0

za wydanie karty
 

0

za wypłaty z bankomatów naszego banku i sieci Planet Cash w kraju
 

0

za kartę z kontem Mobi lub jeśli zrobisz nią transakcje za minimum 300 zł miesięcznie2

0

za płatności w walutach obcych z Twojego konta walutowego3

A jeśli chcesz wypłacać bez opłat ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, możesz aktywować Pakiety wypłat gotówki.

Karta taka jak chcesz

Ty decydujesz do czego ma służyć Twoja karta i jak ma wyglądać.
Żeby z niej korzystać potrzebujesz tylko konta osobistego w naszym banku.

Jedna karta - wiele walut

Wystarczy Ci jedna karta, by płacić w Polsce i za granicą. W euro, funtach brytyjskich i dolarach amerykańskich -  bez prowizji za przewalutowanie. Wystarczy, że podłączysz do karty Visa zbliżeniowa swoje Konta walutowe w EUR, USD lub GBP i zapewnisz na nich odpowiednią ilość pieniędzy. Pieniądze pobierzemy automatycznie z konta w takiej walucie, w jakiej robisz transakcję. Jeśli ich nie wystarczy,  całą kwotę transakcji pobierzemy z Twojego konta w złotych. 

Nie musisz zamawiać nowej karty. Wystarczy, że podłączysz konta walutowe do karty, którą już masz.

Zobacz jak korzystać z karty wielowalutowej​

Moja Karta ING

Karta Visa zbliżeniowa do Twojego konta może wyglądać tak jak chcesz. Możesz na niej umieścić własny wizerunek lub wybrać jedną z ponad 100 grafik z naszej galerii pomysłów. Jeśli masz mniej niż 26 lat, pierwszą Moją Kartę ING dostaniesz bez opłat.

Sprawdź pomysły

Karta w telefonie

Swoją kartę do konta Visa zbliżeniowa możesz trzymać nie tylko w portfelu. Możesz nią płacić również w telefonie, równie łatwo jak plastikiem. Zbliżasz telefon do terminala płatniczego i zapłacone. Jeśli trzeba, potwierdzasz PIN-em do karty. Kartę możesz mieć w telefonie z aplikacją Moje ING mobile, systemem Android 4.4. lub wyższym i funkcją NFC.

Aktywuj kartę w telefonie

Bezpieczeństwo i kontrola

Płatności kartą Visa zbliżeniowa umożliwiają Ci pełną kontrolę nad Twoimi wydatkami. Są równie
bezpieczne w sklepach stacjonarnych jak w internecie.

Pakiety wypłat gotówki w kraju i za granicą

Zapłać raz i wypłacaj gotówkę w bankomatach w kraju lub za granicą przez 30 dni bez prowizji. 

Możesz wybrać pakiet jednorazowy lub odnawiany automatycznie co 30 dni. Wypłacasz bez prowizji od razu po aktywacji pakietu. Pakiet wypłat w kraju możesz aktywować do swojej karty Visa zbliżeniowa wydanej do konta Mobi i Direct. Pakiet wypłat za granicą - również dla konta Komfort i Premium.

Zobacz jak działają pakiety

Jak dostać kartę?

Nie masz jeszcze konta w ING Banku Śląskim?

Załóż konto osobiste przez Internet z kartę Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową

Otwórz konto

Więcej o kontach

Masz już konto w ING Banku Śląskim?

Zaloguj się do bankowości internetowej i zamów kartę

Zaloguj się

Nie aktywowałeś dostępu do bankowości internetowej?
Aktywuj teraz

Pytania i odpowiedzi

  • Podstawowe informacje

  • Płatności zbliżeniowe

  • Funkcja wielowalutowa

  • Karta Visa w telefonie

  • Pakiety wypłat

Podstawowe informacje

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Bank nie pobiera  żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu płatności kartą za towary lub usługi.

  • Z jakich bankomatów mogę bezpłatnie wypłacać pieniądze?

    Kartą zbliżeniową do konta ING  Banku Śląskiego możesz bezpłatnie wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash. 

    Bezpłatna jest również pierwsza wypłata z bankomatu innego niż ING Bank Śląski i sieci Planet Cash w danym okresie rozliczeniowym kartą wydaną do kont Direct i Direct dla Firmy. Okres rozliczeniowy w przypadku klientów indywidualnych liczymy od 29 dnia danego miesiąca od 28 dnia następnego miesiąca. W przypadku Przedsiębiorców okres rozliczeniowy jest zgodny z miesiącem kalendarzowym. Każda kolejna wypłata kartą z obcego bankomatu następuje za opłatą 2,50 zł. 

