0

za wydanie karty

0

za wypłaty z bankomatów naszego banku i sieci Planet Cash w kraju

0

za kartę, jeśli zrobisz nią transakcje za minimum 300 zł miesięcznie2

0

za płatności w walutach obcych z Twojego konta walutowego3

Jedna karta – wiele walut

Wystarczy Ci jedna karta, by płacić w Polsce i za granicą.
Do karty wydanej do konta osobistego w złotych możesz podłączyć jednocześnie kilka swoich kont walutowych - w EUR, USD i GBP.
Dzięki temu zapłacisz w tych walutach bez prowizji za przewalutowanie.

Masz już kartę Visa zbliżeniowa? Nie musisz zamawiać nowej. Wystarczy, że podłączysz konta walutowe do karty, którą już masz.

Konta walutowe podłączasz do karty tylko raz, a my automatycznie rozpoznajemy, z którego z nich pobrać pieniądze, w zależności od tego, w jakiej walucie została dokonana transakcja. Jeśli nie będziesz mieć wystarczającej kwoty na koncie walutowym, pieniądze pobierzemy z Twojego konta złotówkowego. 

Pamiętaj o ustawieniu limitów transakcji - osobno dla płatności w kraju, za granicą i przez internet.

Jak korzystać z funkcji wielowalutowej

Żeby płacić kartą Visa zbliżeniową w EUR, USD lub GBP, musisz
mieć konto w tej walucie obcej. Łatwo otworzysz je w bankowości internetowej Moje ING.
Otwarcie i prowadzenie konta jest bezpłatne.

1

Zamów Kartę Visa do swojego konta w PLN w naszym banku

Zamów Kartę Visa

do swojego konta w PLN w naszym banku

Jeśli masz już kartę, nie musisz zamawiać nowej. 

2

Otwórz konto walutowe i wpłacaj

Otwórz konto walutowe

i wpłać na nie pieniądze

Możesz otworzyć konta w euro, dolarach amerykańskich lub funtach brytyjskich. Możesz to zrobić w bankowości internetowej Moje ING lub oddziale banku. 

3

Podłącz konto walutowe do swojej karty Visa Zbliżeniowa

Podłącz konto walutowe

do swojej karty Visa zbliżeniowa

Możesz to zrobić w bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji mobilnej Moje ING mobile w szczegółach karty.

Konta walutowe możesz podłączyć lub odłączyć od karty w dowolnym momencie. Jednocześnie do jednej karty możesz
mieć podłączone tylko jedno konto w danej walucie. Konto w PLN jest powiązane z Twoją kartą na stałe.

Zobacz na filmie

Karta taka jak chcesz

Ty decydujesz do czego ma służyć Twoja karta i jak ma wyglądać.
Żeby z niej korzystać potrzebujesz tylko konta osobistego w naszym banku.

Moja Karta ING

Karta Visa zbliżeniowa do Twojego konta może wyglądać tak jak chcesz. Możesz na niej umieścić własny wizerunek lub wybrać jedną z ponad 100 grafik z naszej galerii pomysłów. Jeśli masz mniej niż 26 lat, pierwszą Moją Kartę ING dostaniesz bez opłat.

Płać zbliżeniowo, albo tradycyjnie

Kartą Visa zbliżeniową zapłacisz na całym świecie - w sklepach, restauracjach, na stacjach benzynowych i internecie – nie potrzebujesz do tego karty kredytowej. Możesz płacić zbliżeniowo na terminalach płatniczych do kwoty 50 zł bez potwierdzania PIN-e lub podpisem. W każdej chwili możesz wyłączyć płatności zbliżeniowe w Moim ING. Możesz też wypłacać gotówkę z bankomatów albo w sklepie - podczas codziennych zakupów dzięki usłudze Cashback.

Bezpieczeństwo i kontrola

Płatności kartą Visa zbliżeniowa umożliwiają Ci pełną kontrolę nad Twoimi wydatkami. Są równie
bezpieczne w sklepach stacjonarnych jak w internecie.

Jak dostać kartę?

Nie masz jeszcze konta w ING Banku Śląskim?

Załóż konto osobiste przez Internet z kartę Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową

Otwórz konto

Więcej o koncie

Masz już konto w ING Banku Śląskim?

