Konto walutowe
Konto w euro, dolarach amerykańskich lub funtach brytyjskich. Dla ludzi, którzy dużo podróżują, pracują lub uczą się, kupują w internecie za granicą.
0zł
za wydanie karty
0zł
za wypłaty z bankomatów naszego banku i sieci Planet Cash w kraju
0zł
za kartę, jeśli zrobisz nią transakcje za minimum 300 zł miesięcznie2
0zł
za płatności w walutach obcych z Twojego konta walutowego3
Wystarczy Ci jedna karta, by płacić w Polsce i za granicą.
Do karty wydanej do konta osobistego w złotych możesz podłączyć jednocześnie kilka swoich kont walutowych - w EUR, USD i GBP.
Dzięki temu zapłacisz w tych walutach bez prowizji za przewalutowanie.
Masz już kartę Visa zbliżeniowa? Nie musisz zamawiać nowej. Wystarczy, że podłączysz konta walutowe do karty, którą już masz.
Konta walutowe podłączasz do karty tylko raz, a my automatycznie rozpoznajemy, z którego z nich pobrać pieniądze, w zależności od tego, w jakiej walucie została dokonana transakcja. Jeśli nie będziesz mieć wystarczającej kwoty na koncie walutowym, pieniądze pobierzemy z Twojego konta złotówkowego.
Pamiętaj o ustawieniu limitów transakcji - osobno dla płatności w kraju, za granicą i przez internet.
Żeby płacić kartą Visa zbliżeniową w EUR, USD lub GBP, musisz
mieć konto w tej walucie obcej. Łatwo otworzysz je w bankowości internetowej Moje ING.
Otwarcie i prowadzenie konta jest bezpłatne.
do swojego konta bankowego w PLN w naszym banku
Jeśli masz już kartę, nie musisz zamawiać nowej.
i wpłać na nie pieniądze
Możesz otworzyć konta walutowe w euro, dolarach amerykańskich lub funtach brytyjskich. Możesz to zrobić w bankowości internetowej Moje ING lub oddziale banku.
do swojej karty Visa zbliżeniowa
Możesz to zrobić w bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji mobilnej Moje ING mobile w szczegółach karty.
Konta walutowe możesz podłączyć lub odłączyć od karty w dowolnym momencie. Jednocześnie do jednej karty możesz
mieć podłączone tylko jedno konto w danej walucie. Konto w PLN jest powiązane z Twoją kartą na stałe.
Ty decydujesz do czego ma służyć Twoja karta i jak ma wyglądać.
Żeby z niej korzystać potrzebujesz tylko konta osobistego w naszym banku.
Karta Visa zbliżeniowa do Twojego konta może wyglądać tak jak chcesz. Możesz na niej umieścić własny wizerunek lub wybrać jedną z ponad 100 grafik z naszej galerii pomysłów. Jeśli masz mniej niż 26 lat, pierwszą Moją Kartę ING dostaniesz bez opłat.
Kartą Visa zbliżeniową zapłacisz na całym świecie - w sklepach, restauracjach, na stacjach benzynowych i internecie – nie potrzebujesz do tego karty kredytowej. Możesz płacić zbliżeniowo na terminalach płatniczych do kwoty 50 zł bez potwierdzania PIN-e lub podpisem. W każdej chwili możesz wyłączyć płatności zbliżeniowe w Moim ING. Możesz też wypłacać gotówkę z bankomatów albo w sklepie - podczas codziennych zakupów dzięki usłudze Cashback.
Płatności kartą Visa zbliżeniowa umożliwiają Ci pełną kontrolę nad Twoimi wydatkami. Są równie
bezpieczne w sklepach stacjonarnych jak w internecie.
Załóż konto osobiste przez Internet z kartę Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową
Zaloguj się do bankowości internetowej i zamów kartę
Nie aktywowałeś dostępu do bankowości internetowej?
Aktywuj teraz
Bank nie pobiera żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu płatności kartą za towary lub usługi.
Kartą zbliżeniową do konta ING Banku Śląskiego możesz bezpłatnie wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash.