    Bezpłatne wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce umożliwiamy z konta Komfort.

  • W jaki sposób można otrzymać kartę?

    Nowi klienci mogą zamówić kartę wraz z otwarciem rachunku:

    Klienci posiadający już rachunek w ING Banku Śląskim S.A. kartę mogą zamówić w:

  • Na jaki czas wydawana jest karta?

    Karta wydawana jest na 5 lat.

  • Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?

    Opłaty są zgodne z Tabelą Opłat i Prowizji

  • Do kiedy ważna jest moja karta płatnicza?

    Rok i miesiąc, w którym upływa termin ważności, umieszczony jest na karcie. Po informacji „VALID THRU”, co oznacza „WAŻNA DO”, zapisana jest data, gdzie dwie pierwsze cyfry to miesiąc, a dwie następne to rok. Karta płatnicza jest ważna do ostatniego dnia miesiąca oznaczonego na niej, np. data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.

  • Czy można nieświadomie zapłacić Kartą zbliżeniową (przechodząc obok terminala akceptującego takie karty)?

    Samo zbliżenie karty zbliżeniowej do terminala w np. sklepie, w tym przejście obok terminala z kartą w torebce lub portfelu, nie jest wystarczające do sfinalizowania transakcji. Uprzednio sprzedawca musi wprowadzić kwotę, co powoduje nawiązanie połączenia terminala z kartą. Samą kartę należy zdecydowanie zbliżyć do terminala, co najmniej 5 cm od terminala.

    Po wymianie danych pomiędzy terminalem a kartą połączenie zostaje zakończone i jest skuteczne jedynie dla tej transakcji o konkretnej, uprzednio wprowadzonej, kwocie. Próba kolejnego obciążenia klienta tą samą kwotą lub inną jest więc niemożliwa, gdyż takie działanie wymagałoby kolejnego kontaktu terminala z kartą.

  • W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
    • Zawsze pamiętaj, gdzie jest Twoja karta i trzymaj ją w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Prowadź spis numerów wszystkich swoich kart, ich dat ważności i telefonów alarmowych (te ostatnie zazwyczaj znajdują się z tyłu karty).
    • Przechowuj dane o kartach w bezpiecznym miejscu, innym niż karty. Użyjesz ich przy zgłoszeniu zaginięcia bądź kradzieży.

    Szczegółowe informacje dotyczące bezpieczeństwa kart płatniczych znajdują się tutaj

  • W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?

    Najprościej i najszybciej możesz to zrobić telefonicznie.

    Zadzwoń pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).

    Pierwszą transakcję po aktywacji karty najlepiej wykonać na terenie Polski w bankomacie ING Banku Śląskiego lub w punkcie handlowo-usługowym realizującym płatności kartami z chipem.

  • Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

    Odnowioną kartę możesz aktywować poprzez dokonanie transakcji wymagającej użycia PIN np.: wypłatę gotówki w bankomatach Banku lub obcych, zmianę PIN w bankomacie Banku, sprawdzenie salda w bankomacie Banku, płatność w punkcie handlowo-usługowym.

    W przypadku, gdy twoja karta została odnowiona na nowy typ karty (np. karta VISA na VISA zbliżeniową) konieczne jest nadanie nowego kodu PIN i aktywowanie karty poprzez system bankowości internetowej (jeżeli jesteś jego użytkownikiem) lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
     

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    Powinieneś złożyć reklamację w dowolnym oddziale Banku, który zamówi dla Ciebie nową kartę. Złożenie reklamacji możliwe jest również na infolinii Banku, numer telefonu: +48 (32) 357 00 69
     

     

     

  • Co należy zrobić w przypadku utraty lub zgubienia karty?

    Upewnij się, czy nie zostawiłeś karty w domu albo w poprzednio noszonej garderobie. Jeśli nie znajdziesz swojej karty, musisz ją niezwłocznie zastrzec.

    Możesz to zrobić na trzy sposoby:

    Od momentu zastrzeżenia Bank przejmuje pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

  • W jaki sposób mogę zastrzec kartę?

    Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zastrzegania kart, skontaktuj się z Bankiem pod numerem +48 (32) 357 00 12.

  • Jak zmienić PIN?

    W przypadku kart płatniczych do rachunku możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:

    • w bankomatach ING Banku Śląskiego - znajdź najbliższy bankomat
    • w systemie bankowości internetowej - zaloguj się
    • na infolinii Banku, dzwoniąc pod numer +48 32 357 00 12 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora). 

    Za zmianę kodu PIN nie jest pobierana opłata.

  • Czy moją kartą płatniczą do rachunku mogę płacić w Internecie?

    Tak, kartami VISA do konta osobistego, VISA zbliżeniowa oraz kartą Maestro do rachunku w euro można płacić w internecie oraz drogą pocztową i telefoniczną, o ile użytkownik karty będący równocześnie użytkownikiem bankowości internetowej, ustali wartość limitu dla transakcji na odległość.

    Zmiana wartości limitu dla transakcji na odległość możliwa jest poprzez system bankowości internetowej. Wykonanie transakcji na odległość w walucie innej niż PLN, nie wymaga zmiany wartości limitu na transakcje zagraniczne.

    Do realizowania tego typu transakcji polecamy również inne karty płatnicze z naszej oferty, np. K@rtę wirtualną ING VISA - wirtualną kartę przedpłaconą bez fizycznej, plastikowej formy. Kartą możesz płacić za zakupy w sklepach internetowych, a także za zamówienia składane drogą telefoniczną lub pocztową. Oferujemy także szeroką gamę kart kredytowych.

  • O czym powinienem pamiętać płacąc w Internecie?

    Aby zakupy w sieci były bezpieczne:

    • Zawsze sprawdzaj czy na stronie rejestracji lub logowania połączenie jest szyfrowane
    • Używaj oryginalnego, stale aktualizowanego oprogramowania
    • Stosuj programy antywirusowe oraz zapory ogniowe
    • Nie rób zakupów z nieznanych komputerów, np. w kafejkach internetowych
    • Korzystaj z dużych, znanych i renomowanych sklepów
    • Nie ujawniaj kodu CVV2 lub CVC2 bez potrzeby - podawaj go tylko na wyraźne żądanie sklepu internetowego 
    • Nie przetrzymuj większej ilości środków na rachunku karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi
  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Informacje takie możesz w każdej chwili uzyskać korzystając z systemu bankowości internetowej lub serwisu HaloŚląski, sprawdzając transakcje na twoim rachunku osobistym lub bieżącym. Informację o wszystkich transakcjach wykonanych kartą znajdziesz również na wyciągu z twojego rachunku.

  • Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystać z karty?

    Jeśli będziesz aktywnie korzystać ze swojej karty VISA lub MasterCard, płacąc nią za towary i usługi, zostaniesz zwolniony z miesięcznej opłaty za kartę. Wystarczy, że w okresie rozliczeniowym zrobisz nią zakupy na kwotę min. 300 zł (200 zł - jeżeli masz 18-26 lat i konto Direct).

    Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit MasterCard i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca - dla klientów indywidualnych. W przypadku Przedsiębiorców obejmuje miesiąc kalendarzowy.

  • Co należy zrobić w przypadku, gdy karta zostanie zatrzymana w bankomacie?

    W takiej sytuacji powinieneś zastrzec kartę i zamówić nową telefoniczne pod numerem 32 357 00 12 lub w systemie bankowości internetowej.

  • Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?

    Po trzecim kolejnym wprowadzeniu błędnego PIN w bankomacie albo po szóstym wprowadzeniu błędnego PIN w terminalu sklepowym, karta jest blokowana. Użytkownik karty może ją odblokować  telefonicznie pod numerem 32 357 00 12 lub w systemie bankowości internetowej. W ten sam sposób możesz dokonać zmiany PIN, jeśli go nie pamiętasz.

  • Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

    W przypadku kart zamawianych w oddziale, poprzez bankowość internetową lub w momencie otwierania rachunku przez stronę internetową www.ingbank.pl, kartę otrzymasz w terminie do 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Nieaktywna karta płatnicza zostanie przesłana listem zwykłym.

  • Ile mogę zamówić kart płatniczych, w tym kart zbliżeniowych, do swojego konta osobistego?

    Bez względu na to, czy zdecydujesz się na Moją Kartę ING, czy na kartę debetową ze standardowym wizerunkiem do KONT z LWEM w złotych możesz mieć jedną kartę.

