Co potrafi nasza aplikacja?

W aplikacji zrobisz wszystko to co w bankowości internetowej na swoim komputerze.
Skorzystasz też z funkcji stworzonych specjalnie dla aplikacji.

  • Szybkie logowanie

  • Widzisz ile masz

  • Autoryzacja mobilna

  • Własne skróty

  • Powiadomienia Push

  • Dokumenty

  • Paragony

Szybkie logowanie

Błyskawiczne logowanie PINem lub odciskiem palca

Logujesz się czterocyfrowym PINem do aplikacji lub odciskiem palca.
Prosto i bezpiecznie. 
Dostępne dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0 - zobacz jak aktywować 

Widzisz ile masz

Widzisz ile masz - przed zalogowaniem

Czytelny obraz stanu konta Twojej firmy bez konieczności logowania. Klikasz i wiesz.

Autoryzacja mobilna

Autoryzacja mobilna

Przelewy, które robisz na komputerze, potwierdzasz w aplikacji mobilnej – bez konieczności przepisywania kodu SMS.

Dowiedz się więcej

Własne skróty

Własne skróty

Ustaw własne skróty na ekranie przed zalogowaniem. Podgląd stanu konta, BLIK, a może szybki przelew? Sam zdecyduj. Do wykorzystania masz 8 skrótów.

Powiadomienia Push

Powiadomienia Push

Po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push. Działa to tak samo jak w przypadku powiadomień np. w facebooku czy grach.  Będziesz zawsze na bieżąco z finansami swojej firmy.

Dokumenty

Dokumenty w Twojej kieszeni

Musisz przechowywać poufny Excel z ważną kalkulacją? Chcesz bezpiecznie przechowywać np. patenty, umowy?

Możesz je trzymać bankowości i korzystać z nich m.in. na telefonie.

Dowiedz się więcej

Paragony

Paragony

Robisz zdjęcie, zapisujesz i gotowe. Paragony automatycznie trafią do swojego folderu w Moich dokumentach - dzięki czamu masz do nich dostęp z każdego urządzenia.

Płatności i przelewy telefonem z aplikacją

W aplikacji możesz robić przelewy i doładowania telefonu tak jak w bankowości.
Dodatkowo możesz korzystać z funkcji dostępnych tylko w telefonie z naszą aplikacją.

Pobierz aplikację mobilną bezpłatnie

Wybierz opcję zgodnie z systemem operacyjnym Twojego telefonu

lub wpisz w wyszukiwarkę sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie "Moje ING mobile"

Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji poprosimy Cię o jej aktywowanie. Po prostu uruchom aplikację
i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Aktywacja polega na zapamiętaniu (powiązaniu) Twojego telefonu
z aplikacją i nadaniu 4-cyfrowego PINu, którym będziesz logować się do aplikacji.
​Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji (ING BankMobile) nie musisz nadawać nowego PINu.

Wystarczy rzut oka na telefon i wiesz

W Moim ING – bez względu na to z jakiego urządzenia korzystasz - wszystkie najważniejsze informacje podajemy Ci od razu.
W prosty i zrozumiały sposób.

Nawet bez logowania

Sam określisz jakie funkcje i skróty są Ci najbardziej przydatne – dodajesz je do ekranu widocznego przed zalogowaniem.

Np. bez logowania sprawdzisz, ile masz na koncie lub karcie kredytowej, Po prostu, klikasz i wiesz.

Dla poczucia komfortu możesz określić w jaki sposób pokazywać tę informację. W postaci kwoty, wartości procentowej, albo wcale. 

Przed zalogowaniem możesz również skorzystać z szybkiego przelewu z konta oszczędnościowego na swoje konto firmowe. Możesz dodać skróty do przelewu na telefon, BLIKA. Albo nie dodawać nic.

Bądź na bieżąco

Dodatkowo, po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push wyświetlane na Twoim telefonie. Dzięki temu będziesz wiedział dokładnie, co dzieje się z Twoimi pieniędzmi. Wszystko w trybie on-line – bez konieczności logowania do bankowości. Wystarczy aplikacja Moje ING mobile i dostęp do internetu.

Więcej niż bank w telefonie

System bankowości Moje ING ma ogromne możliwości. Od najbardziej podstawowych funkcji takich jak przelewy, historia konta,
informacja o stanie konta, po coraz bardziej zaawansowane narzędzia.

Mały ekran, ogromne możliwości

Wierzymy że bankowanie powinno być proste i dostępne w każdej sytuacji, w której tego potrzebujesz. Dlatego korzystając z aplikacji mobilnej masz dostęp do wszystkich funkcjonalności i możliwości systemu Moje ING w Twoim telefonie.

