Co potrafi nasza aplikacja?

W aplikacji zrobisz wszystko to co w bankowości internetowej na swoim komputerze.
Skorzystasz też z funkcji stworzonych specjalnie dla aplikacji.

  • Szybkie logowanie

  • Widzisz ile masz

  • Powiadomienia Push

  • Własne skróty

  • Autoryzacja mobilna

  • Dokumenty

  • Paragony

Szybkie logowanie

Błyskawiczne logowanie PINem lub odciskiem palca

Logujesz się czterocyfrowym PINem do aplikacji lub odciskiem palca.
Prosto i bezpiecznie. 
Dostępne dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0 - zobacz jak aktywować 

Widzisz ile masz

Widzisz ile masz - przed zalogowaniem

Czytelny obraz stanu Twojego konta bez konieczności logowania. Klikasz i wiesz.

Powiadomienia Push

Powiadomienia Push

Po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push. Działa to tak samo jak w przypadku powiadomień np. w facebooku czy grach. Będziesz zawsze na bieżąco ze swoimi finansami. Dostępne dla telefonów z systemem Android i iOS.

Własne skróty

Własne skróty - na ekranie przed zalogowaniem

Podgląd stanu konta, BLIK, a może szybki przelew? Sam zdecyduj. Do wykorzystania masz 8 skrótów.

Autoryzacja mobilna

Autoryzacja mobilna

Przelewy, które robisz na komputerze potwierdzasz w aplikacji mobilnej – bez konieczności przepisywania kodu SMS.

Dowiedz się więcej

Dokumenty

Dokumenty w Twojej kieszeni

Zdjęcia i skany ważnych dokumentów, możesz trzymać bankowości i korzystać z nich m.in. na telefonie.

Dowiedz się więcej

Paragony

Paragony

Robisz zdjęcie, zapisujesz i gotowe. Paragony automatycznie trafią do swojego folderu w Moich dokumentach - dzięki czemu masz do nich dostęp z każdego urządzenia.

Płatności i przelewy telefonem z aplikacją

W aplikacji możesz robić przelewy i doładowania telefonu tak jak w bankowości.
Dodatkowo możesz korzystać z funkcji dostępnych tylko w telefonie z naszą aplikacją.

Pobierz aplikację mobilną bezpłatnie

Wybierz opcję zgodnie z systemem operacyjnym Twojego telefonu

lub wpisz w wyszukiwarkę sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie "Moje ING mobile"

Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji poprosimy Cię o jej aktywowanie. Po prostu uruchom aplikację
i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Aktywacja polega na zapamiętaniu (powiązaniu) Twojego telefonu
z aplikacją i nadaniu 4-cyfrowego PINu, którym będziesz logować się do aplikacji.
​Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji (ING BankMobile) nie musisz nadawać nowego PINu.

Nie masz jeszcze konta?

Otwórz je już teraz, aby w pełni korzystać z bankowości mobilnej.

Mobilnie, wygodnie, bez kompromisów!

Wystarczy rzut oka na telefon i wiesz

Moje ING – bez względu na to z jakiego urządzenia korzystasz - budowaliśmy tak, aby wszystkie najważniejsze informacje podać Ci od razu. W prosty i zrozumiały sposób. W aplikacji mobilnej poszliśmy jeszcze dalej. Tutaj sam określisz jakie funkcje i skróty są najbardziej przydatne – dodajesz je do ekranu widocznego przed zalogowaniem.

Możesz np. sprawdzić ile masz na koncie, od razu po uruchomieniu aplikacji, bez logowania. Dla poczucia komfortu możesz określić w jaki sposób pokazywać tę informację: w postaci kwoty czy wartości procentowej.

Przed zalogowaniem możesz skorzystać z szybkiego przelewu z konta oszczędnościowego na swoje konto osobiste. Możesz dodać skróty do przelewu na telefon, BLIKA, stanu karty kredytowej. Albo nie dodawać nic.

Dowiedz się więcej o wygodzie korzystania z systemu bankowości internetowej i mobilnej Moje ING

Mały ekran, ogromne możliwości

System bankowości Moje ING ma ogromne możliwości. Od najbardziej podstawowych funkcji takich jak przelewy, historia konta, informacja o stanie konta, po coraz bardziej zaawansowane narzędzia. Moje ING to także pełna informacja o naszej ofercie, możliwość zamawiania produktów i usług bankowych czy ich konfiguracji – np. zmiany limitów na kartach, zmiany pinów.

Wierzymy że bankowanie powinno być proste i dostępne w każdej sytuacji, w której tego potrzebujesz. Dlatego korzystając z aplikacji mobilnej masz dostęp do wszystkich funkcjonalności i możliwości systemu Moje ING w Twoim telefonie.

Aplikacja to nie dodatek do konta, czy ograniczona funkcjonalnie namiastka systemu znanego z komputera. To ten sam system bankowości, te same możliwości, które teraz masz dostępne na dotknięcie palca. 