  • Gdzie znajdę kod CVV i CVC2 umożliwiający płatności kartą w internecie?

    Kod CVV lub CVC2 znajduje się na rewersie karty -  kod CVC2 znajduje się na karcie Maestro w Euro, a CVV na karcie Visa Zbliżeniowa

RozwińZwiń

Płatności zbliżeniowe

  • Co to jest karta zbliżeniowa?

    Kartą zbliżeniową, inne określenia: bezstykowa, contactless, PayPass (dot. kart z logo MasterCard i Maestro) lub PayWave (dot. kart z logo VISA) określa się kartę, która umożliwia dokonywanie bezgotówkowych transakcji zbliżeniowych, tj. bez wprowadzania karty do czytnika w danym punkcie handlowo-usługowym. Taką kartą można przeprowadzić transakcję bezgotówkową, zbliżając ją na odległość kilku centymetrów do terminala w sklepach oznaczonych logo VISA lub MasterCard oraz znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych na terenie kraju i za granicą.

  • Na czym polega zbliżeniowy system płacenia?

    Jeżeli dany punkt handlowo-usługowy obsługuje karty zbliżeniowe, po podejściu do kasy należy poinformować sprzedawcę o chęci wykonania transakcji zbliżeniowej. O czynnym terminalu zbliżeniowym informuje paląca się ciągłym światłem zielona dioda. W pierwszej kolejności sprzedawca wprowadzi do terminalu należność.

    Kartę należy zbliżyć do terminala i przytrzymać ją w odpowiedniej odległości 0 – 5 cm. Sygnał dźwiękowy i zapalenie się 4 zielonych diod informuje o przyjęciu płatności. Wtedy kartę można zabrać. Aby otrzymać papierowe potwierdzenie wykonania transakcji, należy poprosić o nie sprzedawcę (standardowo takie potwierdzenie nie jest drukowane).

  • Do czego służy Karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa jest kartą płatniczą służącą do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie osobistym. W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego lub w systemie bankowości internetowej. Karta zbliżeniowa posiada dotychczasową funkcjonalność karty stykowej wydawanej do konta osobistego, tj.: kartą tą możesz:

    • dokonywać płatności potwierdzanych kodem PIN lub złożeniem podpisu,
    • wypłacać gotówkę w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback,
    • wypłacać gotówkę z bankomatów,
    • wpłacać gotówkę we wpłatomatach ING Banku Śląskiego,
    • sprawdzać saldo rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego,
    • dokonywać płatności zbliżeniowych:
    Twoja karta zbliżeniowa Transakcje zbliżeniowe Transakcje tradycyjne - z wykorzystaniem paska magnetycznego lub chipa
    bez potwierdzania kodem PIN lub podpisem potwierdzane kodem PIN lub podpisem potwierdzane kodem PIN lub podpisem
    Debit MasterCard zbliżeniowa TAK – do 50 zł TAK – powyżej 50 zł TAK
    VISA TAK – do 50 zł nie dotyczy TAK
  • Jakie są zalety karty zbliżeniowej?

    Nareszcie pożegnasz się z uciążliwym bilonem zalegającym w Twoich kieszeniach. Dzięki karcie zbliżeniowej w prosty i bezpieczny sposób dokonasz drobnych płatności. Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

    Przy transakcjach zbliżeniowych do kwoty 50 zł nie musisz wprowadzać kodu PIN lub składać podpisu. Transakcja przebiega sprawniej.

  • Do jakiej kwoty mogę zrealizować transakcję zbliżeniową?

    Transakcję zbliżeniową można zrealizować:

    • do kwoty 50 zł (standardowo bez PIN-u lub podpisu, jednak ze względów bezpieczeństwa Bank zastrzega sobie prawo do zażądania od użytkownika karty potwierdzania PIN-em),
    • powyżej 50 zł (zapłacisz zbliżeniowo z PIN-em lub podpisem nawet do wysokości salda na rachunku).

    Dla kart VISA wydanych do 20 sierpnia 2012 r. możliwość wykonywania transakcji zbliżeniowych  powyżej 50 zł udostępnia się po wykonaniu pierwszej transakcji na terenie Polski w punkcie handlowo-usługowym realizującym płatności kartami z chipem lub w bankomacie ING Banku Śląskiego. 