Zaloguj się do bankowości internetowej i zamów kartę

Zaloguj się

Nie aktywowałeś dostępu do bankowości internetowej?
Aktywuj teraz

Pytania i odpowiedzi

  • Podstawowe informacje

  • Płatności zbliżeniowe

  • Funkcja wielowalutowa

Podstawowe informacje

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Bank nie pobiera  żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu płatności kartą za towary lub usługi.

  • Z jakich bankomatów mogę bezpłatnie wypłacać pieniądze?

    Kartą zbliżeniową do konta VISA możesz bezpłatnie wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash. Pierwsza wypłata kartą z bankomatu innego niż ING Bank Śląski i sieci Planet Cash, rozliczona przez Bank w okresie od 29 dnia danego miesiąca od 28 dnia następnego miesiąca jest bezpłatna. Każda kolejna wyplata kartą za opłatą 2,50zł.

  • W jaki sposób można otrzymać kartę?

    Nowi klienci mogą zamówić kartę wraz z otwarciem rachunku:

    Klienci posiadający już rachunek w ING Banku Śląskim S.A. kartę mogą zamówić w:

  • Na jaki czas wydawana jest karta?

    Karta wydawana jest na 5 lat.

  • Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?

    Opłaty są zgodne z Tabelą Opłat i Prowizji

  • Do kiedy ważna jest moja karta płatnicza?

    Rok i miesiąc, w którym upływa termin ważności, umieszczony jest na karcie. Po informacji „VALID THRU”, co oznacza „WAŻNA DO”, zapisana jest data, gdzie dwie pierwsze cyfry to miesiąc, a dwie następne to rok. Karta płatnicza jest ważna do ostatniego dnia miesiąca oznaczonego na niej, np. data 07/16 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2016 roku.

  • Czy można nieświadomie zapłacić Kartą zbliżeniową (przechodząc obok terminala akceptującego takie karty)?

    Samo zbliżenie karty zbliżeniowej do terminala w np. sklepie, w tym przejście obok terminala z kartą w torebce lub portfelu, nie jest wystarczające do sfinalizowania transakcji. Uprzednio sprzedawca musi wprowadzić kwotę, co powoduje nawiązanie połączenia terminala z kartą. Samą kartę należy zdecydowanie zbliżyć do terminala, co najmniej 5 cm od terminala.

    Po wymianie danych pomiędzy terminalem a kartą połączenie zostaje zakończone i jest skuteczne jedynie dla tej transakcji o konkretnej, uprzednio wprowadzonej, kwocie. Próba kolejnego obciążenia klienta tą samą kwotą lub inną jest więc niemożliwa, gdyż takie działanie wymagałoby kolejnego kontaktu terminala z kartą.

  • W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
    • Zawsze pamiętaj, gdzie jest Twoja karta i trzymaj ją w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Prowadź spis numerów wszystkich swoich kart, ich dat ważności i telefonów alarmowych (te ostatnie zazwyczaj znajdują się z tyłu karty).
    • Przechowuj dane o kartach w bezpiecznym miejscu, innym niż karty. Użyjesz ich przy zgłoszeniu zaginięcia bądź kradzieży.

    Szczegółowe informacje dotyczące bezpieczeństwa kart płatniczych znajdują się tutaj

  • W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?

    Najprościej i najszybciej możesz to zrobić telefonicznie.

    Zadzwoń pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).

    Pierwszą transakcję po aktywacji karty najlepiej wykonać na terenie Polski w bankomacie ING Banku Śląskiego lub w punkcie handlowo-usługowym realizującym płatności kartami z chipem.

  • Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

    Odnowioną kartę możesz aktywować poprzez dokonanie transakcji wymagającej użycia PIN np.: wypłatę gotówki w bankomatach Banku lub obcych, zmianę PIN w bankomacie Banku, sprawdzenie salda w bankomacie Banku, płatność w punkcie handlowo-usługowym.

    W przypadku, gdy twoja karta została odnowiona na nowy typ karty (np. karta VISA na VISA zbliżeniową) konieczne jest nadanie nowego kodu PIN i aktywowanie karty poprzez system bankowości internetowej (jeżeli jesteś jego użytkownikiem) lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
     

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    Powinieneś złożyć reklamację w dowolnym oddziale Banku, który zamówi dla Ciebie nową kartę. Złożenie reklamacji możliwe jest również na infolinii Banku, numer telefonu: +48 (32) 357 00 69
    Nową kartę będziesz mógł odebrać w oddziale Banku.