Bezpłatna jest również pierwsza wypłata z bankomatu innego niż ING Bank Śląski i sieci Planet Cash w danym okresie rozliczeniowym kartą wydaną do kont Direct i Direct dla Firmy. Okres rozliczeniowy w przypadku klientów indywidualnych liczymy od 29 dnia danego miesiąca od 28 dnia następnego miesiąca. W przypadku Przedsiębiorców okres rozliczeniowy jest zgodny z miesiącem kalendarzowym. Każda kolejna wypłata kartą z obcego bankomatu następuje za opłatą 2,50 zł.
Bezpłatne wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce umożliwiamy z konta Komfort.
Nowi klienci mogą zamówić kartę wraz z otwarciem rachunku:
Klienci posiadający już rachunek w ING Banku Śląskim S.A. kartę mogą zamówić w:
Karta wydawana jest na 5 lat.
Opłaty są zgodne z Tabelą Opłat i Prowizji
Rok i miesiąc, w którym upływa termin ważności, umieszczony jest na karcie. Po informacji „VALID THRU”, co oznacza „WAŻNA DO”, zapisana jest data, gdzie dwie pierwsze cyfry to miesiąc, a dwie następne to rok. Karta płatnicza jest ważna do ostatniego dnia miesiąca oznaczonego na niej, np. data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.
Samo zbliżenie karty zbliżeniowej do terminala w np. sklepie, w tym przejście obok terminala z kartą w torebce lub portfelu, nie jest wystarczające do sfinalizowania transakcji. Uprzednio sprzedawca musi wprowadzić kwotę, co powoduje nawiązanie połączenia terminala z kartą. Samą kartę należy zdecydowanie zbliżyć do terminala, co najmniej 5 cm od terminala.
Po wymianie danych pomiędzy terminalem a kartą połączenie zostaje zakończone i jest skuteczne jedynie dla tej transakcji o konkretnej, uprzednio wprowadzonej, kwocie. Próba kolejnego obciążenia klienta tą samą kwotą lub inną jest więc niemożliwa, gdyż takie działanie wymagałoby kolejnego kontaktu terminala z kartą.
Szczegółowe informacje dotyczące bezpieczeństwa kart płatniczych znajdują się tutaj
Najprościej i najszybciej możesz to zrobić telefonicznie.
Zadzwoń pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
Pierwszą transakcję po aktywacji karty najlepiej wykonać na terenie Polski w bankomacie ING Banku Śląskiego lub w punkcie handlowo-usługowym realizującym płatności kartami z chipem.
Odnowioną kartę możesz aktywować poprzez dokonanie transakcji wymagającej użycia PIN np.: wypłatę gotówki w bankomatach Banku lub obcych, zmianę PIN w bankomacie Banku, sprawdzenie salda w bankomacie Banku, płatność w punkcie handlowo-usługowym.
W przypadku, gdy twoja karta została odnowiona na nowy typ karty (np. karta VISA na VISA zbliżeniową) konieczne jest nadanie nowego kodu PIN i aktywowanie karty poprzez system bankowości internetowej (jeżeli jesteś jego użytkownikiem) lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
Powinieneś złożyć reklamację w dowolnym oddziale Banku, który zamówi dla Ciebie nową kartę. Złożenie reklamacji możliwe jest również na infolinii Banku, numer telefonu: +48 (32) 357 00 69
Nową kartę będziesz mógł odebrać w oddziale Banku.
Upewnij się, czy nie zostawiłeś karty w domu albo w poprzednio noszonej garderobie. Jeśli nie znajdziesz swojej karty, musisz ją niezwłocznie zastrzec.
Możesz to zrobić na trzy sposoby:
Od momentu zastrzeżenia Bank przejmuje pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zastrzegania kart, skontaktuj się z Bankiem pod numerem +48 (32) 357 00 12.
W przypadku kart płatniczych do rachunku możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:
Za zmianę kodu PIN nie jest pobierana opłata.
Tak, kartami VISA do konta osobistego, VISA zbliżeniowa oraz kartą Maestro do rachunku w euro można płacić w internecie oraz drogą pocztową i telefoniczną, o ile użytkownik karty będący równocześnie użytkownikiem bankowości internetowej, ustali wartość limitu dla transakcji na odległość.
