Zmieniliśmy się dla Ciebie

Słuchamy głosu naszych klientów. Chcemy, żeby było prosto i wygodnie. Dlatego nie musisz już zbierać punktów - po prostu pobierasz za darmo kody rabatowe i używasz ich, by płacić mniej za zakupy w sklepach tradycyjnych i internetowych. Kody dostępne są w każdym miejscu, w każdym czasie i z każdego urządzenia - w Moimi ING. Pobierasz tak jak Ci wygodnie.

Jak działało
bankujesz-zyskujesz

płaciłeś pieniędzmi i punktami lojalnościowymi

w ofercie tylko wybrane produkty, marki i modele
korzystałeś z zewnętrznego serwisu
 

Jak działają
Moje rabaty

do kodów rabatowych w Moim ING mają dostęp wszyscy uzytkownicy systemu - bez punktów i innych ograniczeń

kody rabatowe wykorzystujesz w sklepie i Ty wybierasz co chcesz kupić
kody rabatowe czekąją na Ciebie w Moim ING i są dostępne kiedy tylko ich potrzebujesz
 

Jak to działa?

Logujesz się do Moje ING i z menu wybierasz Moje rabaty.

Zaloguj się

Wybierasz kod rabatowy, który akurat potrzebujesz i klikasz "Pobierz". Kod wyświetlamy na ekranie oraz wysyłamy wiadomością w Moim ING. Masz do niego dostęp w każdej chwili.

Używasz kodu rabatowego na zakupach i oszczędzasz płacąc mniej.

Pytania i odpowiedzi

  • Co się stało z punktami bankujesz-zyskujesz?

    Wraz z zakończeniem bankujesz-zyskujesz punkty zgromadzone w czasie trwania programu zostały skasowane. Nie ma też możliwości sprawdzenia jaki był ich stan przed skasowaniem. Aby skorzystać z oferty Moich rabatów nie są już potrzebne punkty. Wystarczy że jesteś naszym klientem i  masz dostęp do Mojego ING

  • Kto ponosi koszt przesyłki w przypadku zwrotu towaru?

    Koszt transportu za zwracany towar ponosi nabywca. Koszt transportu nie podlega zwrotowi.

  • Przez jaką firmę kurierską powinienem zwrócić produkty?

    Towar można zwrócić dowolną firmą kurierską na własny koszt. Przesyłka musi zostać nadana bez opcji pobrania gotówki od odbiorcy

  • Na jaki czas udzielana jest gwarancja na produkty zakupione w bankujesz-zyskujesz?

    Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dostarczonej razem z produktem. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.

  • Jakie dokumenty powinna zawierać przesyłka zwrotna?

    Zwrot powinien zawierać: wypełnione pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokumenty produktu, np. gwarancję

  • Co z gwarancją na produkty zakupion w bankujesz-zyskujesz?

    Wszystkie produkty są objęte 2 letnią gwarancją biegnącą  od daty zakupu. Jeśli zakupiony produkt ulegnie awarii, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, tel. 801 263 263.  Dane kontaktowe znajdziesz także na stronie bankujesz-zyskujesz.pl.  Potrzebny będzie dowód zakupu (faktura).

  • W jakim przypadku zwrot może nie zostać uznany?

    Jeśli towar nosi ślady użytkowania lub uszkodzenia, zwrot może zostać odrzucony. Zwrot należy odesłać na adres Magazynu firmy Cursor S.A, na koszt nadawcy,  w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę. Nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia zwracanego towaru podczas transportu.

RozwińZwiń

Kontakt z nami

Zamówienia z bankujesz-zyskujesz

reklamacje, zwroty i informacje o zamówieniach

tel. 801 263 263
Infolinia czynna w godzinach od 08:00 do 16:00, od pon. do piątku

bankujesz-zyskujesz@cursor.pl

Moje rabaty

oraz pozostała oferta Banku

tel. 801 222 222
Infolinia czynna 24h/dobę, 7 dni w tygodniu

mampytanie@ingbank.pl