     

     

  • Co należy zrobić w przypadku utraty lub zgubienia karty?

    Upewnij się, czy nie zostawiłeś karty w domu albo w poprzednio noszonej garderobie. Jeśli nie znajdziesz swojej karty, musisz ją niezwłocznie zastrzec.

    Możesz to zrobić na trzy sposoby:

    Od momentu zastrzeżenia Bank przejmuje pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

  • W jaki sposób mogę zastrzec kartę?

    Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zastrzegania kart, skontaktuj się z Bankiem pod numerem +48 (32) 357 00 12.

  • Jak zmienić PIN?

    W przypadku kart płatniczych do rachunku możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:

    • w bankomatach ING Banku Śląskiego - znajdź najbliższy bankomat
    • w systemie bankowości internetowej - zaloguj się
    • na infolinii Banku, dzwoniąc pod numer +48 32 357 00 12 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora). 

    Za zmianę kodu PIN nie jest pobierana opłata.

  • Czy moją kartą płatniczą do rachunku mogę płacić w Internecie?

    Tak, kartami VISA do konta osobistego, ViSA zbliżeniową oraz kartą Maestro do rachunku w euro można płacić w internecie oraz drogą pocztową i telefoniczną, o ile użytkownik karty będący równocześnie użytkownikiem Ibankowości internetowej, ustali wartość limitu dla transakcji na odległość.

    Zmiana wartości limitu dla transakcji na odległość możliwa jest poprzez system bankowości internetowej. Wykonanie transakcji na odległość w walucie innej niż zł, nie wymaga zmiany wartości limitu na transakcje zagraniczne.

    Do realizowania tego typu transakcji polecamy również inne karty płatnicze z naszej oferty, np. k@rtę wirtualną ING VISA (pierwsza w Polsce wirtualna karta przedpłacona bez fizycznej, plastikowej formy). Kartą możesz płacić za zakupy w sklepach internetowych, a także za zamówienia składane drogą telefoniczną lub pocztową. Oferujemy także szeroką gamę kart kredytowych.

  • O czym powinienem pamiętać płacąc w Internecie?

    Aby zakupy w sieci były bezpieczne:

    • Zawsze sprawdzaj czy na stronie rejestracji lub logowania połączenie jest szyfrowane
    • Używaj oryginalnego, stale aktualizowanego oprogramowania
    • Stosuj programy antywirusowe oraz zapory ogniowe
    • Nie rób zakupów z nieznanych komputerów, np. w kafejkach internetowych
    • Korzystaj z dużych, znanych i renomowanych sklepów
    • Nie ujawniaj kodu CVV2 lub CVC2 bez potrzeby - podawaj go tylko na wyraźne żądanie sklepu internetowego 
    • Nie przetrzymuj większej ilości środków na rachunku karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi
  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Informacje takie możesz w każdej chwili uzyskać korzystając z systemu bankowości internetowej lub serwisu HaloŚląski, sprawdzając transakcje na twoim rachunku osobistym lub bieżącym. Informację o wszystkich transakcjach wykonanych kartą znajdziesz również na wyciągu z twojego rachunku.

  • Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystał z karty?

    Jeśli będziesz aktywnie korzystać ze swojej karty VISA lub MasterCard, płacąc nią za towary i usługi, zostaniesz zwolniony z miesięcznej opłaty za użytkowanie karty. Wystarczy, że w ciągu okresu rozliczeniowego dokonasz zakupów na kwotę min. 300 zł (dotyczy transakcji rozliczonych przez bank w danym okresie rozliczeniowym).

    Dodatkowo będziemy sumować wartość rozliczonych transakcji bezgotówkowych wykonanych dowolną kombinacją kart Visa Zbliżeniowa, Debit MasterCard Zbliżeniowa, Zbliżak Visa oraz Zbliżak MasterCard - jeśli te karty zostały zamówione przez jednego użytkownika do jednego rachunku. Wartość tych transakcji doliczana będzie do transakcji bezgotówkowych zwalniających z miesięcznej opłaty za kartę Visa Zbliżeniowa lub/i Debit MasterCard Zbliżeniowa.