Zmiana wartości limitu dla transakcji na odległość możliwa jest poprzez system bankowości internetowej. Wykonanie transakcji na odległość w walucie innej niż PLN, nie wymaga zmiany wartości limitu na transakcje zagraniczne.
Do realizowania tego typu transakcji polecamy również inne karty płatnicze z naszej oferty, np. K@rtę wirtualną ING VISA - wirtualną kartę przedpłaconą bez fizycznej, plastikowej formy. Kartą możesz płacić za zakupy w sklepach internetowych, a także za zamówienia składane drogą telefoniczną lub pocztową. Oferujemy także szeroką gamę kart kredytowych.
Aby zakupy w sieci były bezpieczne:
Informacje takie możesz w każdej chwili uzyskać korzystając z systemu bankowości internetowej lub serwisu HaloŚląski, sprawdzając transakcje na twoim rachunku osobistym lub bieżącym. Informację o wszystkich transakcjach wykonanych kartą znajdziesz również na wyciągu z twojego rachunku.
Jeśli będziesz aktywnie korzystać ze swojej karty VISA lub MasterCard, płacąc nią za towary i usługi, zostaniesz zwolniony z miesięcznej opłaty za kartę. Wystarczy, że w okresie rozliczeniowym zrobisz nią zakupy na kwotę min. 300 zł (200 zł - jeżeli masz 18-26 lat i konto Direct).
Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit MasterCard i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca - dla klientów indywidualnych. W przypadku Przedsiębiorców obejmuje miesiąc kalendarzowy.
W takiej sytuacji powinieneś zastrzec kartę i zamówić nową telefoniczne pod numerem 32 357 00 12 lub w systemie bankowości internetowej.
Po trzecim kolejnym wprowadzeniu błędnego PIN w bankomacie albo po szóstym wprowadzeniu błędnego PIN w terminalu sklepowym, karta jest blokowana. Użytkownik karty może ją odblokować telefonicznie pod numerem 32 357 00 12 lub w systemie bankowości internetowej. W ten sam sposób możesz dokonać zmiany PIN, jeśli go nie pamiętasz.
W przypadku kart zamawianych w oddziale, poprzez bankowość internetową lub w momencie otwierania rachunku przez stronę internetową www.ingbank.pl, kartę otrzymasz w terminie do 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Nieaktywna karta płatnicza zostanie przesłana listem zwykłym.
Bez względu na to, czy zdecydujesz się na Moją Kartę ING, czy na kartę debetową ze standardowym wizerunkiem do KONT z LWEM w złotych możesz mieć jedną kartę.
Kod CVV lub CVC2 znajduje się na rewersie karty - kod CVC2 znajduje się na karcie Maestro w Euro, a CVV na karcie Visa Zbliżeniowa
Zwiń
Kartą zbliżeniową, inne określenia: bezstykowa, contactless, PayPass (dot. kart z logo MasterCard i Maestro) lub PayWave (dot. kart z logo VISA) określa się kartę, która umożliwia dokonywanie bezgotówkowych transakcji zbliżeniowych, tj. bez wprowadzania karty do czytnika w danym punkcie handlowo-usługowym. Taką kartą można przeprowadzić transakcję bezgotówkową, zbliżając ją na odległość kilku centymetrów do terminala w sklepach oznaczonych logo VISA lub MasterCard oraz znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych na terenie kraju i za granicą.
Jeżeli dany punkt handlowo-usługowy obsługuje karty zbliżeniowe, po podejściu do kasy należy poinformować sprzedawcę o chęci wykonania transakcji zbliżeniowej. O czynnym terminalu zbliżeniowym informuje paląca się ciągłym światłem zielona dioda. W pierwszej kolejności sprzedawca wprowadzi do terminalu należność.
Kartę należy zbliżyć do terminala i przytrzymać ją w odpowiedniej odległości 0 – 5 cm. Sygnał dźwiękowy i zapalenie się 4 zielonych diod informuje o przyjęciu płatności. Wtedy kartę można zabrać. Aby otrzymać papierowe potwierdzenie wykonania transakcji, należy poprosić o nie sprzedawcę (standardowo takie potwierdzenie nie jest drukowane).
