Bankowość internetowa ING Business

Finanse zawsze pod ręką 

W ING masz dostęp do swojego konta gdziekolwiek jesteś. Korzystaj z systemu bankowości elektronicznej
ING Business na smartfonie, tablecie i smartwatchu.

 

Serwis internetowy

Daje ci dostęp do wszystkich funkcji bankowości internetowej, z których korzysta twoja firma. System dopasowuje się do twojej roli w systemie i ułatwia codzienne czynności.

Możesz korzystać również z aplikacji mobilnej ING Business - Bank w Twoim telefonie!

Wszystko, co możesz zrobić w oddziale, zrobisz online

Wszystkie typowe operacje wykonasz przez internet - z dowolnego miejsca na świecie i o każdej porze. Nasz system szybko
i intuicyjnie przeprowadzi cię przez każdy proces.

System stworzony z myślą o firmach 

ING Business uwzględnia rolę pracowników w firmie i pozwala im efektywnie wykonywać swojq pracę.

Używaj zgodnie ze swoją rolą w firmie 

Możesz przypisać użytkownikom ich role w firmie. Dzięki temu każdy pracownik będzie miał dostęp do funkcji, które są mu potrzebne. Przygotowaliśmy ekrany wspierające ich pracę, np. operacyjny dla osób, które prowadzaja płatności i składają wnioski, czy decyzyjny - dla osób zatwierdzają operacje i nadzorującgch stan finansów firmy. 


Dopasuj do swoich potrzeb 

Do codziennej pracy możesz wybrać zaproponowany przez nas szablon ekranu, zmodgfikować go według Twojego uznania lub stworzyć własny. Wiesz najlepiej, jakie funkcje wykonujesz najczęściej - możesz umieścić je na głównym widoku i mieć je zawsze pod ręką. 

Korzystaj z pomocy, kiedy potrzebujesz

Po pierwszym zalogowaniu do systemu możesz skorzystać z dymków pomocy z informacjami objaśniającymi poszczególne funkcje. W razie potrzeby zawsze możesz kliknąć znak zapytania przy prawej krawędzi ekranu, co otworzy panel pomocy.

Aplikacja mobilna

Aplikacja na smartfony to narzędzie dla osób zatwierdzających operacje i potrzebujących szybkiego wglądu w rachunki firmy. Na smartwatchu sprawdzisz podstawowe informacje o stanie swojego konta.

Dowiedz się więcej

Jak korzystać z systemu? Obejrzyj wideotutoriale

Potrzebujesz więcej informacji? Znajdziesz je w Centrum Pomocy.

Wymagania systemowe 

Korzystanie z systemu ING Business wymaga posiadania sprzętu 
o następujących parametrach: 

  • preferowana przeglądarka Google Chrome (ostatnie trzy wersje) – dla obu metod logowania. Dopuszczalna, jednak mniej zalecana, jest również przeglądarka Mozilla Firefox (ostatnie trzy wersje), Internet Explorer 11 – dla obu metod logowania oraz Microsoft Edge dla metody opartej o login i hasło.
  • komputer PC, minimalna pamięć RAM - 2 GB, rekomendowana pamięć RAM - 4 GB,
  • system operacyjny Windows 7, 8, 10,
  • łącze internetowe o przepustowości 1 Mb/s lub szybsze.

 

Dodatkowo, w przypadku metody logowania i autorgzacji opartej o 
certyfikat, wymagane są:

  •  aktywny port USB, 
  • włączona obsługa skryptów ActiveX dla przeglqdarki lnternet Explorer, 
  • zainstalowany Comarch CryptoProvider dla innych przeglqdarek. 



Sprawdź również

Pełne bezpieczeństwo - to nasz wspólny interes 

Nowoczesne zabezpieczenia stosowane przez ING Bank w połączeniu z przestrzeganiem kilku zasad 
przez użytkowników to klucz do bezpieczeństwa twoich transakcji.

Jak MY dbamy o bezpieczeństwo? 

  • Komunikację między Twoim komputerem a serwerem Banku 
    szyfrujemy protokołem TLS.
  • Logowanie i transakcje są uwierzytelnianie za pomocq zarządzania 
    kluczem prywatnym i publicznym lub poprzez autoryzację 
    jednorazowymi kodami SMS.
  • Udostępniamg ci system zarządzania 
    profilami bezpieczeństwa dla poszczególnych użytkowników. 

Dowiedz się więcej 

 

Jak TY możesz dbać o bezpieczeństwo? 

  • Ustaw odpowiednio silne hasło do bankowości internetowej i nie stosuj go do logowania w innych miejscach. 
  • Dbaj o bezpieczne przechowywanie swojego eTokena lub karty. 
  • Zarządzaj prawami użytkowników systemu. Możesz też ograniczyć 
    możiwość logowania do określonego miejsca lub dni i godzin. 

Dowiedz się więcej 

Potrzebujesz więcej informacji ?

Nasi doradcy pomogą Ci dokonać właściwego wyboru.

Zadzwoń

+48 32 357 00 24

lub

+48 801 242 242

lub wyślij e-mail na adres

bc@ingbank.pl