipoteczną?

    Musisz najpierw ustalić, na co potrzebujesz pieniędzy. Takie rzeczy, jak kupno mieszkania, budowa czy remont sfinansujesz kredytem hipotecznym (jest on przeznaczony na konkretny cel mieszkaniowy).

    Natomiast jeśli potrzebujesz pieniędzy, ale nie chcesz mówić na co, wtedy wnioskuj o pożyczkę hipoteczną. Dostaniesz gotówkę i wydasz ją na co chcesz.

  • Czy jest ustalona minimalna kwota kredytu?

    Tak.

    Minimalna kwota kredytu hipotecznego wynosi 40 000 zł.

  • Co to jest kredyt hipoteczny?

    Kredyt hipoteczny to kredyt, którego zabezpieczeniem jest hipoteka na nieruchomości przeznaczony na konkretny cel mieszkaniowy, np. kupno mieszkania, domu, budowę, remont.
    W ING Banku Śląskim możesz wziąć kredyt w złotówkach na okres do 35 lat.

  • Co to są raty równe i malejące?
    • Raty równe zmieniają się wyłącznie wraz ze zmianą oprocentowania. Maleją również miesięczne odsetki, ale kapitał doliczany jest tak, aby wpłacana przez Ciebie miesięczna kwota była taka sama. Dlatego na początku spłacania kredytu większa część raty to przede wszystkim odsetki, a pod koniec spłacasz głównie kapitał.
    • Raty malejące na początku są wyższe od rat stałych, ale wraz z upływem czasu maleją. W każdej racie jest taka sama część spłacanego kapitału. Do tego dodaje się odsetki, które wraz ze spłatą kredytu są coraz mniejsze.
  • Co oznacza zabezpieczenie przejściowe?

    Jest to tymczasowe zabezpieczenie spłaty kredytu do momentu wpisu hipoteki na rzecz Banku. Stosuje się różne formy zabezpieczeń przejściowych – w ING Banku Śląskim jest to podwyższenie marży Banku.

  • Mam już kredyt - czy mogę dostarczyć do Banku polisę (umowę ubezpieczenia) drogą elektroniczną?

    Tak, możesz przesłać elektroniczny obraz umowy ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem opłacenia składki.

    Więcej informacji na temat dostarczenia polisy do banku

  • Co to jest cesja?

    Jest to umowa cywilnoprawna, na mocy której wierzyciel przenosi swoją wierzytelność na osobę trzecią.

  • Czy kredytem hipotecznym ING Banku Śląskiego mogę spłacić kredyty zaciągnięte w innych bankach?

    Tak. Kredyt hipoteczny może być przeznaczony na spłatę kredytów przeznaczonych na cele mieszkaniowe, jak i na konsolidację (tzw. kredyt konsolidacyjny) innych zobowiązań niemieszkaniowych m.in. kredytów gotówkowych, limitów zadłużenia, kart kredytowych.

  • Czy można zwiększyć kwotę kredytu w trakcie okresu kredytowania?

    Tak, jeżeli dana inwestycja nie została jeszcze ukończona. Warunkiem jest posiadanie wystarczającej zdolności kredytowej.

    Kwota kredytu może zostać zwiększona do maksymalnie 80% wartości nieruchomości.

  • Czy oboje małżonków musi przystąpić do kredytu?

    Tak, o ile nie posiadają rozdzielności majątkowej.
    Jeśli istnieje rozdzielność majątkowa małżonków, do kredytu może przystąpić jedno z nich.

  • Co to jest karencja?

    Karencja to okres, w którym zawieszona zostaje spłata kapitału.

    Kredytobiorca spłaca wtedy tylko odsetki.

  • W jaki sposób spłacany jest kredyt?

    Kredyt spłacany jest w ratach miesięcznych, które mogą być malejące lub równe (tzw. annuitetowe).

  • Na jak długi okres można zaciągnąć kredyt?

    Kredyt hipoteczny i budowlano-hipoteczny można zaciągnąć na okres od 1 roku do 35 lat (z uwzględnieniem okresu karencji).

    Okres karencji wynosi maksymalnie:

    • dla kredytu hipotecznego 12 miesięcy,
    • dla kredytu budowlano-hipotecznego - 24 miesiące.
  • Kto to jest główny kredytobiorca?

    Jest to Kredytobiorca z najwyższym dochodem przyjętym do analizy zdolności kredytowej.

  • Kiedy wkład własny może wynosić 0%?

    Wkład własny nie jest wymagany, jeśli kredyt ma być przeznaczony np. na:

    • przekształcenie prawa lokatorskiego w spółdzielcze własnościowe prawo lub odrębną własność,
    • wykup lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego stanowiących własność zakładu pracy lub mienie komunalne,
    • spłatę kredytów i/lub innych zobowiązań zaciągniętych w bankach na finansowanie celów mieszkaniowych,
    • remont nieruchomości.