  • Co należy zrobić w przypadku, gdy karta zostanie zatrzymana w bankomacie?

    W takiej sytuacji powinieneś zastrzec kartę i zamówić nową telefoniczne pod numerem 32 357 00 12 lub w systemie bankowości internetowej.

  • Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?

    Po trzecim kolejnym wprowadzeniu błędnego PIN w bankomacie albo po szóstym wprowadzeniu błędnego PIN w terminalu sklepowym, karta jest blokowana. Użytkownik karty może ją odblokować  telefonicznie pod numerem 32 357 00 12 lub w systemie bankowości internetowej. W ten sam sposób możesz dokonać zmiany PIN, jeśli go nie pamiętasz.

  • Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

    W przypadku kart zamawianych w oddziale, poprzez bankowość internetową lub w momencie otwierania rachunku przez stronę internetową www.ingbank.pl, kartę otrzymasz w terminie do 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Nieaktywna karta płatnicza zostanie przesłana listem zwykłym.

  • Ile mogę zamówić kart płatniczych, w tym kart zbliżeniowych, do swojego konta osobistego?

    Bez względu na to, czy zdecydujesz się na Moją Kartę ING, czy na kartę debetową ze standardowym wizerunkiem do KONT z LWEM w złotych możesz mieć jedną kartę.

  • Gdzie znajdę kod CVV i CVC2 umożliwiający płatności kartą w internecie?

    Kod CVV lub CVC2 znajduje się na rewersie karty -  kod CVC2 znajduje się na karcie Maestro w Euro, a CVV na karcie Visa Zbliżeniowa

RozwińZwiń

Płatności zbliżeniowe

  • Co to jest karta zbliżeniowa?

    Kartą zbliżeniową, inne określenia: bezstykowa, contactless, PayPass (dot. kart z logo MasterCard i Maestro) lub PayWave (dot. kart z logo VISA) określa się kartę, która umożliwia dokonywanie bezgotówkowych transakcji zbliżeniowych, tj. bez wprowadzania karty do czytnika w danym punkcie handlowo-usługowym. Taką kartą można przeprowadzić transakcję bezgotówkową, zbliżając ją na odległość kilku centymetrów do terminala w sklepach oznaczonych logo VISA lub MasterCard oraz znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych na terenie kraju i za granicą.

  • Na czym polega zbliżeniowy system płacenia?

    Jeżeli dany punkt handlowo-usługowy obsługuje karty zbliżeniowe, po podejściu do kasy należy poinformować sprzedawcę o chęci wykonania transakcji zbliżeniowej. O czynnym terminalu zbliżeniowym informuje paląca się ciągłym światłem zielona dioda. W pierwszej kolejności sprzedawca wprowadzi do terminalu należność.

    Kartę należy zbliżyć do terminala i przytrzymać ją w odpowiedniej odległości 0 – 5 cm. Sygnał dźwiękowy i zapalenie się 4 zielonych diod informuje o przyjęciu płatności. Wtedy kartę można zabrać. Aby otrzymać papierowe potwierdzenie wykonania transakcji, należy poprosić o nie sprzedawcę (standardowo takie potwierdzenie nie jest drukowane).

  • Do czego służy Karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa jest kartą płatniczą służącą do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie osobistym. W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego lub w systemie bankowości internetowej. Karta zbliżeniowa posiada dotychczasową funkcjonalność karty stykowej wydawanej do konta osobistego, tj.: kartą tą możesz:

    • dokonywać płatności potwierdzanych kodem PIN lub złożeniem podpisu,
    • wypłacać gotówkę w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback,
    • wypłacać gotówkę z bankomatów,
    • wpłacać gotówkę we wpłatomatach ING Banku Śląskiego,
    • sprawdzać saldo rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego,
    • dokonywać płatności zbliżeniowych:
    Twoja karta zbliżeniowa Transakcje zbliżeniowe Transakcje tradycyjne - z wykorzystaniem paska magnetycznego lub chipa
    bez potwierdzania kodem PIN lub podpisem potwierdzane kodem PIN lub podpisem potwierdzane kodem PIN lub podpisem
    Debit MasterCard zbliżeniowa TAK – do 50 zł TAK – powyżej 50 zł TAK
    VISA TAK – do 50 zł nie dotyczy TAK
  • Jakie są zalety karty zbliżeniowej?