Moje ING mobile to także pełna informacja o naszej ofercie, możliwość zamawiania produktów i usług bankowych czy ich konfiguracji – np. zmiany limitów na kartach, zmiany PINów.

Więcej niż bank w telefonie

Moje ING mobile pełni rolę Twojego doradcy finansowego. Nie tylko informuje o tym, ile masz na koncie. Pozwala na analizę wpływów i wydatków Twojej firmy czy pilnowanie terminów ważnych płatności. Wszystko masz pod ręką, w jednym miejscu. W swoim telefonie.

 

Pytania i odpowiedzi

  • Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja Moje ING mobile?

    Aplikacja Moje ING mobile dostępna jest dla telefonów wyposażonych w system operacyjny:

    • Android (od wersji 4.2)
    • Windows 8.1 Mobile
    • iOS (od wersji 9.0)

    Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań zawsze możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. Moje ING jest systemem responsywnym - oznacza to, że dopasowuje się do urządzenia,  z którego korzystasz. Bez względu czy jest to telefon, komputer czy tablet.

  • Czym różni się aplikacja Moje ING mobile od systemu Moje ING?

    Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING. Bez wyjątków.

    Dodatkowo - w stosunku do standardowego systemu Moje ING - umożliwia:

    • podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania
    • logowanie za pomocą kodu PIN lub odciskiem palca (dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0)
    • własne skróty na ekranie przed logowaniem
    • generowanie kodów BLIK
    • dodawanie paragonów 
    • powiadomienia PUSH po każdej transakcji
    • szybkie przelewy bez logowania - ze swojego konta oszczędnościowego na swoje konto osobiste
    • współpracę ze smartwatchami (dostępne już wkrótce)
  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym kodem PIN utworzonym przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). 
    Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.

    Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji ING BankMobile możesz nadal używac tego samego kodu PIN.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Czy można logować się do aplikacji odciskiem palca?

    Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.

  • Jak działa pokazywanie stanu środków przed zalogowaniem?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile masz możliwość sprawdzenia stanu Twojego konta oraz karty kredytowej bez konieczności zalogowania. Możesz wybrać w jaki sposób chcesz widzieć tę informację - w postaci kwoty czy wskaźnika procentowego.

     

     

    Wystarczy, że przytrzymasz palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierzesz Edytuj. Opcja jest dostępna w wersji aplikacji 2.2.0. lub wyższej.  

  • Jak aktywować aplikację Moje ING mobile?

    Pobierz i aktywuj naszą aplikację na telefon. Korzystaj z wszystkich funkcji systemu bankowości internetowej Moje ING oraz z dodatkowych funkcji w aplikacji, stworzonych specjalnie dla użytkowników telefonów.

    Aplikacja dostępna jest na smartfony z systemem Android, iOS, Windows 8.1 Mobile.

      

     

    Czego potrzebujesz do aktywacji aplikacji?

    • Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej - przygotuj login i hasło (zapytamy o wybrane znaki hasła), którymi się logujesz. Potrzebny będzie też numer PESEL.

    Login znajdziesz np. na umowie  o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
    Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe – nadaj nowe hasło

    • Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej, możesz go otrzymać np. po otwarciu konta osobistego. Konto możesz założyć w aplikacji. Pobierz aplikację, załóż konto, a następnie aktywuj aplikację.

     

    Jak pobrać i aktywować aplikację?

    Zobacz na filmie jak aktywować aplikację

    Instrukcja krok po kroku:

    1. Pobierz aplikację na swój telefon
      • Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i wyszukaj: Moje ING mobile
      • Kliknij ikonę aplikacji w sklepie, a następnie przycisk pobierania
    2. Otwórz Moje ING mobile na telefonie. Kliknij „Aktywuj aplikację” i postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji
    3. Podaj login
    4. Podaj numer PESEL:
    5. Podaj wskazane znaki hasła.
      Ważne: nigdy nie poprosimy Cię o podanie wszystkich znaków hasła. 
    6. Następnie nadaj PIN. To nim będziesz się logować do aplikacji.
      Jeśli korzystałeś z poprzedniej wersji aplikacji ING Bank mobile, możesz skorzystać z PINu, którym się do niej logowałeś, albo nadaj nowy PIN:




    7. Dodaj swój telefon do urządzań zaufanych. 
      W razie utraty telefonu, będziesz mógł szybko usunąć telefon z listy zaufanych urządzeń – znajdziesz ją w Danych i ustawieniach w Moim ING lub aplikacji Moje ING mobile.
      Może się zdarzyć, że to my usuniemy telefon z listy. Robimy to np. gdy długo nie korzystasz z aplikacji na telefonie.
    8. Następnie potwierdź aktywację urządzenia kodem SMS, który prześlemy na numer telefonu, który wskazałeś do autoryzacji operacji bankowych.
    9. Możesz teraz ustawić logowanie odciskiem palca. 
      Opcja dostępna dla telefonów z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych,
      z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.
    10. Gotowe. Zacznij korzystać z aplikacji.
  • Jak działa szybki przelew?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile masz możliwość przelania pieniędzy ze swojego konta oszczędnościowego na swoje konto osobiste – bez konieczności logowania. Możesz wybrać pomiędzy kwotami przelewu: 50, 100 lub 200 zł.