    W tych przypadkach gdy istnieje mozliwość sfinansownia 100% kosztu inwestycji, kwota kredytu nie może jednak przekroczyć 80% wartości nieruchomości.

  • Jakie jest oprocentowanie kredytu hipotecznego i od czego zależy?

    Dla kredytów hipotecznych w PLN obowiązuje oprocentowanie zmienne oparte o stawkę rynkową WIBOR 6M + marża Banku.
    Marża Banku uzależniona jest od kwoty kredytu oraz jej stosunku do wartości nieruchomości jak również od celu kredytowania.

  • Czy zabezpieczeniem docelowym może być hipoteka na nieruchomości innej niż kredytowana?

    Tak, pod warunkiem jednak, że nieruchomość spełnia wymogi Banku i zostanie zaakceptowana jako zabezpieczenie kredytu.

  • Czy w przypadku niskiej (niewystarczającej) zdolności kredytowej można ustanowić dodatkowe zabezpieczenie kredytu w formie polisy na życie kredytobiorcy?

    Nie.

    Aby uzyskać kredyt, musisz posiadać wystarczającą zdolność kredytową.

  • Co to jest WIBOR?

    Jest to stawka określająca wysokość oprocentowania pożyczek na rynku międzybankowym (stopa procentowa od środków pożyczanych między bankami).

  • Czy warto się ubezpieczyć i dlaczego?

    Ubezpieczenia ochronne oferowane przez ING Bank Śląski S.A. to gwarancja zwiększonego poczucia bezpieczeństwa finansowego naszych Kredytobiorców oraz ich Bliskich.

    Ochrona ubezpieczeniowa dostępna jest w dwóch alternatywnych wariantach:

    • Opcja Życie Plus - ubezpieczenie oferowane we współpracy z ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., zapewniające spłatę kredytu w przypadku śmierci Kredytobiorcy.
    • Program ubezpieczeniowy Bezpieczny Kredyt Standard Plus – pakiet ubezpieczeniowy oferowany we współpracy z TU Europa S.A. oraz TU na Życie Europa S.A., zapewniający spłatę kredytu w przypadku śmierci Kredytobiorcy lub utraty stałego źródła dochodu przez Kredytobiorcę.

    Oferta ubezpieczeń ochronnych jest skierowana do wąskiego grona Kredytobiorców ING Banku Śląskiego S.A. i jest skorelowana z produktem hipotecznym - w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego świadczenie wypłacone przez zakład ubezpieczeń może być przeznaczone na spłatę kredytu lub spłatę rat kredytu.

    Korzyści:

    • prostota przystąpienia i komfort wnoszenia opłat z tytułu ubezpieczenia składka pobierana jest w dniu płatności raty, w sposób automatyczny, z rachunku do obsługi kredytu;
    • brak skomplikowanych ankiet medycznych
    • zabezpieczenie Rodziny i Najbliższych w razie śmierci Ubezpieczonego;
    • pomoc finansowa Kredytobiorcy w przypadku utraty pracy czy niezdolności do pracy.

    Dodatkowo, skorzystanie z ubezpieczenia Opcja Życie Plus lub Bezpieczny Kredyt Standard Plus daje możliwość skorzystanie z preferencji cenowych przy ubieganiu się o kredyt hipoteczny.

    Klienci, którzy posiadają lub otworzą przed podpisaniem umowy kredytowej rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w ING Banku Śląskim S.A. oraz posiadają/zadeklarują wpływy na ROR w wysokości min. 2000 zł miesięcznie i jednocześnie kupią, za pośrednictwem Banku, ubezpieczenie Bezpieczny Kredyt Standard Plus lub Opcja Życie Plus mogą skorzystać z obniżonej marży o 0,1 pp.

    Przeczytaj więcej o ubezpieczeniach

  • W jakich walutach bank akceptuje dochody?

    Bank akceptuje tylko dochody uzyskiwane w złotówkach.

  • Jak mogę sprawdzić czy mam zdolność kredytową?

    Swoją zdolność możesz sprawdzić korzystając z naszego kalkulatora kredytowego   lub kontaktując się z naszym specjalistą pod numerem 801 111 888.

  • Czy nie będąc klientem banku mogę złożyć wniosek online?

    Wniosek online mogą złożyć klienci ING Banku Śląskiego posiadający dostęp do systemu ING BankOnLine.

    Jeśli nie jesteś jeszcze klientem albo nie posiadasz dostępu do ING BankOnLine, skontaktuj się z naszym specjalistą hipotecznym pod numerem 801 111 888.

  • Czy wnioskowanie o kredyt może odbyć się całkowicie online?

    Tak, poprzez ING BankOnLine możesz złożyć kompletny wniosek kredytowy. Do banku przychodzisz tylko jeden raz – złożyć podpis na umowie kredytowej.

