Co potrafi nasza aplikacja?

W aplikacji zrobisz wszystko to co w bankowości internetowej na swoim komputerze.
Skorzystasz też z funkcji stworzonych specjalnie dla aplikacji.

  • Szybkie logowanie

  • Widzisz ile masz

  • Autoryzacja mobilna

  • Własne skróty

  • Powiadomienia Push

  • Dokumenty

  • Klawiatura Moje ING

Szybkie logowanie

Błyskawiczne logowanie PINem lub odciskiem palca

Logujesz się czterocyfrowym PINem do aplikacji lub odciskiem palca.
Prosto i bezpiecznie. 
Dostępne dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0 - zobacz jak aktywować 

Widzisz ile masz

Widzisz ile masz - przed zalogowaniem

Czytelny obraz stanu konta Twojej firmy bez konieczności logowania. Klikasz i wiesz.

Autoryzacja mobilna

Autoryzacja mobilna

Przelewy, które robisz na komputerze, potwierdzasz w aplikacji mobilnej – bez konieczności przepisywania kodu SMS.

Dowiedz się więcej

Własne skróty

Własne skróty

Ustaw własne skróty na ekranie przed zalogowaniem. Podgląd stanu konta, BLIK, a może szybki przelew? Sam zdecyduj. Do wykorzystania masz 8 skrótów.

Powiadomienia Push

Powiadomienia Push

Po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push. Działa to tak samo jak w przypadku powiadomień np. w facebooku czy grach.  Będziesz zawsze na bieżąco z finansami swojej firmy.

Dokumenty

Dokumenty w Twojej kieszeni

Musisz przechowywać poufny Excel z ważną kalkulacją? Chcesz bezpiecznie przechowywać np. patenty, umowy?

Możesz je trzymać bankowości i korzystać z nich m.in. na telefonie.

Dowiedz się więcej

Klawiatura Moje ING

Klawiatura Moje ING

Idealny sposób na przelewy w komunikatorach i płacenie za zakupy w internecie.

Dowiedz się więcej

Płatności i przelewy telefonem z aplikacją

W aplikacji możesz robić przelewy i doładowania telefonu tak jak w bankowości.
Dodatkowo możesz korzystać z funkcji dostępnych tylko w telefonie z naszą aplikacją.

Pobierz aplikację mobilną bezpłatnie

Wybierz opcję zgodnie z systemem operacyjnym Twojego telefonu

lub wpisz w wyszukiwarkę sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie "Moje ING mobile"

Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji poprosimy Cię o jej aktywowanie. Po prostu uruchom aplikację
i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Aktywacja polega na zapamiętaniu (powiązaniu) Twojego telefonu
z aplikacją i nadaniu 4-cyfrowego PINu, którym będziesz logować się do aplikacji.
​Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji (ING BankMobile) nie musisz nadawać nowego PINu.

Wystarczy rzut oka na telefon i wiesz

W Moim ING – bez względu na to z jakiego urządzenia korzystasz - wszystkie najważniejsze informacje podajemy Ci od razu.
W prosty i zrozumiały sposób.

Nawet bez logowania

Sam określisz jakie funkcje i skróty są Ci najbardziej przydatne – dodajesz je do ekranu widocznego przed zalogowaniem.

Np. bez logowania sprawdzisz, ile masz na koncie lub karcie kredytowej, Po prostu, klikasz i wiesz.

Dla poczucia komfortu możesz określić w jaki sposób pokazywać tę informację. W postaci kwoty, wartości procentowej, albo wcale. 

Przed zalogowaniem możesz również skorzystać z szybkiego przelewu z konta oszczędnościowego na swoje konto firmowe. Możesz dodać skróty do przelewu na telefon, BLIKA. Albo nie dodawać nic.

Bądź na bieżąco

Dodatkowo, po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push wyświetlane na Twoim telefonie. Dzięki temu będziesz wiedział dokładnie, co dzieje się z Twoimi pieniędzmi. Wszystko w trybie on-line – bez konieczności logowania do bankowości. Wystarczy aplikacja Moje ING mobile i dostęp do internetu.

Więcej niż bank w telefonie

System bankowości Moje ING ma ogromne możliwości. Od najbardziej podstawowych funkcji takich jak przelewy, historia konta,
informacja o stanie konta, po coraz bardziej zaawansowane narzędzia.

Mały ekran, ogromne możliwości

Wierzymy że bankowanie powinno być proste i dostępne w każdej sytuacji, w której tego potrzebujesz. Dlatego korzystając z aplikacji mobilnej masz dostęp do wszystkich funkcjonalności i możliwości systemu Moje ING w Twoim telefonie.

Moje ING mobile to także pełna informacja o naszej ofercie, możliwość zamawiania produktów i usług bankowych czy ich konfiguracji – np. zmiany limitów na kartach, zmiany PINów.

Więcej niż bank w telefonie

Moje ING mobile pełni rolę Twojego doradcy finansowego. Nie tylko informuje o tym, ile masz na koncie. Pozwala na analizę wpływów i wydatków Twojej firmy czy pilnowanie terminów ważnych płatności. Wszystko masz pod ręką, w jednym miejscu. W swoim telefonie.

 

Pytania i odpowiedzi

  • Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja Moje ING mobile?

    Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:

    • Android (od wersji 4.2)
    • Windows 8.1 Mobile
    • iOS (od wersji 9.0)

    Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. 

  • Czym różni się aplikacja Moje ING mobile od systemu Moje ING?

    Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING. 