     

    Jeśli chcesz korzystać z tej funkcji, a masz więcej niż jedno konto osobiste lub oszczędnościowe – ustaw najpierw w aplikacji domyśle konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili.

  • Dlaczego przy instalacji aplikacji, wymagana jest zgoda na dostęp do kontaktów zapisanych w telefonie?

    Aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    Kod PIN jest to czterocyfrowy kod dostępu do aplikacji. Nadajesz go przy aktywacji i służy do każdego kolejnego logowania.

    Jeśli korzystałeś z poprzedniej aplikacji, w Moje ING mobile możesz używać tego samego kodu PIN.

  • Co zrobić, gdy zapomnę kodu PIN do aplikacji?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania kodu PIN poprosimy Cię o podanie poszczególnych znaków hasła do bankowości internetowej aby potwierdzić Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak wylogować się z aplikacji?

    Zalecamy - ze względów bezpieczeństwa - po zakończeniu pracy wylogowac się się z aplikacji.

    Guzik "wyloguj" znajdziesz w rozwiniętym menu aplikacji (po kliknieciu ikony w prawym górnym rogu aplikacji).

    Jeśli się nie wylogujesz, po upływie 15 minut bezczynności,  aplikacja wyloguje Cię automatycznie.

     

  • Czy błędne wpisanie PINu zablokuje mi dostęp do bankowości internetowej?

    Trzykrotne wpisanie błędnego PINu spowoduje zablokowanie w aplikacji mobilnej, natomiast nie zablokuje dostępu do bankowości internetowej.

    Jeśli nie pamiętasz swojego kodu PIN użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy PIN.

  • Czy są jakieś ograniczenia w kwotach przelewów wykonywanych w aplikacji mobilnej?

    W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na kwotę 20 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy, jednorazowo nie może przekroczyć 200 zł, a dziennie 500 zł.

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna na tablety?

    Moje ING mobile jest aplikacją przeznaczoną na telefon.

    Jeśli korzystasz z tabletu polecamy korzystanie ze standardowej wersji systemu bankowości internetowej Moje ING. Moje ING jest systemem responsywnym, co oznacza, że możesz korzystać z niego na każdym urządzeniu - komputerze, tablecie, telefonie.

     

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla przedsiębiorców?

    Tak, aplikacja Moje ING mobile - tak jak system bankowości internetowej Moje ING -  jest dostępna także dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

  • Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

    Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. Jeśli powiadomienia nadal nie działają skontaktuj się z naszą infolinią.

    W chwili obecnej powiadomienia push nie są dostępne dla telefonów z systemem Windows 8.1 Mobile.

    W aplikacji powiadomieniami zarządzasz wybierając z menu (po zalogowaniu się) opcję Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Notyfikacje - Powiadomienia Push.

  • Nie otrzymuję powiadomień (push) na mój telefon Huawei. Co zrobić?
    • Upewnij się, że masz włączone powiadomienia w aplikacji mobilnej
    • Upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu

      Jeśli posiadasz Huawei p8, znajdziesz je tu:
      Ustawienia -> Aplikacje chronione -> Moje ING



      Jeśli posiadasz Huawei p9, znajdziesz je tu:
      Ustawiania -> Aplikacje -> Moje ING -> Bateria -> Działaj po wygaszeniu ekranu
  • Co to jest HCE?

    Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. Płatność HCE oferujemy pod nazwą Mastercard w telefonie.

  • Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
    Upewnij się, że:
    1. Posiadasz telefon z Androidem od wersji 6.0 lub iOS od wersji iOS9
    2. Twój telefon posiada wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź czy jest włączony
    3. Masz zainstalowaną aplikację ING Bank mobile w wersji od 2.4.0.
     
    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
    - zaloguj się do Moje ING mobile
    - wejdź w „Dane i ustawienia” -> Aplikacja - > Logowanie odciskiem palca - kliknij „Włącz”
    - uruchom ponownie aplikację.
     
     

RozwińZwiń


Zobacz także