    Nareszcie pożegnasz się z uciążliwym bilonem zalegającym w Twoich kieszeniach. Dzięki karcie zbliżeniowej w prosty i bezpieczny sposób dokonasz drobnych płatności. Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

    Przy transakcjach zbliżeniowych do kwoty 50 zł nie musisz wprowadzać kodu PIN lub składać podpisu. Transakcja przebiega sprawniej.

  • Do jakiej kwoty mogę zrealizować transakcję zbliżeniową?

    Transakcję zbliżeniową można zrealizować:

    • do kwoty 50 zł (standardowo bez PIN-u lub podpisu, jednak ze względów bezpieczeństwa Bank zastrzega sobie prawo do zażądania od użytkownika karty potwierdzania PIN-em),
    • powyżej 50 zł (zapłacisz zbliżeniowo z PIN-em lub podpisem nawet do wysokości salda na rachunku).

    Dla kart VISA wydanych do 20 sierpnia 2012 r. możliwość wykonywania transakcji zbliżeniowych  powyżej 50 zł udostępnia się po wykonaniu pierwszej transakcji na terenie Polski w punkcie handlowo-usługowym realizującym płatności kartami z chipem lub w bankomacie ING Banku Śląskiego. 

    Jednorazowa transakcja zbliżeniowa bez PIN-u/podpisu może być wykonana maksymalnie do kwoty 50 zł (limit w Polsce). Limity w innych krajach: strefa EUR – 20 EUR, Wielka Brytania – 10 GBP, USA – 25 USD. Transakcje zbliżeniowe wliczane są do ustalonego dla danej karty limitu wszystkich transakcji bezgotówkowych.

  • Ile transakcji zbliżeniowych mogę dokonać jednego dnia?

    Nie ma ograniczenia w zakresie ilości wykonywanych transakcji w ciągu jednego dnia. Transakcje zbliżeniowe mogą być  również wykonywane jedna po drugiej. Bank zastrzega sobie prawo do żądania od użytkownika karty potwierdzania PIN-em lub podpisem transakcji w punktach handlowo-usługowych umożliwiających dokonywanie transakcji zbliżeniowych niezależnie od kwoty realizowanej transakcji.

  • Gdzie można płacić kartami zbliżeniowymi?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej VISA widniejący na karcie (transakcja potwierdzona kodem PIN-em lub podpisem):

    • płacąc nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również zagranicą,
    • wypłacając gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.

    Dodatkowo, możesz dokonywać transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo VISA PayWave wraz ze znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych .

    Punkty akceptacji kart zbliżeniowych VISA (PayWave)

  • Czy mogę korzystać z karty zbliżeniowej w sklepie bez konieczności płacenia zbliżeniowo?

    Z karty zbliżeniowej możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie, czyli w każdym punkcie handlowo-usługowym oznaczonym logo VISA, np. sklepie, restauracji, kraju jak i za granicą.

  • Jak sprawdzić, czy punkt usługowy lub sklep akceptują płatności zbliżeniowe?

    To proste. W widocznym miejscu (np. na drzwiach lub witrynie sklepu) powinno znajdować się logo organizacji płatniczej, np.
    VISA  

    Jeżeli nie widzisz logotypu, zapytaj obsługę, czy karta jest akceptowana.

    Dodatkowo na terminalu zbliżeniowym znajduje się znak akceptacji transakcji zbliżeniowych.

  • Kto może otrzymać Kartę zbliżeniową?

    Kartę zbliżeniową VISA może otrzymać każdy, kto posiada lub otworzy konto osobiste w ING Banku Śląskim. Karta zbliżeniowa jest wydawana do KONTA z LWEM w złotych dla klientów indywidualnych.

  • Jak rozpoznać czy moja karta jest zbliżeniowa?

    Na kartach zbliżeniowych wydawanych przez ING Bank Śląski znajduje się symbol fal oznaczający, że karta umożliwia płatności zbliżeniowe . Jest on umieszczony na awersie karty lub na rewersie w przypadku Mojej Karty ING wydanej do konta osobistego Direct.

  • Czy można określić dzienny limit transakcji dokonywanych kartą zbliżeniową?