    Jednorazowa transakcja zbliżeniowa bez PIN-u/podpisu może być wykonana maksymalnie do kwoty 50 zł (limit w Polsce). Limity w innych krajach: strefa EUR – 20 EUR, Wielka Brytania – 10 GBP, USA – 25 USD. Transakcje zbliżeniowe wliczane są do ustalonego dla danej karty limitu wszystkich transakcji bezgotówkowych.

  • Ile transakcji zbliżeniowych mogę dokonać jednego dnia?

    Nie ma ograniczenia w zakresie ilości wykonywanych transakcji w ciągu jednego dnia. Transakcje zbliżeniowe mogą być  również wykonywane jedna po drugiej. Bank zastrzega sobie prawo do żądania od użytkownika karty potwierdzania PIN-em lub podpisem transakcji w punktach handlowo-usługowych umożliwiających dokonywanie transakcji zbliżeniowych niezależnie od kwoty realizowanej transakcji.

  • Gdzie można płacić kartami zbliżeniowymi?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej VISA widniejący na karcie (transakcja potwierdzona kodem PIN-em lub podpisem):

    • płacąc nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również zagranicą,
    • wypłacając gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.

    Dodatkowo, możesz dokonywać transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo VISA PayWave wraz ze znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych .

    Punkty akceptacji kart zbliżeniowych VISA (PayWave)

  • Czy mogę korzystać z karty zbliżeniowej w sklepie bez konieczności płacenia zbliżeniowo?

    Z karty zbliżeniowej możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie, czyli w każdym punkcie handlowo-usługowym oznaczonym logo VISA, np. sklepie, restauracji, kraju jak i za granicą.

  • Jak sprawdzić, czy punkt usługowy lub sklep akceptują płatności zbliżeniowe?

    To proste. W widocznym miejscu (np. na drzwiach lub witrynie sklepu) powinno znajdować się logo organizacji płatniczej, np.
    VISA  

    Jeżeli nie widzisz logotypu, zapytaj obsługę, czy karta jest akceptowana.

    Dodatkowo na terminalu zbliżeniowym znajduje się znak akceptacji transakcji zbliżeniowych.

  • Kto może otrzymać Kartę zbliżeniową?

    Kartę zbliżeniową VISA może otrzymać każdy, kto posiada lub otworzy konto osobiste w ING Banku Śląskim. Karta zbliżeniowa jest wydawana do KONTA z LWEM w złotych dla klientów indywidualnych.

  • Jak rozpoznać czy moja karta jest zbliżeniowa?

    Na kartach zbliżeniowych wydawanych przez ING Bank Śląski znajduje się symbol fal oznaczający, że karta umożliwia płatności zbliżeniowe . Jest on umieszczony na awersie karty lub na rewersie w przypadku Mojej Karty ING wydanej do konta osobistego Direct.

  • Czy można określić dzienny limit transakcji dokonywanych kartą zbliżeniową?

    Tak.

    Można ustalić wysokość dziennego limitu transakcji bezgotówkowych (w tym także limit na transakcje na odległość umożlwiający płatność karta za zakupy w Internecie, oraz limit na transakcje bezgotówkowe zagraniczne) oraz gotówkowych dokonywanych kartą (osobno na transakcji gotówkowe zarówno w walucie krajowej jak i transakcje gotówkowe zagraniczne).

    Bezpłatnie można zmieniać limity na karcie, korzystając z systemu bankowości internetowej, Contact Centre lub w dowolnej placówki Banku.

  • Czy posługiwanie się kartą zbliżeniową jest bezpieczne?

    Karty zbliżeniowe są tak samo bezpieczne jak standardowe karty. Zastosowano w nich technologię bezpiecznego szyfrowania oraz ochronę przeciwdziałającą przypadkowym transakcjom. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, płatności o większej wartości będą jednak wymagały kodu PIN lub podpisu na potwierdzeniu transakcji.

    Ze względów bezpieczeństwa Bank zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji transakcji zbliżeniowej – w takich przypadkach klient powinien poprosić sprzedawcę o powtórną realizację transakcji, tym razem jako transakcji stykowej.

