Dlaczego trzeba zarejestrować numer telefonu na kartę? To efekt zmian w prawie telekomunikacyjnym. Jeśli używasz takiego telefonu, musisz podać i potwierdzić operatorowi swoje dane osobowe. Teraz możesz zarejestrować swój numer telefonu na kartę w bankowości internetowej:

  • jeśli nie zrobiłeś tego do 1 lutego i Twój numer został zablokowany przez operatora
  • jeśli kupiłeś niezarejestrowaną kartę.

W Moim ING możesz to zrobić w kilku prostych krokach:

  • Całkowicie online, bez wychodzenia z domu
  • Z minimum formalności - automatycznie rozpoznamy i wczytamy Twoje dane osobowe, i prześlemy operatorowi
  • Możesz zarejestrować więcej niż jeden numer telefonu - wystarczy, że znasz numer karty SIM. Każdy numer rejestrujesz oddzielnie.

Korzystaj swobodnie ze swojego telefonu na kartę

Zarejestruj numer telefonu teraz

Jak zarejestrować numer telefonu na kartę

Wybierz swojego operatora komórkowego.

Podaj numer telefonu, który chcesz zarejestrować. Każdy numer rejestrujesz osobno.

Wpisz numer karty SIM.

Zaznacz oświadczenia i wyślij.

Operator potwierdzi rejestrację numeru SMS-em.

Lista operatorów

W Moim ING możesz zarejestrować swój telefon na kartę, jeśli masz numer w jednej z tych sieci.

Jeśli chcesz zmienić sieć komórkową, zarejestruj numer u dotychczasowego operatora.
Później złóż wniosek o przeniesienie numeru u nowego operatora.

Korzystaj swobodnie ze swojego telefonu na kartę 

Zarejestruj numer telefonu teraz

Pytania i odpowiedzi

  • Jak mogę sprawdzić numer karty SIM?

    Numer karty SIM podany jest na każdym starterze, a także na samej karcie SIM. ​

  • Jak mogę sprawdzić czy mój telefon na kartę został zarejestrowany?

    Po zarejestrowaniu karty, operator wyśle na Twój numer SMS z potwierdzeniem rejestracji. Możesz też sprawdzić status w dowolnej chwili:

    1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta swojego Operatora.
    2. Zaloguj się na swoje konto abonenckie Operatora.
  • Co się stanie, jeśli nie zarejestruję telefonu na kartę do 1 lutego 2017 r.?

    Jeśli nie zarejestrowałeś numeru na kartę do 1 lutego, Twój numer został zablokowany przez operatora. Nie możesz odbierać na nim połączeń telefonicznych, SMS-ów, ani korzystać z internetu na telefonie. Nie potwierdzisz też przelewów kodem autoryzacyjnym wysyłanym na ten numer i nie skorzystasz z aplikacji mobilnej banku. Dostępu do tych usług nie masz również, jeśli kupujesz niezarejestrowaną kartę.

    Możesz zarejestrować numer również po 1 lutego 2017 r.