    Dodatkowo umożliwia:

    • podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania
    • logowanie PIN-em lub odciskiem palca (dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0)
    • własne skróty na ekranie przed logowaniem
    • generowanie kodów BLIK
    • dodawanie paragonów 
    • powiadomienia PUSH po każdej transakcji
    • szybkie przelewy bez logowania - z konta oszczędnościowego na konto osobiste
    • współpraca ze smartwatchami (dostępne już wkrótce)
  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). 
    Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Czy można logować się do aplikacji odciskiem palca?

    Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.

    Jesli posiadasz  Samsung Galaxy S5 lub Samsung Galaxy Note 4 niestety, ze względu na warunki technicznie, nie ma możliwości logowania odciskiem palca.

  • Jak działa pokazywanie stanu konta?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile możesz sprawdzić stan konta oraz karty kredytowej bez logowania. Możesz wybrać sposób, w jaki aplikacja pokaże Ci tę informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.

     

     

    Przytrzymaj palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierz Edytuj

  • Jak aktywować aplikację Moje ING mobile?

    Czego potrzebujesz do aktywacji aplikacji?

    • Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej - przygotuj PESEL, login i hasło. Zapytamy Cię o wybrane znaki hasła.

    Login znajdziesz np. na umowie  o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
    Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe – nadaj nowe hasło

    • Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej - możesz go otrzymać np. po założeniu konta. Mozesz to zrobić w aplikacji. Pobierz aplikację, załóż konto, a następnie aktywuj aplikację.

     

    Jak pobrać i aktywować aplikację?

    Zobacz na filmie jak aktywować aplikację

    Instrukcja krok po kroku:

    1. Pobierz aplikację na swój telefon.
      • Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i wyszukaj: "Moje ING mobile"
      • Kliknij ikonę aplikacji w sklepie, a następnie - przycisk pobierania
    2. Otwórz Moje ING mobile na telefonie. Kliknij „Aktywuj aplikację” i postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.
    3. Wpisz login.
    4. Wpisz PESEL.
    5. Wpisz wskazane znaki hasła.
      Ważne: nigdy nie poprosimy Cię o podanie wszystkich znaków hasła. 
    6. Nadaj PIN. To nim będziesz się logować do aplikacji.





    7. Dodaj swój telefon do urządzań zaufanych. 
      Jeśli utracisz telefon, szybko usuń go z listy zaufanych urządzeń. Listę tę znajdziesz w zakładce "Dane i ustawienia" w Moim ING lub aplikacji Moje ING mobile.
      Może się zdarzyć, że to my usuniemy telefon z listy. Robimy to np. gdy długo nie korzystasz z aplikacji w telefonie.
    8. Potwierdź aktywację urządzenia kodem z SMS-a.
      Prześlemy go na numer telefonu, który widnieje do autoryzacji operacji bankowych.
    9. Możesz ustawić logowanie odciskiem palca. 
      Opcja jest dostępna dla telefonów z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych,
      z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.
  • Jak działa szybki przelew?

    W aplikacji Moje ING mobile możesz przelać pieniądze ze swojego konta oszczędnościowego na swoje konto osobiste – bez logowania. Możesz wybrać kwoty: 50, 100 lub 200 zł.

     

    Jeśli masz więcej niż jedno konto osobiste lub oszczędnościowe, ustaw najpierw w aplikacji domyśle konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili.

  • Dlaczego przy instalacji aplikacji, wymagana jest zgoda na dostęp do kontaktów zapisanych w telefonie?

    Ponieważ aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.

  • Co zrobić, gdy zapomnę PIN-u?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak wylogować się z aplikacji?

    Ze względów bezpieczeństwa zalecamy: gdy skończysz korzystać z aplikacji, wyloguj się z niej.

    Guzik "Wyloguj" znajdziesz w rozwiniętym menu aplikacji (kliknij ikonę w prawym górnym rogu aplikacji).

    Jeśli się nie wylogujesz, aplikacja wyloguje Cię automatycznie po 15 minutach od ostatniej czynności.

     

  • Czy błędne wpisanie PIN-u zablokuje mi dostęp do bankowości internetowej?

    Jeśli trzy razy wpiszesz błędny PIN, program zablokuje aplikację mobilną. Nie zablokuje natomiast bankowości internetowej.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy.

  • Czy są jakieś ograniczenia w kwotach przelewów wykonywanych w aplikacji mobilnej?

    W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na 20 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy -  wynosi 200 zł dla jednego przelewu i 500 zł dla jednego dnia.

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla przedsiębiorców?

    Tak - jeśli przedsiębiorca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

  • Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

    Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. 

    Powiadomienia PUSH nie są jeszcze dostępne dla telefonów z systemem Windows 8.1 Mobile.

    W aplikacji zrobisz to tak:

    • zaloguj się
    • wybierz z menu opcję Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Notyfikacje - Powiadomienia Push.

    Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.

  • Co to jest HCE?

    Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. Płatność HCE oferujemy pod nazwą Mastercard w telefonie.

  • Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
    Najpierw upewnij się, że:
    1. Masz telefon z Androidem od wersji 6.0 lub z iOS od wersji iOS9
    2. Twój telefon ma wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź, czy jest włączony
    3. Masz zainstalowaną aplikację ING Bank mobile w wersji od 2.4.0.
     
    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
    - zaloguj się do Moje ING mobile
    - wejdź w „Dane i ustawienia” -> Aplikacja - > Logowanie odciskiem palca - kliknij „Włącz”
    - uruchom ponownie aplikację.
     
     

RozwińZwiń


Zobacz także