RozwińZwiń

Funkcja wielowalutowa

RozwińZwiń

Karta Visa w telefonie

RozwińZwiń

Pakiety wypłat

RozwińZwiń

Opłaty i prowizje

Wydanie karty ze standardowym wizerunkiem   0zł
Wydanie Mojej Karty ING lub zmiana wizerunku karty

pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwsza zmiana wizerunku karty, w przypadku posiadaczy kont Direct i Mobi w wieku 13-26 lat 

0zł

 

 

  w pozostałych przypadkach 15 zł
Miesięczna opłata za kartę

Jeśli kartami wydanymi do konta użytkownik zapłaci łącznie co najmniej 300 zł (jeśli ma 18-26 lat - 200 zł). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit Mastercard i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. 

0zł
 

W przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 13-18 lat oraz Kont Mobi w wieku 13-26 lat 

0 zł
  W pozostałych przypadkach 7zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych   0zł
Wypłata gotówki kartą w kraju

w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash

0zł
 

w bankomatach innych banków:

 
 

- Konto Direct, Mobi

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Każda kolejna - za opłatą 2,50 zł. 

0/2,50zł

  Z pakietem wypłat gotówki w kraju 0 zł
 

- Komfort i Premium

0zł
 

- Konta Student i Klasyczne

3% kwoty wypłaty
 

w ramach Cashback

0 zł
Wypłata gotówki w walucie innej niż PLN   3% kwoty wypłaty
Pakiet wypłat gotówki na 30 dni

w kraju

pakiet można aktywować do konta Direct i Mobi

5 zł
 

za granicą

pakiet można aktywować do konta Direct, Mobi, Komfort, Premium, Student i Klasyczne

15 zł

 

Tabela opłat i prowizji

Regulacje dotyczącące kart płatniczych

Zobacz, jak rozliczamy opłatę za kartę

Zobacz także

Rozwiń i zapoznaj się z pojęciami, które wynikają z obowiązujących przepisów
Wykaz usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym ustala nowe definicje dla pojęć, które znajdziesz na naszej stronie:

  • prowadzenie konta - prowadzenie rachunku płatniczego
  • przelew krajowy - polecenie przelewu krajowego
  • przelew wewnętrzny - polecenie przelewu wewnetrznego
  • stałe zlecenie - zlecenie stałe
  • przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim - polecenie przelewu wewnętrznego  przez usługę bankowości elektronicznej (System bankowości internetowej Moje ING)
  • przelew na Twoje konto w dowolnym banku - polecenie przelewu w PLN na rachunki prowadzone w innych Bankach w kraju (przelew krajowy)
  • płatności kartą za granicą - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych
  • wypłaty kartą za granicą - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych zgodnie z definicją zawartą w wykazie usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, wynikającym z ustawy o usługach płatniczych
  • wpłata gotówkowa - wpłata gotówki
  • wypłata gotówkowa - wypłata gotówki
  • bankowość internetowa (system bankowości internetowej) – usługa bankowości elektronicznej (System bankowości internetowej)
  • Halo Śląski – usługa bankowości telefonicznej (Serwis telefoniczny HaloŚląski)
  • Serwis SMS – powiadamianie SMS
  • Limit zadłużenia w koncie - kredyt w rachunku płatniczym

1. Funkcja wielowalutowa umożliwia płacenie kartą Visa zbliżeniową z podłączonych do niej kont walutowych w EUR, USD i GBP. Konta można połączyć do karty w Moim ING. Z funkcji wielowalutowej nie mogą korzystać osoby poniżej 18 roku życia i pełnomocnicy do konta.

2. Nie pobieramy opłaty za kartę od posiadaczy kont Direct w wieku 13-18 lat i posiadaczy kont Mobi w wieku 13-26 lat. Opłatę za kartę Visa zbliżeniowa w wysokości 7 zł pobieramy tylko wtedy, jeśli kartami wydanymi do Twojego konta Direct lub Komfort zapłacisz łącznie mniej niż 300 zł (jeśli masz konto Direct i 18-26 lat - 200 zł). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit Mastercard i Mastercard w telefonie, które zrobisz w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. 

3. Brak prowizji dotyczy transakcji bezgotówkowej, rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie dokonanej transakcji (EUR, USD, GBP). Brak wystarczających środków na tym koncie spowoduje obciążenie konta złotówkowego kwotą transakcji i prowizją za przewalutowanie - 3% kwoty transakcji. Pozostałe opłaty i prowizje dla kart płatniczych zostały określone w Tabeli Opłat w Prowizji.