Karta zbliżeniowa jest kartą płatniczą służącą do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie osobistym. W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego lub w systemie bankowości internetowej. Karta zbliżeniowa posiada dotychczasową funkcjonalność karty stykowej wydawanej do konta osobistego, tj.: kartą tą możesz:
Twoja karta zbliżeniowa | Transakcje zbliżeniowe | Transakcje tradycyjne - z wykorzystaniem paska magnetycznego lub chipa | |
bez potwierdzania kodem PIN lub podpisem | potwierdzane kodem PIN lub podpisem | potwierdzane kodem PIN lub podpisem | |
Debit MasterCard zbliżeniowa | TAK – do 50 zł | TAK – powyżej 50 zł | TAK |
VISA | TAK – do 50 zł | nie dotyczy | TAK |
Nareszcie pożegnasz się z uciążliwym bilonem zalegającym w Twoich kieszeniach. Dzięki karcie zbliżeniowej w prosty i bezpieczny sposób dokonasz drobnych płatności. Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.
Przy transakcjach zbliżeniowych do kwoty 50 zł nie musisz wprowadzać kodu PIN lub składać podpisu. Transakcja przebiega sprawniej.
Transakcję zbliżeniową można zrealizować:
Dla kart VISA wydanych do 20 sierpnia 2012 r. możliwość wykonywania transakcji zbliżeniowych powyżej 50 zł udostępnia się po wykonaniu pierwszej transakcji na terenie Polski w punkcie handlowo-usługowym realizującym płatności kartami z chipem lub w bankomacie ING Banku Śląskiego.
Jednorazowa transakcja zbliżeniowa bez PIN-u/podpisu może być wykonana maksymalnie do kwoty 50 zł (limit w Polsce). Limity w innych krajach: strefa EUR – 20 EUR, Wielka Brytania – 10 GBP, USA – 25 USD. Transakcje zbliżeniowe wliczane są do ustalonego dla danej karty limitu wszystkich transakcji bezgotówkowych.
Nie ma ograniczenia w zakresie ilości wykonywanych transakcji w ciągu jednego dnia. Transakcje zbliżeniowe mogą być również wykonywane jedna po drugiej. Bank zastrzega sobie prawo do żądania od użytkownika karty potwierdzania PIN-em lub podpisem transakcji w punktach handlowo-usługowych umożliwiających dokonywanie transakcji zbliżeniowych niezależnie od kwoty realizowanej transakcji.
Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej VISA widniejący na karcie (transakcja potwierdzona kodem PIN-em lub podpisem):
Dodatkowo, możesz dokonywać transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo VISA PayWave wraz ze znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych .
Z karty zbliżeniowej możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie, czyli w każdym punkcie handlowo-usługowym oznaczonym logo VISA, np. sklepie, restauracji, kraju jak i za granicą.
To proste. W widocznym miejscu (np. na drzwiach lub witrynie sklepu) powinno znajdować się logo organizacji płatniczej, np.
VISA
Jeżeli nie widzisz logotypu, zapytaj obsługę, czy karta jest akceptowana.
Dodatkowo na terminalu zbliżeniowym znajduje się znak akceptacji transakcji zbliżeniowych.
Kartę zbliżeniową VISA może otrzymać każdy, kto posiada lub otworzy konto osobiste w ING Banku Śląskim. Karta zbliżeniowa jest wydawana do KONTA z LWEM w złotych dla klientów indywidualnych.
Na kartach zbliżeniowych wydawanych przez ING Bank Śląski znajduje się symbol fal oznaczający, że karta umożliwia płatności zbliżeniowe . Jest on umieszczony na awersie karty lub na rewersie w przypadku Mojej Karty ING wydanej do konta osobistego Direct.
Tak.
Można ustalić wysokość dziennego limitu transakcji bezgotówkowych (w tym także limit na transakcje na odległość umożlwiający płatność karta za zakupy w Internecie, oraz limit na transakcje bezgotówkowe zagraniczne) oraz gotówkowych dokonywanych kartą (osobno na transakcji gotówkowe zarówno w walucie krajowej jak i transakcje gotówkowe zagraniczne).