Więcej niż bank w telefonie

Moje ING mobile pełni rolę Twojego trenera finansowego. Nie tylko informuje o tym ile masz na koncie. Pozwala na pełną analizę Twoich wydatków, wyznaczanie, planowanie i pilnowanie budżetu miesięcznego czy określanie celów oszczędnościowych. Dzięki temu nie potrzebujesz żadnej dodatkowej aplikacji do zarządzania finansami. Klikasz i wiesz. Wszystko masz pod ręką, w jednym miejscu. W swoim telefonie.

Dowiedz się więcej jak Moje ING może wspierać Cię w realizacji Twoich planów finansowych

 

 

Pytania i odpowiedzi

  • Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja Moje ING mobile?

    Aplikacja Moje ING mobile dostępna jest dla telefonów wyposażonych w system operacyjny:

    • Android (od wersji 4.1)
    • Windows 10 Mobile
    • iOS (od wersji 9.0)

    Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań zawsze możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. Moje ING jest systemem responsywnym - oznacza to, że dopasowuje się do urządzenia,  z którego korzystasz. Bez względu czy jest to telefon, komputer czy tablet.

  • Czym różni się aplikacja Moje ING mobile od systemu Moje ING?

    Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING. Bez wyjątków.

    Dodatkowo - w stosunku do standardowego systemu Moje ING - umożliwia:

    • podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania
    • logowanie za pomocą kodu PIN lub odciskiem palca (dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0)
    • własne skróty na ekranie przed logowaniem
    • generowanie kodów BLIK
    • dodawanie paragonów 
    • powiadomienia PUSH po każdej transakcji
    • szybkie przelewy bez logowania - ze swojego konta oszczędnościowego na swoje konto osobiste
    • współpracę ze smartwatchami (dostępne już wkrótce)
  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz 4-cyfrowym kodem PIN utworzonym przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). Jeśli korzystasz z iPhona z systemem iOS w wersji od 9.0 możesz logować się przy pomocy Touch ID odcisku palca.

    Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji ING BankMobile możesz nadal używac tego samego kodu PIN.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Czy można logować się do aplikacji przy użyciu Touch ID (odcisku palca)?

    Tak. Logowanie przy użyciu Touch ID (odcisku palca) jest możliwe dla posiadaczy iPhone'a z systemem iOS w wersji od 9.0.

  • Jak działa pokazywanie stanu środków przed zalogowaniem?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile masz możliwość sprawdzenia stanu Twojego konta oraz karty kredytowej bez konieczności zalogowania. Możesz wybrać w jaki sposób chcesz widzieć tę informację - w postaci kwoty czy wskaźnika procentowego.

     

     

    Wystarczy, że przytrzymasz palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierzesz Edytuj. Opcja jest dostępna w wersji aplikacji 2.2.0. lub wyższej.  

  • Jak działa szybki przelew?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile masz możliwość przelania pieniędzy ze swojego konta oszczędnościowego na swoje konto osobiste – bez konieczności logowania. Możesz wybrać pomiędzy kwotami przelewu: 50, 100 lub 200 zł.

     

    Jeśli chcesz korzystać z tej funkcji, a masz więcej niż jedno konto osobiste lub oszczędnościowe – ustaw najpierw w aplikacji domyśle konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili.

  • Dlaczego przy instalacji aplikacji, wymagana jest zgoda na dostęp do kontaktów zapisanych w telefonie?

    Aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.

  • Czym różni się nowa aplikacja Moje ING mobile od poprzedniej aplikacji ING BankMobile?

    Przede wszystkim możliwościami. Nowa aplikacja Moje ING mobile jest pełnoprawnynm odpowiednikiem systemu bankowości internetowej. Oznacza to, że posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie bankowości internetowej na komputer, a nie tylko wybrane - jak w przypadku poprzedniej wersji aplikacji. Jest spójna z systemem bankowości internetowej Moje ING także wizualnie.

    Dodatkowo umożliwia jeszcze prostsze logowanie. W poprzedniej wersji aplikacji należało podać login i PIN, w Moje ING mobile wystarczy tylko kod PIN. Loginu używamy tylko za pierwszym razem - aktywując aplikację.

    Popularny z poprzedniej aplikacji wskaźnik stanu rachunku przed zalogowaniem został także ulepszony. Teraz przed zalogowaniem pokazujemy stan Twojego konta w wybrany przez Ciebie sposób - procentowo (tak jak w poprzedniej aplikacji) lub kwotowo (co jest nowością). W wrześniu dodamy jeszcze możliwość podglądu stanu Twojej karty kredytowej (jeśli ją masz).

    Moje ING mobile pełni rolę Twojego doradcy finansowego. Nie tylko informuje o Twoim stanie finansowym (jak poprzednia aplikacja) ale pozwala na pełną analizę Twoich wydatków, wyznaczanie, planowanie i pilnowanie budżetu miesięcznego czy określanie celów oszczędnościowych dzięki nowym funkcjonalnościom zastosowanym w Moim ING.

    W zasadzie - dzięki nowej aplikacji mobilnej - nie masz konieczności używania komputera. Wystarczy Twój telefon i aplikacja mobilna Moje ING mobile.

