Logowanie do bankowości internetowej

Logowanie do bankowości internetowej

Odblokowanie użytkownika bankowości internetowej


Skorzystaj z tej opcji aby wygenerować nowy certyfikat. Do wygenerowania certyfikatu będzie Ci potrzebny pakiet startowy. Jeśli jeszcze go nie posiadasz skorzystaj z opcji Odblokowanie.

Skorzystaj z tej opcji aby w prosty sposób przedłużyć ważność Twojego certyfikatu. Będzie to możliwe tylko jeśli certyfikat nie został zablokowany. W przeciwnym przypadku odblokuj dostęp i wygeneruj nowy certyfikat.

Masz pytania? My mamy odpowiedzi

  • Bankowość internetowa

  • Bankowość mobilna

Bankowość internetowa

Bankowość mobilna

  • Jak zainstalować aplikację?

    To bardzo proste: wystarczy, że pobierzesz naszą aplikację z mobilnych sklepów App Store dla iPhone’a, Google Play dla Androida. Szukaj pod nazwą INGBusiness. Możliwość logowania do aplikacji uzyskasz po aktywowaniu usługi.

    Instrukcja aktywacji aplikacji mobilnej 

  • Jak aktywować bankowość mobilną?

    Aby zalogować się do aplikacji musisz najpierw przejść proces aktywacji. W tym celu zaloguj się do ING BusinessOnLine, przejdź do zakładki Administracja/Bankowość Mobilna i postępuj zgodnie z opisem na ekranie. Podczas procesu aktywacji dowiesz się, jaki jest Twój Identyfikator i zdefiniujesz PIN do bankowości mobilnej.

  • Co to jest kod PIN i Identyfikator?

    Identyfikator do logowania do bankowości mobilnej jest identyczny jak ten, który wykorzystujesz podczas logowania do ING BusinessOnLine. W przypadku, gdy korzystasz z metody logowania w oparciu o certyfikat, w zakładce Administracja/Bankowość mobilna dowiesz się, jaki jest Twój Identyfikator.

    Kod PIN to osobne hasło do bankowości mobilnej definiowane podczas aktywacji aplikacji w ING BusinessOnLine. Kod PIN służy również do podpisywania zleceń.

  • Co zrobić gdy zapomnę kodu PIN?

    Zaloguj się do ING BusinessOnLine, przejdź do zakładki Administracja/Bankowość Mobilna i wybierz opcję Zmień/usuń urządzenie. Zostaniesz poproszony o ponowną aktywację aplikacji i zdefiniowanie PINu.

  • Czy korzystanie z aplikacji ING Business jest bezpieczne?

    Aplikacja mobilna oferuje tak samo wysoki poziom bezpieczeństwa, jak system bankowości internetowej ING BusinessOnLine. Więcej na ten temat znajdziesz na tej stronie w sekcji Bezpieczeństwo.

  • Co zrobić gdy zgubię telefon?

    Zaloguj się do ING BusinessOnLine, przejdź do zakładki Administracja/Bankowość Mobilna i wybierz opcję Usuń urządzenie. Po poprawnym usunięciu, nie da się korzystać z aplikacji bez ponownej aktywacji. Możesz również zadzwonić do ING Business Centre pod numer 801 242 242 lub 32 357 00 24 i poprosić o zablokowanie dostępu.

  • Nie mogę się zalogować, co dalej?

    Upewnij się, że telefon jest w zasięgu sieci operatora i posiada aktywny dostęp do internetu. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z ING Business Centre pod numerem 801 242 242 lub 32 357 00 24 i powiadom nas o problemie.

  • Czy mogę się logować z różnych telefonów?

    Tak, aplikację ING Business możesz aktywować na wielu urządzeniach.

Porozmawiaj z konsultantem

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie lub chcesz od razu skontaktować się z konsultantem, wybierz najwygodniejszą dla siebie opcję kontaktu.

Zadzwoń

801 222 2221, +48 32 357 00 691

Zostaw numer, oddzwonimy

Porozmawiajmy na czacie

Masz pytania? Zadaj je teraz

Rozpocznij czat

Zobacz także