Bezpłatnie można zmieniać limity na karcie, korzystając z systemu bankowości internetowej, Contact Centre lub w dowolnej placówki Banku.
Karty zbliżeniowe są tak samo bezpieczne jak standardowe karty. Zastosowano w nich technologię bezpiecznego szyfrowania oraz ochronę przeciwdziałającą przypadkowym transakcjom. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, płatności o większej wartości będą jednak wymagały kodu PIN lub podpisu na potwierdzeniu transakcji.
Ze względów bezpieczeństwa Bank zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji transakcji zbliżeniowej – w takich przypadkach klient powinien poprosić sprzedawcę o powtórną realizację transakcji, tym razem jako transakcji stykowej.
Zwiń
Nie musisz zamawiać nowej karty. Funkcja wielowalutowa dostępna jest na każdej karcie VISA zbliżeniowa.
Korzystanie z funkcji wielowalutowej karty Visa zbliżeniowa jest bezpłatne. Funkcji nie trzeba włączać – wystarczy podłączyć konto walutowe do karty w Moim ING lub w oddziale Banku.
Funkcja wielowalutowa nie powoduje naliczania dodatkowych opłat. Zarówno wysokość opłaty, jak i suma transakcji, dzięki którym unikniesz opłaty miesięcznej, pozostają bez zmian.
Trzeba być posiadaczem lub współposiadaczem konta w PLN, użytkownikiem karty VISA zbliżeniowa oraz mieć konto walutowe w EUR, USD, GBP w naszym banku.
Nie, funkcja wielowalutowa nie jest dostępna dla pełnomocników ani osób poniżej 18 roku życia.
Wszystkie, które były dostępne do tej pory: transakcje bezgotówkowe i gotówkowe w kraju i zagranicą (wypłaty, wpłaty, płacenie za zakupy i usługi), transakcje w internecie.
Konta walutowe możesz podłączyć/odłączyć w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej (w sekcji „Karty i płatności telefonem”, wybierz swoją kartę Visa Zbliżeniowa, a potem „Podłącz konto walutowe”/”Odłącz konto walutowe”) oraz w oddziale banku. Nie podłączysz/odłączysz konta do karty na infolinii.
Trzy – po jednym w każdej z walut, czyli: EUR, USD, GBP.
Tak, do karty Visa zbliżeniowa można podłączyć konto w EUR, do którego została wydana karta Maestro EUR.
Spowoduje to zamknięcie karty. Wówczas nie wykonasz żadnych transakcji.
Konto zostanie automatycznie odłączone od karty.
Tak, konto możesz w dowolnym momencie podłączyć/odłączyć do/od karty.
Tak, jeśli zostaną one rozliczone i zaksięgowane w trakcie cyklu rozliczeniowego, będą wliczane do sumy transakcji, dzięki której możesz uniknąć miesięcznej opłaty za użytkowanie karty.
Jeżeli – w chwili płatności – nie masz wystarczającej kwoty na koncie walutowym, system rozliczy transakcję na koncie osobistym w PLN. Pod warunkiem, że na nim będzie wystarczająca kwota.
Transakcję rozliczymy na koncie osobistym w PLN.
W bankomacie otrzymasz informacje wyłącznie o saldzie konta osobistego w PLN, do którego karta została wydana.
Możesz płacić i wypłacać zgodnie z limitami transakcji, które masz ustalone dla swojej karty. Dla każdego typu transakcji, czyli: gotówkowych, bezgotówkowych, internetowych można ustalić osobny limit. Wartość limitów określana jest w PLN. Obowiązują one niezależnie od liczby i rodzajów kont, które zostały do niej podłączone. Transakcje w innych walutach obniżają limit w PLN.
Na przykład dla transakcji bezgotówkowych domyślny limit wynosi 2000 PLN. Do takiej kwoty (lub jej równowartości) dziennie możesz wykonać transakcje tego typu. Wysokość limitów możesz zmienić w dowolnej chwili w bankowości internetowej.