    Pracujemy ciągle nad rozwojem Mojego ING mobile. Część rozwiązań znana z poprzedniej aplikacji - kody BLIK, możliwość dodawania paragonów za zakupy nie została jeszcze uruchomiona. Dodanie tych funkcji nastąpi w najbliższym czasie.

    Jednocześnie, jako, że na bieżąco rozwijamy system bankowości internetowej Moje ING, nowe funkcje systemu będą pojawiać się w aplikacji od razu, często bez konieczności aktualizowania aplikacji. 

    Zachęcamy do zapoznania się z opisem możliwości systemu Moje ING.

  • Korzystam z dotychczasowej aplikacji ING BankMobile, co muszę zrobić?

    Zachęcamy juz teraz do pobrania i korzystania z nowej aplikacji mobilnej - czyli z Mojego ING mobile, bo posiada one więcej możliwości od swojej poprzedniczki. Pobranie nowej aplikacji Moje ING mobile nie usunie poprzedniej aplikacji z Twojego telefonu.  Ze starej wersji ING Bank mobile będziesz mógł korzystać co najmniej do połowy tego roku.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    Kod PIN jest to czterocyfrowy kod dostępu do aplikacji. Nadajesz go przy aktywacji i służy do każdego kolejnego logowania.

    Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji, w Moje ING mobile możesz używać tego samego kodu PIN.

  • Co zrobić, gdy zapomnę kodu PIN do aplikacji?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania kodu PIN poprosimy Cię o podanie poszczególnych znaków hasła do bankowości internetowej aby potwierdzić Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak wylogować się z aplikacji?

    Zalecamy - ze względów bezpieczeństwa - po zakończeniu pracy wylogowac się się z aplikacji.

    Guzik "wyloguj" znajdziesz w rozwiniętym menu aplikacji (po kliknieciu ikony w prawym górnym rogu aplikacji).

    Jeśli się nie wylogujesz, po upływie 15 minut bezczynności,  aplikacja wyloguje Cię automatycznie.

     

  • Czy błędne wpisanie PINu zablokuje mi dostęp do bankowości internetowej?

    Trzykrotne wpisanie błędnego PINu spowoduje zablokowanie w aplikacji mobilnej, natomiast nie zablokuje dostępu do bankowości internetowej.

    Jeśli nie pamiętasz swojego kodu PIN użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy PIN.

  • Czy są jakieś ograniczenia w kwotach przelewów wykonywanych w aplikacji mobilnej?

    W aplikacji mobilnej możesz wykonać przelewy na dowolne rachunki łącznie na kwotę 10 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na ZUS i do Urzędu Skarbowego limit jest wyższy i wynosi 20 000 złotych.

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna na tablety?

    Moje ING mobile jest aplikacją przeznaczoną na telefon.

    Jeśli korzystasz z tabletu polecamy korzystanie ze standardowej wersji systemu bankowości internetowej Moje ING. Moje ING jest systemem responsywnym, co oznacza, że możesz korzystać z niego na każdym urządzeniu - komputerze, tablecie, telefonie.

     

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla przedsiębiorców?

    Tak, aplikacja Moje ING mobile - tak jak system bankowości internetowej Moje ING -  jest dostępna także dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

  • Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

    Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. Jeśli powiadomienia nadal nie działają skontaktuj się z naszą infolinią.

    W chwili obecnej powiadomienia push nie są dostępne dla telefonów z systemem Windows 10 Mobile.

    W aplikacji powiadomieniami zarządzasz wybierając z menu (po zalogowaniu się) opcję Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Notyfikacje - Powiadomienia Push.

  • Nie otrzymuję powiadomień (push) na mój telefon Huawei. Co zrobić?
    • Upewnij się, że masz włączone powiadomienia w aplikacji mobilnej
    • Upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu

      Jeśli posiadasz Huawei p8, znajdziesz je tu:
      Ustawienia -> Aplikacje chronione -> Moje ING



      Jeśli posiadasz Huawei p9, znajdziesz je tu:
      Ustawiania -> Aplikacje -> Moje ING -> Bateria -> Działaj po wygaszeniu ekranu
  • Co to jest HCE?

    Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. Płatność HCE oferujemy pod nazwą Mastercard w telefonie.

  • Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
    Upewnij się, że:
    1. Posiadasz telefon z Androidem od wersji 6.0 lub iOS od wersji iOS9
    2. Twój telefon posiada wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź czy jest włączony
    3. Masz zainstalowaną aplikację ING Bank mobile w wersji od 2.4.0.
     
    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
    - zaloguj się do Moje ING mobile
    - wejdź w „Dane i ustawienia” -> Aplikacja - > Logowanie odciskiem palca - kliknij „Włącz”
    - uruchom ponownie aplikację.
     
     

RozwińZwiń

Dowiedz się, co jeszcze wyróżnia naszą bankowość internetową i mobilną

Przede wszystkim wygoda

Zadbaliśmy o to, żeby każdą czynność można było wykonać szybko.

Więcej

Widzisz wszystko, wiesz więcej

Masz przejrzysty obraz Twoich finansów
- od razu po zalogowaniu.

Więcej

Stworzony dla ludzi przez ludzi

Zbudowaliśmy bankowość, w której możesz poczuć się u siebie.

Więcej


Zobacz także