  • Jakie informacje i dokumenty należy przygotować, aby wypełnić wniosek online?

     Aby szybko i łatwo wypełnić wniosek przygotuj:

    • informacje o nieruchomości, wraz z numerem Księgi Wieczystej (jeśli jest założona),
    • dane osobowe (Twoje oraz współmałżonka, jeśli składacie wniosek wspólnie)
    • informacje o dochodach (Twoje oraz współmałżonka jeśli składacie wniosek wspólnie)
    • informacje o zobowiązaniach (Twoje oraz współmałżonka, jeśli składacie wniosek wspólnie)
    • dane dotyczące wnioskowanego kredytu: kwota, okres spłaty, rodzaj rat, itp.
    • dokumenty w formie skanów lub zdjęć. Listę potrzebnych do załączenia dokumentów otrzymasz w 2 kroku wniosku, jako dokument pdf.
  • Jak przebiega otrzymanie kredytu przy wnioskowaniu online?
    1. Wypełniasz i przesyłasz wniosek w ING BankOnLine. Otrzymasz wstępną decyzję kredytową w wiadomości w ING BankOnLine, na jej akceptację masz 30 dni. Na etapie analizy wniosku być może będziemy potrzebować od Ciebie dodatkowych informacji  i będziemy się kontaktować z Tobą przez wiadomości w ING BankOnLine lub telefonicznie. Jeśli  zawnioskujesz o kredyt  ze współmałżonkiem skontaktujemy się z nim telefonicznie, by potwierdzić jego dane.
    2. Jeśli zaakceptujesz wstępną decyzję, zlecamy wycenę nieruchomości.
    3. Ostateczną decyzję otrzymasz w wiadomości poprzez ING BankOnLine. W tej samej wiadomości otrzymasz umowę kredytową – zapoznaj się z nią. Od tego momentu masz 90 dni na podpisanie umowy. ,
    4. Na podpisanie umowy zostaniesz umówiony telefonicznie w dogodnym dla Ciebie terminie i oddziale.
    5. Podpisujesz umowę kredytową, a my uruchamiamy  dla Ciebie kredyt.
  • Z kim mogę złożyć wniosek online?

    Wniosek online możesz złożyć samodzielnie lub ze współmałżonkiem. Jeżeli zdecydujecie się na złożenie wniosku wspólnie, poprosimy Cię o załączenie podpisanego przez współmałżonka pełnomocnictwa – pobierzesz je bezpośrednio we wniosku
    Jeśli  chcesz uzyskać kredyt z inną osobą niż współmałżonek, skontaktuj się z naszym specjalistą hipotecznym pod numerem 801 111 888.

  • Czy mogę przerwać wypełnianie wniosku online i powrócić do niego później?

    Wniosek możesz zapisywać i powracać do niego w dowolnym momencie. Sam decydujesz, ile czasu poświęcasz w danej chwili na jego uzupełnienie.

  • Czy wszystkie produkty hipoteczne są dostępne w ING BankOnLine?

    W ING BankOnLine możesz złożyć wniosek o kredyt na zakup mieszkania lub  domu z rynku wtórnego, zwrot poniesionych kosztów mieszkaniowych lub spłatę kredytu hipotecznego z innego banku. Możesz zawnioskować także o pożyczkę hipoteczną, którą przeznaczasz na dowolny cel.
    Jeśli masz inne plany mieszkaniowe skontaktuj się z naszym specjalistą hipotecznym pod numerem 801 111 888.

  • Czy w ING BankOnLine odnajdę wszystkie warianty cenowe dla oferty hipotecznej?

    Tak, w systemie bankowości ING BankOnLine dostępne są wszystkie warianty cenowe oferty, takie same jak w naszych oddziałach.

  • Jakie źródła dochodów akceptujemy przy wniosku online?

    Przy wnioskowaniu  poprzez ING BankOnLine akceptujemy następujące źródła dochodu:

    • umowa o pracę
    • umowa zlecenie
    • kontrakt menedżerski
    • działalność gospodarcza
    • emerytura
    • renta

    Jeśli posiadasz dochód z innego źródła skontaktuj się z naszym specjalistą hipotecznym pod numerem 801 111 888.

  • Czy uzyskam pomoc w przypadku wątpliwości lub pytań przy wypełnianiu wniosku poprzez ING BankOnLine?

    Tak, na każdym etapie wniosku możesz kontaktować się z naszą infolinią tel. 801 111 888. Nasi specjaliści doradzą Ci w przypadku wątpliwości lub pytań  przy wypełnianiu wniosku.

  • Czy będę informowany o statusie mojego wniosku?

    Tak, o statusie wniosku będziesz na bieżąco informowany za pośrednictwem SMS i wiadomości w ING BankOnLine.

RozwińZwiń

Potrzebujesz kredytu?Zostaw daneOddzwonimy. Doradzimy.

Poradniki kredytowe