    Tak.

    Można ustalić wysokość dziennego limitu transakcji bezgotówkowych (w tym także limit na transakcje na odległość umożlwiający płatność karta za zakupy w Internecie, oraz limit na transakcje bezgotówkowe zagraniczne) oraz gotówkowych dokonywanych kartą (osobno na transakcji gotówkowe zarówno w walucie krajowej jak i transakcje gotówkowe zagraniczne).

    Bezpłatnie można zmieniać limity na karcie, korzystając z systemu bankowości internetowej, Contact Centre lub w dowolnej placówki Banku.

  • Czy posługiwanie się kartą zbliżeniową jest bezpieczne?

    Karty zbliżeniowe są tak samo bezpieczne jak standardowe karty. Zastosowano w nich technologię bezpiecznego szyfrowania oraz ochronę przeciwdziałającą przypadkowym transakcjom. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, płatności o większej wartości będą jednak wymagały kodu PIN lub podpisu na potwierdzeniu transakcji.

    Ze względów bezpieczeństwa Bank zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji transakcji zbliżeniowej – w takich przypadkach klient powinien poprosić sprzedawcę o powtórną realizację transakcji, tym razem jako transakcji stykowej.

RozwińZwiń

Funkcja wielowalutowa

RozwińZwiń

Opłaty i prowizje

Wydanie karty ze standardowym wizerunkiem   0zł
Wydanie Mojej Karty ING lub zmiana wizerunku karty

 

 

Nie pobieramy opłaty w przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 13-26 lat za pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwsze dokonanie zmiany wizerunku karty, niezależnie od ilości kart płatniczych posiadanych do Kont Direct.

15zł

 

0zł

Miesięczna opłata za kartę

Jeśli wartość transakcji bezgotówkowych, dokonanych łącznie dowolnymi kartami wydanymi do konta dla jednego użytkownika (Visa Zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit Mastercard Zbliżeniowa, Mastercard w telefonie) rozliczonych przez bank w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca, wyniesie co najmniej 300 zł (200 zł - dla posiadaczy konta Direct w wieku 18-26 lat).

0zł
 

W pozostałych przypadkach

7zł
 

W przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 13-18 lat nie pobieramy opłaty

 
Realizacja transakcji bezgotówkowych   0zł
Wypłata gotówki kartą i BLIKIEM w kraju

w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash

0zł
 

w bankomatach i kasach innych banków:

 
 

- Konta Direct 

Pierwsza wypłata kartą i pierwsza wypłata BLIKIEM rozliczana przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Każda kolejna - za opłatą 2,50 zł. 

0zł/

2,50zł

 

 

 

 

- Komfort i Premium

0zł
 

- Konta Student i Klasyczne

3% kwoty wypłaty
 

w ramach Cashback:

0 zł
Wypłata gotówki w walucie innej niż PLN   3% kwoty wypłaty

 

Tabela opłat i prowizji

Regulacje dotyczącące kart płatniczych

Zobacz także

1. Funkcja wielowalutowa umożliwia płacenie kartą Visa zbliżeniową z podłączonych do niej kont walutowych w EUR, USD i GBP. Konta można połączyć do karty w Moim ING. Z funkcji wielowalutowej nie mogą korzystać osoby poniżej 18 roku życia i pełnomocnicy do konta.
2. Miesięczna opłata za kartę wynosi 7 zł. Jest pobierana, jeśli suma transakcji bezgotówkowych wykonanych dowolnymi kartami wydanymi do konta dla danego użytkownika (Visa Zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Mastercard w telefonie, Debit Mastercard) zaksięgowanych przez bank w okresie od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca, wyniesie mniej niż 300 zł (200 zł dla użytkowników w wieku 18-26 lat). W przypadku użytkowników konta Direct w wieku 13-18 lat, opłata nie jest pobierana.
3. Brak prowizji dotyczy transakcji bezgotówkowej, rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie dokonanej transakcji (EUR, USD, GBP). Brak wystarczających środków na tym koncie spowoduje obciążenie konta złotówkowego kwotą transakcji i prowizją za przewalutowanie - 3% kwoty transakcji. Pozostałe opłaty i prowizje dla kart płatniczych określone są w Tabeli Opłat i Prowizji.