Co potrafi nasza aplikacja?

W aplikacji zrobisz wszystko to co w bankowości internetowej na swoim komputerze.
Skorzystasz też z funkcji, które stworzyliśmy specjalnie dla aplikacji.

  • Szybkie logowanie

  • Widzisz ile masz

  • Powiadomienia Push

  • Własne skróty

  • Autoryzacja mobilna

  • Dokumenty

  • Klawiatura Moje ING

Szybkie logowanie

Błyskawiczne logowanie PINem lub odciskiem palca

Logujesz się czterocyfrowym PINem do aplikacji lub odciskiem palca.
Prosto i bezpiecznie. 
Dostępne dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0 - zobacz jak aktywować 

Widzisz ile masz

Widzisz ile masz - przed zalogowaniem

Czytelny obraz stanu Twojego konta bez konieczności logowania. Klikasz i wiesz.

Powiadomienia Push

Powiadomienia Push

Po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push. Działa to tak samo jak w przypadku powiadomień np. w facebooku czy grach. Będziesz zawsze na bieżąco ze swoimi finansami. Dostępne dla telefonów z systemem Android i iOS.

Własne skróty

Własne skróty - na ekranie przed zalogowaniem

Podgląd stanu konta, BLIK, a może szybki przelew? Sam zdecyduj. Do wykorzystania masz 8 skrótów.

Zobacz jak to działa

Autoryzacja mobilna

Autoryzacja mobilna

Przelewy, które robisz na komputerze potwierdzasz w aplikacji mobilnej – bez konieczności przepisywania kodu SMS.

Zobacz jak to działa

Dowiedz się więcej

Dokumenty

Dokumenty w Twojej kieszeni

Zdjęcia i skany ważnych dokumentów, możesz trzymać bankowości i korzystać z nich m.in. na telefonie.

Dowiedz się więcej

Klawiatura Moje ING

Klawiatura ING

Idealny sposób na przelewy w komunikatorach i płacenie za zakupy w internecie.

Dowiedz się więcej

Płatności i przelewy telefonem z aplikacją

W aplikacji możesz robić przelewy i doładowania telefonu tak jak w bankowości.
Dodatkowo możesz korzystać z funkcji dostępnych tylko w telefonie z naszą aplikacją.

Pobierz aplikację mobilną bezpłatnie

Jaki masz system operacyjny w telefonie? Wybierz:

Możesz też wpisać w wyszukiwarkę sklepu z aplikacjami w telefonie "Moje ING mobile" i pobrać aplikację.

Gdy pobierzesz i zainstalujesz aplikację poprosimy Cię o jej aktywowanie. Aby to zrobić uruchom aplikację
i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Aktywacja polega na zapamiętaniu (powiązaniu) Twojego telefonu
z aplikacją i nadaniu 4-cyfrowego PINu, którym będziesz się logować.

Zobacz jak aktywować aplikację

Nie masz jeszcze konta?

Otwórz je teraz, aby w pełni korzystać z bankowości mobilnej.

Mobilnie, wygodnie, bez kompromisów!

Wystarczy rzut oka na telefon i wiesz

Moje ING budowaliśmy tak, aby wszystkie najważniejsze informacje podać Ci od razu w przystępny sposób. W aplikacji mobilnej poszliśmy jeszcze dalej. Określisz w niej jakie funkcje i skróty najbardziej Ci się przydadzą – dodasz je do ekranu widocznego przed zalogowaniem.

Możesz np. sprawdzić ile masz na koncie od razu po uruchomieniu aplikacji, bez logowania. Możesz wybrać w jaki sposób aplikacja pokaże Ci tę informację: w postaci kwoty lub wartości procentowej.

Bez logowania możesz też wykonać przelew z konta oszczędnościowego na swoje konto osobiste. Możesz dodać skróty do przelewu na telefon, BLIKA, stanu karty kredytowej.

Mały ekran, ogromne możliwości

System bankowości Moje ING ma ogromne możliwości. Od najbardziej podstawowych funkcji - przelewy, historia konta, informacja o stanie konta, po coraz bardziej zaawansowane. Moje ING da Ci też pełną informację o naszej ofercie, możliwość zamawiania produktów i usług bankowych oraz ich konfigurację.

Bankowanie powinno być proste i dostępne w każdej sytuacji. Dlatego w naszej aplikacji mobilnej masz dostęp do wszystkich funkcjonalności i możliwości systemu Moje ING w Twoim telefonie. Dodatkowo możesz korzystać z funkcji, które stworzyliśmy specjalnie dla użytkowników smartfonów. 

Więcej niż bank w telefonie

Moje ING mobile pełni rolę Twojego trenera finansowego. Nie tylko informuje o tym ile masz na koncie. Dzięki niej możesz analizować Twoje wydatki, wyznaczać cele oszczędnościowe, planować miesięczny budżet. Dzięki temu nie potrzebujesz żadnej dodatkowej aplikacji, aby zarządzać finansami. Klikasz i wiesz. Wszystko masz pod ręką, w jednym miejscu. W swoim telefonie.

 

Pytania i odpowiedzi

  • Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja Moje ING mobile?

    Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:

    • Android (od wersji 4.2)
    • Windows 8.1 Mobile
    • iOS (od wersji 9.0)

    Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. 

  • Czym różni się aplikacja Moje ING mobile od systemu Moje ING?

    Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING. 

