Przepraszamy za awarię!

10 paź 2017

W poniedziałek od godzin przedpołudniowych występowały problemy z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej. Po południu niedostępne były również inne usługi banku, m.in. bankomaty i wpłatomaty. Wyłączenie tych usług było konieczne, aby zapobiec skutkom awarii i przywrócić prawidłowe działanie bankowości internetowej i mobilnej.

Od wieczora wszystko działa już poprawnie. Można swobodnie korzystać zarówno z bankowości internetowej i mobilnej, jak i innych usług banku.

Część osób mogła otrzymać kilka razy to samo powiadomienie o transakcjach za ostatnie dni. Transakcje zostały wykonane tylko raz. Problemem jest tylko nieprawidłowa ilość powiadomień. Prosimy je zignorować.

Wiemy, że mocno wpłynęliśmy na komfort Państwa działań. Analizujemy tę awarię, by zapobiec podobnym w przyszłości. Jeszcze raz przepraszamy za problemy, które Państwa z tego powodu spotkały.

Zespół ING Banku Śląskiego

Zobacz także