Chargeback

Jeżeli zapłacisz kartą płatniczą za usługi lub zakupy, które nie zostaną zrealizowane (np. odwołaną wycieczkę, koncert czy towar niezgodny z zamówieniem), skontaktuj się z nami. Przeprowadzimy w Twoim imieniu postępowanie chargebackowe, które pomoże Ci odzyskać pieniądze.

 

Chargeback dotyczy kart do konta, kredytowych i przedpłaconych

Reklamacji podlegają transakcje w bankomatach, terminalach płatniczych i internecie

Ochrona dotyczy płatności i wypłat z fizycznym użyciem karty i na odległość

Postępowanie chargebackowe jest bezpłatne

Z uwagi na to, że zwracamy się o zwrot pieniędzy do innego podmiotu, czas rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć.
Jeśli tak się stanie, poinformujemy Cię o tym.

Jak złożyć reklamację?

Jeżeli płacisz kartą, a usługodawca nie wywiązał się z zawartej z Tobą umowy, skontaktuj się z nami.

W bankowości internetowej
Moje ING

Zaloguj się

Poprzez infolinię
 
pod nr +48 (32) 357 00 62

W dowolnym oddziale
Banku

Znajdź najbliższy oddział

Złożenie reklamacji i przeprowadzenie przez Bank postępowania w ramach usługi chargeback jest darmowe dla wszystkich naszych klientów, posługujących się kartami z logo VISA i Mastercard. Obejmuje karty kredytowe, debetowe do konta osobistego oraz przedpłacone.

Z jakiego powodu możesz złożyć reklamację?