Zmiany na stronie logowania do Mojego ING

9 lut 2018

Zmieniamy wygląd strony logowania do systemu bankowości internetowej - Moje ING.

Modyfikacja dotyczy zdjęcia w tle strony logowania. Dotychczasowe zdjęcie świąteczne zmieniamy na nawiązujące do akcji EKO.
Bez zmian pozostają adres strony i sposób logowania. Zmiana nie wiąże się z przekierowaniem użytkownika do innej strony. Tło na stronie do logowania zmieniamy kilka razy w roku, żeby zachować spójność z innymi działaniami banku np. komunikacją kampanii i produktów.

Nowa strona logowania - wersja na komputer

 

Nowa strona logowania - wersja na tablet

 

Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa!

Żeby sprawdzić czy strona do logowania jest prawdziwa warto pamiętać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa podczas logowania:
 
  • Nigdy nie zostaniesz poproszony przez nasz bank o podanie pełnego hasła. Zostaniesz poproszony o podanie tylko 5 znaków z ustalonego przez Ciebie hasła w formie maskowanej.
  • Przy jednej próbie logowania zawsze otrzymasz pewien zestaw znaków – np. gdy pomylisz się i system po raz kolejny wyświetli Ci pole do wpisania hasła – znajdą się tam dokładnie te same znaki, co w poprzedniej próbie.
  • Zawsze zwracaj uwagę, czy adres strony logowania jest poprawny i poprzedzony zapisem „https” - https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login. 
  • Strona logowania do Mojego ING jest chroniona certyfikatem bezpieczeństwa - sprawdzisz to klikając w kłódkę na pasku adresu strony. 
  • Nie wymagamy od Ciebie instalowania dodatkowego oprogramowania do korzystania z bankowości internetowej.
  • Nie prosimy Cię o zmianę, ani nie wysyłamy Ci nowych danych logowania
  • Nie zmieniamy liczby ekranów - proces logowania nadal jest podzielony na dwa kroki: podanie loginu i następnie  wpisanie hasła maskowanego
  • Nie wysyłamy maili z prośbą o zalogowanie lub podanie danych prywatnych np. nr telefonu do autoryzacji transakcji

 

Zobacz także