    Dodatkowo umożliwia:

    • podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania
    • logowanie PIN-em lub odciskiem palca (dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0)
    • własne skróty na ekranie przed logowaniem
    • generowanie kodów BLIK
    • dodawanie paragonów 
    • powiadomienia PUSH po każdej transakcji
    • szybkie przelewy bez logowania - z konta oszczędnościowego na konto osobiste
    • współpraca ze smartwatchami (dostępne już wkrótce)
  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). 
    Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Czy można logować się do aplikacji odciskiem palca?

    Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.

  • Jak działa pokazywanie stanu konta?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile możesz sprawdzić stan konta oraz karty kredytowej bez logowania. Możesz wybrać sposób, w jaki aplikacja pokaże Ci tę informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.

     

     

    Przytrzymaj palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierz Edytuj

  • Jak aktywować aplikację Moje ING mobile?

    Czego potrzebujesz do aktywacji aplikacji?

    • Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej - przygotuj PESEL, login i hasło. Zapytamy Cię o wybrane znaki hasła.

    Login znajdziesz np. na umowie  o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
    Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe – nadaj nowe hasło

    • Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej - możesz go otrzymać np. po założeniu konta. Mozesz to zrobić w aplikacji. Pobierz aplikację, załóż konto, a następnie aktywuj aplikację.

     

    Jak pobrać i aktywować aplikację?

    Zobacz na filmie jak aktywować aplikację

    Instrukcja krok po kroku:

    1. Pobierz aplikację na swój telefon.
      • Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i wyszukaj: "Moje ING mobile"
      • Kliknij ikonę aplikacji w sklepie, a następnie - przycisk pobierania
    2. Otwórz Moje ING mobile na telefonie. Kliknij „Aktywuj aplikację” i postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.
    3. Wpisz login.
    4. Wpisz PESEL.
    5. Wpisz wskazane znaki hasła.
      Ważne: nigdy nie poprosimy Cię o podanie wszystkich znaków hasła. 
    6. Nadaj PIN. To nim będziesz się logować do aplikacji.





    7. Dodaj swój telefon do urządzań zaufanych. 
      Jeśli utracisz telefon, szybko usuń go z listy zaufanych urządzeń. Listę tę znajdziesz w zakładce "Dane i ustawienia" w Moim ING lub aplikacji Moje ING mobile.
      Może się zdarzyć, że to my usuniemy telefon z listy. Robimy to np. gdy długo nie korzystasz z aplikacji w telefonie.
    8. Potwierdź aktywację urządzenia kodem z SMS-a.
      Prześlemy go na numer telefonu, który widnieje do autoryzacji operacji bankowych.
    9. Możesz ustawić logowanie odciskiem palca. 
      Opcja jest dostępna dla telefonów z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych,
      z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.
  • Jak działa szybki przelew?

    W aplikacji Moje ING mobile możesz przelać pieniądze ze swojego konta oszczędnościowego na swoje konto osobiste – bez logowania. Możesz wybrać kwoty: 50, 100 lub 200 zł.

     

    Jeśli masz więcej niż jedno konto osobiste lub oszczędnościowe, ustaw najpierw w aplikacji domyśle konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili.

  • Dlaczego przy instalacji aplikacji, wymagana jest zgoda na dostęp do kontaktów zapisanych w telefonie?

    Ponieważ aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.

  • Co zrobić, gdy zapomnę PIN-u?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak wylogować się z aplikacji?

    Ze względów bezpieczeństwa zalecamy: gdy skończysz korzystać z aplikacji, wyloguj się z niej.

    Guzik "Wyloguj" znajdziesz w rozwiniętym menu aplikacji (kliknij ikonę w prawym górnym rogu aplikacji).

    Jeśli się nie wylogujesz, aplikacja wyloguje Cię automatycznie po 15 minutach od ostatniej czynności.

     

  • Czy błędne wpisanie PIN-u zablokuje mi dostęp do bankowości internetowej?

    Jeśli trzy razy wpiszesz błędny PIN, program zablokuje aplikację mobilną. Nie zablokuje natomiast bankowości internetowej.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy.

  • Czy są jakieś ograniczenia w kwotach przelewów wykonywanych w aplikacji mobilnej?

    W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na 20 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy -  wynosi 200 zł dla jednego przelewu i 500 zł dla jednego dnia.

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla przedsiębiorców?

    Tak - jeśli przedsiębiorca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

  • Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

    Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. 

    Powiadomienia PUSH nie są jeszcze dostępne dla telefonów z systemem Windows 8.1 Mobile.

    W aplikacji zrobisz to tak:

    • zaloguj się
    • wybierz z menu opcję Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Notyfikacje - Powiadomienia Push.

    Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.

  • Co to jest HCE?

    Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. Płatność HCE oferujemy pod nazwą Mastercard w telefonie.

  • Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
    Najpierw upewnij się, że:
    1. Masz telefon z Androidem od wersji 6.0 lub z iOS od wersji iOS9
    2. Twój telefon ma wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź, czy jest włączony
    3. Masz zainstalowaną aplikację ING Bank mobile w wersji od 2.4.0.
     
    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
    - zaloguj się do Moje ING mobile
    - wejdź w „Dane i ustawienia” -> Aplikacja - > Logowanie odciskiem palca - kliknij „Włącz”
    - uruchom ponownie aplikację.
     
     

RozwińZwiń


Zobacz także