Obsługa w języku migowym

ING Bank Śląski obsługuje w polskim języku migowym

Zapewniamy osobom niesłyszącym tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online – za pomocą połączenia wideo.
Usługa ta jest dostępna w 392 oddziałach w całej Polsce od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18.

Tłumaczenie w czasie rzeczywistym realizujemy we współpracy z Migam.org

 

Jak działa Tłumacz Migam?

Poznaj zasady obsługi w języku migowym.

1

Pracownik Cię przywita

Zaprosimy Cię do osobnego pokoju spotkań. Zrobimy to na piśmie – w języku polskim. Potem pokażemy Ci film – zobaczysz na nim, jak będzie wyglądało tłumaczenie rozmowy.

2

Podpiszesz zgodę na tłumaczenie

Poprosimy Cię o podpisanie Twojej zgody na tłumaczenie online. To ważne – inaczej tłumacz nie będzie mógł poznać bankowych informacji o Tobie.

3

Tłumacz będzie tłumaczył Waszą rozmowę

Nasz pracownik przyniesie tablet z kamerą. Zaczniecie rozmowę – tłumacz online będzie ją tłumaczył na polski język migowy i język polski.

4

Ocenisz spotkanie – jeśli chcesz

Po rozmowie zapytamy Cię, jak oceniasz spotkanie. Możesz je ocenić, jeśli chcesz.

Twoje dane są bezpieczne

  • Spotkanie z tłumaczem będzie zawsze w osobnym pokoju. Nikt nie zobaczy i nie usłyszy Waszej rozmowy. 
  • Tłumaczenia będą w polskim języku migowym
  • Tłumacz musi zachować w tajemnicy informacje o Tobie i rozmowie – obowiązuje go tajemnica bankowa.
  • Zawsze możesz prosić o dodatkowe wyjaśnienia – na piśmie lub przez tłumacza. 

Chcesz skorzystać z tłumacza języka migowego? Znajdź najbliższy oddział, gdzie możesz to zrobić.