Zastrzeganie kart

Zgubiłeś lub skradzono Ci kartę? Osoba nieuprawniona posiada kod PIN lub numer CVV2/ CVC2 Twojej karty?
Powinieneś niezwłocznie kartę zastrzec.

Kartę możesz zastrzec na 3 sposoby:

Przez internet

W systemie bankowości internetowej

Zaloguj się

 

Dzwoniąc na infolinię

+48 32 357 00 12

Infolinia czynna 24/7
Koszt połączenia wg stawek operatora

 

W dowolnym oddziale Banku

Znajdź najbliższy oddział

Tymczasowa blokada karty do konta

Planujesz zostawić kartę w hotelu? Twoja karta zapodziała się gdzieś w domu? W takich sytuacjach możesz tymczasowo zablokować kartę w Moim ING. W tym czasie nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.

Zaloguj się i zablokuj kartę

Co dalej?

Od momentu zastrzeżenia karty bank przejmuje pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje kartą (od kwoty 150 EUR). Bank rozpatruje indywidulanie reklamacje dotyczące odpowiedzialności Klienta do 150 EUR. 

Jeśli po zastrzeżeniu karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł dalej z niej korzystać. Powinieneś zamówić nową kartę - dowiedz się więcej o kartach

Kartę możesz zastrzec także w Systemie Zastrzegania Kart pod numerem (+48) 828 828 828 (opłata za połączenie zgodna z tabelą opłat operatora telekomunikacyjnego).

 

Chcesz zastrzec dokument tożsamości?

Dowiedz się co zrobić