Rozliczenie następuje zawsze na tym koncie, na którym zablokowane są środki potrzebne do wykonania transakcji. Wygląda to tak:
Jeśli na koncie walutowym zablokowane zostały środki z przeznaczeniem na pokrycie transakcji, to zostanie ona rozliczona właśnie na nim – nawet jeśli po transakcji konto zostanie odłączone od karty.
Wszystkie opłaty i prowizje będą rozliczane na tym koncie osobistym do którego karta została wydana. Wyjątkiem jest prowizja za wypłatę bankomatu, która obciąży to konto walutowe, z którego transakcja została rozliczona.
Nie, pieniądze musisz wpłacić bezpośrednio w oddziale lub wykonać przelew walutowy.
Tak, ale wyłącznie z konta w EUR i wyłącznie w bankomatach ING, które umożliwiają wypłatę EUR.
Możesz płacić bezpośrednio w danej walucie (EUR, USD, GBP), dzięki temu unikniesz kosztów przewalutowania.
Tak, płacąc w internecie w EUR, USD, GBP możesz uniknąć kosztów przewalutowania. Zwróć uwagę, że w niektórych sklepach internetowych możesz wybrać walutę, w jakiej transakcja ma być rozliczona.
W niektórych bankomatach oraz terminalach płatniczych możesz wybrać opcję Dynamic Currency Conversion. Dzięki niej możesz wykonać transakcję w walucie kraju, w którym wydana jest karta, czyli np. w PLN. Dlatego też, jeśli chcesz zapłacić kartą bezpośrednio z konta walutowego, pomiń tę opcję – inaczej Twoja płatność zostanie rozliczona na koncie osobistym w PLN.
Zwiń
Wydanie karty ze standardowym wizerunkiem | 0zł | |
---|---|---|
Wydanie Mojej Karty ING lub zmiana wizerunku karty |
Nie pobieramy opłaty w przypadku posiadaczy kont Direct w wieku 13-26 lat za pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwsze dokonanie zmiany wizerunku karty, niezależnie od ilości kart płatniczych posiadanych do kont Direct. |
15zł
0zł |
Miesięczna opłata za kartę | Jeśli kartami wydanymi do konta użytkownik zapłaci łącznie co najmniej 300 zł (jeśli ma 18-26 lat - 200 zł). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit MasterCard i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. |
0zł |
W pozostałych przypadkach |
7zł | |
W przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 13-18 lat nie pobieramy opłaty |
||
Realizacja transakcji bezgotówkowych | 0zł | |
Wypłata gotówki kartą i BLIKIEM w kraju | w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash |
0zł |
w bankomatach i kasach innych banków: |
||
- Konta Direct Pierwsza wypłata kartą i pierwsza wypłata BLIKIEM rozliczana przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Każda kolejna - za opłatą 2,50 zł. |
0zł/ 2,50zł
|
|
- Komfort i Premium |
0zł | |
- Konta Student i Klasyczne |
3% kwoty wypłaty | |
w ramach Cashback: |
0 zł | |
Wypłata gotówki w walucie innej niż PLN | 3% kwoty wypłaty |
1. Funkcja wielowalutowa umożliwia płacenie kartą Visa zbliżeniową z podłączonych do niej kont walutowych w EUR, USD i GBP. Konta można połączyć do karty w Moim ING. Z funkcji wielowalutowej nie mogą korzystać osoby poniżej 18 roku życia i pełnomocnicy do konta.
2. Opłatę za kartę Visa zbliżeniowa w wysokości 7 zł pobieramy tylko wtedy, jeśli kartami wydanymi do Twojego konta zapłacisz łącznie mniej niż 300 zł (jeśli masz 18-26 lat - 200 zł). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit MasterCard i Mastercard w telefonie, które zrobisz w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. Nie pobieramy opłaty za kartę od posiadaczy kont Direct w wieku 13-18 lat.
3. Brak prowizji dotyczy transakcji bezgotówkowej, rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie dokonanej transakcji (EUR, USD, GBP). Brak wystarczających środków na tym koncie spowoduje obciążenie konta złotówkowego kwotą transakcji i prowizją za przewalutowanie - 3% kwoty transakcji.